Skocz do zawartości

adam41

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adam41

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Olsztynek

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobra spoko , już z tym walczę od jakiegoś czasu , najpierw było też wypadanie zapłonu i ciśnienie, no to stwierdzono rozrząd, został zmieniony po 5 tys km znowu zaczął szarpać i pojawily się błędy, pojechałem do drugiego warsztatu, okazało się że rozrząd, w poprzednim warsztacie zamontowano mi rozrząd jakieś angielskiej firmy , gdzie podobno do tego modelu nie powinno się z tej firmy montować bo nie dają radę, więc został zmieniony , ale ciśnienie paliwa co jakiś czas wywalało , pojechałem do tego samego warsztatu co zmieniali mi rozrząd i to właśnie oni mi sprawdzali pompę paliwa w zbiorniku i cały układ paliwowy , stwierdzili że to pompa wysokiego ciśnienia, więc została zmieniona na pompę z firmy pierburg , ale na niej też pojawiły się błędy, okazało się że to jest inna pompa z płaskim wykończeniem niż oryginalna, więc została zmieniona na tą ci teraz mam, mam zdjecie tej z pierburga i tej orginalnej, podobno jest ciężko znaleźć taką jaką miałem założona , po lewej to co miałem na aucie , a po prawej to z firmy pierburg i na niej też szarpał i została zmieniona na tą co teraz mam i jest jeszcze gorzej
  2. Ok dzięki mam taki warsztat w Olsztynie, który tylko specjalizuje się w autach grupy audi vw
  3. Witam zrobiłem trasę jakieś 30km , w tym około 20 na trasie , błędy skasowałem przed zapisywaniem, a i tam było ENGI 105194, ale nie ma takiego tylko jest ENGI 10549 air mass LOG-01-IDE00021_&5.CSV Log-WAUFFAFL0DN041380.txt
  4. Ok jutro to ogarnę i podeślę, dzięki
  5. Zrobiłem ten pomiar ale nie wiem czy jest wszystko cisnienie.CSV
  6. ok dzięki jeszcze dziś będę to ogarniał
  7. Witam no niestety na moim interfejsie mam szary blok pomiarowy i nie mogę zrobić pomiaru bloku, chyba że zrobię tym drugim sposobem jak na tym filmie , w pomiarach rozszerzonych , jeśli jest to oczywiście możliwe
  8. Czyli blok 001 i od 1500 do 4000 obrotów podczas jazdy , czy zrobić tak jak wcześniej robiłem tylko odczyt podczas jazdy
  9. Pompa była sprawdzana jakiś czas temu jak był problem jeszcze na starej pompie i wytryskach i w Olsztynie w warsztacie, że powodem tego zamieszania jest pompa wysokiego ciśnienia, pompa została zmieniona, no i dalej już pisałem co było robione
  10. Pompa w baku była wyciągana i sprawdzana podobno jest OK , niby filtr w niej jest nie wymienialny
  11. Nie wiem bo samochód był u mechanika i on wymieniał wtryski , świece i cewki, a pompa z popychaczem to ja sam zmieniałem , myślisz że mogą być uszkodzone wtryski, a jest możliwość sprawdzenia vcds
  12. A i po tych naprawach było spoko , ale jak przyszły przymrozki to zaczął wywalać błędami i zaczął zapalać się check, dzisiaj skasowałem błędy i przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i się nie zapalił check, ale temperatura dzisiaj była na plusie , może coś jest z tym powiązane, jak myślicie
  13. Czyli co pompa wysokiego ciśnienia do wymiany , to się długo nie napracowała może około 1500 kilometrów przejechała, na starej pompie to tylko przerywał i nie miał mocy, a na tej nowej jak została założona to na początku dostał kopa i równo chodził silnik, ale po przejechaniu około 200 kilometrow zapaliły się kontrolki podczas jazdy i zgasł, okazało się że dwa wtryski zaczęły lać do cylindrów i też dwie cewki poszły, oraz po wykręceniu świec okazało się że jedna to nawet miała pęknięta ceramikę, a świece wymieniałem jakieś 3 lub 4 tys kilometrów i to oryginał, czyli od razu zostały wymienione świece, cewki i wtryski
  14. VID_20250223_135330.mp4 Zrobiłem teraz filmik z obrotami silnika , ciśnienie paliwa niskie i wysokie
  15. A to orginalna pompa i popychacz jaki był założony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...