Patrykbfb
Pasjonat-
Postów
216 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Patrykbfb
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Szczecinek
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Też miałem głowice pęknięta kupiłem głowice o oznaczeniu APT od wolnossaka po regeneracji od gościa Jacek pałka i jeżdżę 3 lata. Zestaw łańcucha i napinacz autlog kupiłem na autodoc w promocji z 1400 na 900 zł + zestaw paska skf
-
Na autodoc tego pełno na allegro również
-
Jak ASO sobie z tym nie radzi a EKG nie przyjmie to ciężko kogoś polecić
-
Patrykbfb obserwuje zawartość Problem z obrotami w A4 B5 1.8 i Trzęsący się silnik i falujące obroty w Audi A5 2.0 TFSI
-
EKG autoserwis pod Poznaniem jak chcesz mieć auto naprawione i zapomnieć o problemie. Gość specjalizuje się w tych upośledzonych silnikach.
-
-
Ta pompa dogrzewa katalizator trochę wtedy podlewa paliwem dlatego nierówno pracuje
-
Pewnie pompa powietrza wtórnego się włącza i jest to normalny objaw
-
A płynu chłodniczego nie ubywa?
-
B6 tak już mają, że drgają jak ci to przeszkadza to wymień poduszki, dwumas i może coś pomoże. Albo sobie obroty zwieksz
-
Wcześniej Shell od roku Lotos (moll)
-
Dziś wykręciłem świece żeby zajrzeć na tłoki kolor świec po 10tkm lekko jakby żółtawy wydaje mi się że wcześniej były bardziej koloru kawy z mlekiem na tłokach widać trochę nagaru i znaki spalania stukowego (tak mi się zdaje) czy warto zastanowić jakiś antykoks?
-
Chyba tak zrobię bo na logikę (*pgmp): 3 oznacza że zapłon jest 3° przed gmp dlatego stuka i auto się broni cofając go o 8-10° a powinien być patrząc na logi innych aut około 9-12° bez cofek
-
A i jeszcze zalalem wczoraj cały zbiornik 98 z Lotosu zrobiłem loga 020 to cofa tak samo jak na95 momentami do 10-12
-
Stukowce wymienione, bez zmian. Zastanawiam się na tym logu 003-020 jest ignition (*pgmp) przy 3480 jest (*pgmp): 3 jak szukam i przeglądam logi innych użytkowników to jest około (*pgmp): 12 przy podobnych obrotach. Jak dobrze rozumiem jest to wyprzedzenie zapłonu? Sterownik czyta to z czujnika położenia wału czy to jest zadane w mapie? Auto jest po czipie nie robionym przeze mnie także może być wątpliwy.
-
Możesz dać znać jak coś się poprawi.