-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Glecik

Informacje
-
Imię
Lukasz
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
To lepiej zrobić płukankę i zalać syntetyk czy po prostu zalać syntetyk i po 1 tyś - 2 tyś km dolać tego cerateca ?
-
Wg Ciebie warto podjąć ryzyko i przejść na syntetyk ? Jeżeli to tak to jaki ? Liqui Moly Top Tec 4100 czy może Motul 8100 X-Cess ?
-
Robiąc płukankę spuszczam olej , zalewam świeży 5w z płukanką po kilkunastu minutach pracy znowu spuszczam i zalewam już ostatecznie olej tak ? Obserwacje wskazane co 500 - 1000 km dobrze myślę ?
-
Przechodząc z 10w40 na 5w40 robiłeś płukankę czy po prostu zalałeś syntetykiem ? Rozważam też przejście na LM . Pytanie czy zużycie oleju około 1l na 10 -12 tyś km nie powiększy się dramatycznie ? Silnik dookoła praktycznie suchutki delikatnie poci się spod pokrywy zaworór
-
Witam , Wiem że temat wałkowany i ile ludzi tyle opinii. Przybliżę sytuację AFN w moich rękach około 90 tyś km zawsze na Motulu 10W40, od wymiany do wymiany 12 tyś km znikało około 200 ml oleju więc było super. Obecnie mieszkam poza miastem i dojazdy do pracy z poprzednich 5-6 km zwiększyły się do 25 km w jedną stronę . Olej zmieniony na Valvoline Maxlife Diesel i spalanie oleju od wymiany do wymiany około 1l . Dodatkowo dwa razy w miesiącu trasa około 400 km w jedną stronę i wtedy potrafi przez te 800 km butowania na autostradzie z prędkościami 180 km/h wypić nawet 300-400 ml na wyjazd . Od jakiegoś czasu myślałem że wejść na olej 5W40 Motul 8100, jednak po przejściu na tego Valvoline i takim spalaniu oleju zaczynam się zastanawiać co zrobić ? Wrócić do Motula 10w40 , zmienić na 5w40 Motula bez płukanki czy płukać ? Proszę o porady co dalej robić z moim AFN. PS. obecnie przebiego blisko 300 tyś km wg licznika
-
Witam Mam dość duży problem z moją a4. Wersja sedan. w lewej wnęce na drobiazgi w bagażniku pojawiła się pleśń , która wychodzi już na lewy boczek i matę bagażnika. Wyrzuciłem mokrą gąbkę ( oczywiście była sucha jak ostatni raz ją odkładałem ) z tej wnęki oraz apteczkę wszystko zielone. Podłoga korytka cała wilgotna jak dociskam papierem wydobywa się brunatna woda . Co z tym zrobić ?
-
Witam Panowie , problem jak na poniższym zdjęciu , ktoś ma może nr tej części ( złączki ) czy trzeba może całą rurę wymieniać. Proszę o szybkie info bo jutro rano miałem jechać na Mazury na wczasy <a href=http://zapodaj.net/4343a2f5b470a.jpg.html>20150816_155459882_iOS.jpg</a>
-
Pozdrowienia dla kierownika mocno modowanej B5 w sedanie , widziany dziś na Jana Pawła w Lublinie około godziny 20 . Skręcając w Filaretów mrugnąłem 2 razy
-
Szalona kontrolka rezerwy oraz wskaźnik poziomu paliwa
Glecik odpowiedział(a) na jan3k temat w Audi A4 B5
https://www.youtube.com/watch?v=A_okYMAngH8 To miałem u siebie wymiana pływaka załatwiła sprawę -
Witam Dzisiaj zauważyłem dziwny problem w moim AFN . Podczas spokojnej jazdy po mieście wskaźnik temperatury cieczy pokazuje normalnie 90 , nagle spada trochę poniżej i po paru chwilach znów 90 , po paruset metrach znów to samo i powrót do normy . Sytuacja miała miejsce tylko dziś po raz pierwszy . Co może być przyczyną ? Dodam że poziom płynu ok
-
Tak , po całej wymianie mi zostaje ok 1l z 5 litrowego pojemnika
-
Mi wchodzi też do AFN-a około 3.8-4l
-
Powiem tak , pedał gazu do połowy wszystko ok , wcisnę mocniej to już obroty wariują
-
Tak jak napisałem sytuacja ma miejsce na każdym biegu i czym wyższy bieg tym problem narasta
-
Witam Od jakiegoś czasu w moim samochodzie pojawiły się następujące objawy : Wrzucam bieg , but w podłodze wszystko w porządku do obrotów 2000 -2200 . Wtedy wskazówka do góry pod 3000 obrotów a samochód ledwo co przyspiesza , powyżej 3000 tysięcy znowu zaczyna lepiej przyspieszać . Dzieje się tak na każdym biegu Dodam że AFN mam zawirusowanego . Możecie podpowiedzieć gdzie leży przyczyna problemu ?