Skocz do zawartości

TOMOB4B6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TOMOB4B6

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TOMOB4B6

0

Reputacja

  1. Jak byś kolego podał jakieś namiary na siebie np messenger co kolwiek mam zdjęcia błędów może to coś pomoże zrobiłem test potym jak przestała odpalać a tu nie mogę coś wrzucić tych zdjęć
  2. Tak vag epromem tylko nie pamiętam czy licznik przerzuciłem w adapter to jedna kwestia a druga nie chce przyjąć mi w k21 nowej ilości kluczy
  3. Alepowtorzyc całą procedurę na nowym czy na starym tylko czy logując pierw do ecu silnika czy pomijając ten krok czyli tak vcds login do licznika potem kanał 50 też pin z starego i potem klucze ? A dlaczego nowego nie przypisze
  4. Dodam że liczniki zamienne według tabelki 930R na 900M
  5. Robilem Jak założyciel postu zczytalem oba wyjelem stary włożyłem nowy logowanie nowym pinem potem starym I błąd potem tak jak kolega pierw do ecu potem reszta I też nic wróciłem do starego licznika i też nie odpala
  6. Pomocy dziś przekładałem zegary miałem oba piny przyjmowało normalnie ale na ostatnim etapie nie zaczytuje pinu nowych not ok ale nie wtym problem wróciłem do starych zegarów i auto nie odpala miga sprężynka odpala i gasnie wyskakują błędy że zablokowany imo co teraz
  7. To chyba wiecej cos sie z nim dzialo niż tylko ta jedna wartos ?
  8. Odkąd kupiłem borykam się z tym
  9. Witam borykam się z takim problemem a4b6 1.9 avf 2003 r licznik w większości dziala poprawnie w sensie wskaźniki działaj płynnie wyświetlacz również test zegarów za pomocą vag com też nie pokazuje usterek licznik pokazuje wszystkie parametry czyli spalanie chwilowe i średnie i pokrywa się z faktycznym zużyciem paliwa jedyny błąd i mankament to brak zasiegu na ile można przejechać na baku .Podmieniana była pompa w baku i wygląda to tak że nie ważną ilość paliwa w baku licznik pokazuje 2000km nieraz ta wartość na sekundę się zmienia ogólnie stoi na 2000 .odłączałem aku i bezpiecznik i wtedy wartość pokazuje okolo140 i rośnie aż osiągnie 2000km
  10. Kolego a przekładając tylko licznik drugi bez jakiegokolwiek kodowania wymiany komputer poto żeby go podlaczyc tylko do wtyczek i przekręcając na zapłon czy możliwe jest żebym coś uszkodzil
  11. Można koledzy prostymi słowami(uceglenie nic mi nie mówi) czyli moj licznik zlom czyli jak przełożę kompa licznik i transpoder będzie to dzialac
  12. Pompę z baku z pływakiem też już przekładałem i odłączałem akumulator na dłuższy czas wtedy przez chwilę jest jakaś tam wartość zachwile zaś rośnie do 2000km
  13. Wskaźniki działają odpaliwa pokazuje prawidłowy stan zaś zasieg do przejechania wynosi 2000 nieraz zmieni na inną wartość dosłownie napare sekund nie ważne ile jest paliwa ani spalania nie pokazuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...