-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adam41

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Olsztynek
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CPMA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dobra spoko , już z tym walczę od jakiegoś czasu , najpierw było też wypadanie zapłonu i ciśnienie, no to stwierdzono rozrząd, został zmieniony po 5 tys km znowu zaczął szarpać i pojawily się błędy, pojechałem do drugiego warsztatu, okazało się że rozrząd, w poprzednim warsztacie zamontowano mi rozrząd jakieś angielskiej firmy , gdzie podobno do tego modelu nie powinno się z tej firmy montować bo nie dają radę, więc został zmieniony , ale ciśnienie paliwa co jakiś czas wywalało , pojechałem do tego samego warsztatu co zmieniali mi rozrząd i to właśnie oni mi sprawdzali pompę paliwa w zbiorniku i cały układ paliwowy , stwierdzili że to pompa wysokiego ciśnienia, więc została zmieniona na pompę z firmy pierburg , ale na niej też pojawiły się błędy, okazało się że to jest inna pompa z płaskim wykończeniem niż oryginalna, więc została zmieniona na tą ci teraz mam, mam zdjecie tej z pierburga i tej orginalnej, podobno jest ciężko znaleźć taką jaką miałem założona , po lewej to co miałem na aucie , a po prawej to z firmy pierburg i na niej też szarpał i została zmieniona na tą co teraz mam i jest jeszcze gorzej
-
Ok dzięki mam taki warsztat w Olsztynie, który tylko specjalizuje się w autach grupy audi vw
-
Witam zrobiłem trasę jakieś 30km , w tym około 20 na trasie , błędy skasowałem przed zapisywaniem, a i tam było ENGI 105194, ale nie ma takiego tylko jest ENGI 10549 air mass LOG-01-IDE00021_&5.CSV Log-WAUFFAFL0DN041380.txt
-
Ok jutro to ogarnę i podeślę, dzięki
-
Zrobiłem ten pomiar ale nie wiem czy jest wszystko cisnienie.CSV
-
ok dzięki jeszcze dziś będę to ogarniał
-
Witam no niestety na moim interfejsie mam szary blok pomiarowy i nie mogę zrobić pomiaru bloku, chyba że zrobię tym drugim sposobem jak na tym filmie , w pomiarach rozszerzonych , jeśli jest to oczywiście możliwe
-
Czyli blok 001 i od 1500 do 4000 obrotów podczas jazdy , czy zrobić tak jak wcześniej robiłem tylko odczyt podczas jazdy
-
Pompa była sprawdzana jakiś czas temu jak był problem jeszcze na starej pompie i wytryskach i w Olsztynie w warsztacie, że powodem tego zamieszania jest pompa wysokiego ciśnienia, pompa została zmieniona, no i dalej już pisałem co było robione
-
-
Nie wiem bo samochód był u mechanika i on wymieniał wtryski , świece i cewki, a pompa z popychaczem to ja sam zmieniałem , myślisz że mogą być uszkodzone wtryski, a jest możliwość sprawdzenia vcds
-
A i po tych naprawach było spoko , ale jak przyszły przymrozki to zaczął wywalać błędami i zaczął zapalać się check, dzisiaj skasowałem błędy i przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i się nie zapalił check, ale temperatura dzisiaj była na plusie , może coś jest z tym powiązane, jak myślicie
-
Czyli co pompa wysokiego ciśnienia do wymiany , to się długo nie napracowała może około 1500 kilometrów przejechała, na starej pompie to tylko przerywał i nie miał mocy, a na tej nowej jak została założona to na początku dostał kopa i równo chodził silnik, ale po przejechaniu około 200 kilometrow zapaliły się kontrolki podczas jazdy i zgasł, okazało się że dwa wtryski zaczęły lać do cylindrów i też dwie cewki poszły, oraz po wykręceniu świec okazało się że jedna to nawet miała pęknięta ceramikę, a świece wymieniałem jakieś 3 lub 4 tys kilometrów i to oryginał, czyli od razu zostały wymienione świece, cewki i wtryski
-
VID_20250223_135330.mp4 Zrobiłem teraz filmik z obrotami silnika , ciśnienie paliwa niskie i wysokie
-
A to orginalna pompa i popychacz jaki był założony