Skocz do zawartości

Patrykbfb

Pasjonat
  • Postów

    216
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Patrykbfb

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Szczecinek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też miałem głowice pęknięta kupiłem głowice o oznaczeniu APT od wolnossaka po regeneracji od gościa Jacek pałka i jeżdżę 3 lata. Zestaw łańcucha i napinacz autlog kupiłem na autodoc w promocji z 1400 na 900 zł + zestaw paska skf
  2. Na autodoc tego pełno na allegro również
  3. Jak ASO sobie z tym nie radzi a EKG nie przyjmie to ciężko kogoś polecić
  4. EKG autoserwis pod Poznaniem jak chcesz mieć auto naprawione i zapomnieć o problemie. Gość specjalizuje się w tych upośledzonych silnikach.
  5. A masz coś takiego z tyłu głowicy?
  6. Ta pompa dogrzewa katalizator trochę wtedy podlewa paliwem dlatego nierówno pracuje
  7. Pewnie pompa powietrza wtórnego się włącza i jest to normalny objaw
  8. A płynu chłodniczego nie ubywa?
  9. B6 tak już mają, że drgają jak ci to przeszkadza to wymień poduszki, dwumas i może coś pomoże. Albo sobie obroty zwieksz
  10. Wcześniej Shell od roku Lotos (moll)
  11. Dziś wykręciłem świece żeby zajrzeć na tłoki kolor świec po 10tkm lekko jakby żółtawy wydaje mi się że wcześniej były bardziej koloru kawy z mlekiem na tłokach widać trochę nagaru i znaki spalania stukowego (tak mi się zdaje) czy warto zastanowić jakiś antykoks?
  12. Chyba tak zrobię bo na logikę (*pgmp): 3 oznacza że zapłon jest 3° przed gmp dlatego stuka i auto się broni cofając go o 8-10° a powinien być patrząc na logi innych aut około 9-12° bez cofek
  13. A i jeszcze zalalem wczoraj cały zbiornik 98 z Lotosu zrobiłem loga 020 to cofa tak samo jak na95 momentami do 10-12
  14. Stukowce wymienione, bez zmian. Zastanawiam się na tym logu 003-020 jest ignition (*pgmp) przy 3480 jest (*pgmp): 3 jak szukam i przeglądam logi innych użytkowników to jest około (*pgmp): 12 przy podobnych obrotach. Jak dobrze rozumiem jest to wyprzedzenie zapłonu? Sterownik czyta to z czujnika położenia wału czy to jest zadane w mapie? Auto jest po czipie nie robionym przeze mnie także może być wątpliwy.
  15. Możesz dać znać jak coś się poprawi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...