
Patrykbfb
Pasjonat-
Postów
217 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Patrykbfb

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Szczecinek
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Patrykbfb obserwuje zawartość Drzwi b6 lz9w
-
Drzwi b6 lz9w Zobacz ogłoszenie Kupię drzwi kierowcy i drzwi tył prawe lewe bez rdzy. Kolor lz9w Użytkownik Patrykbfb Data 01/28/25 Cena 400.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
-
Też miałem głowice pęknięta kupiłem głowice o oznaczeniu APT od wolnossaka po regeneracji od gościa Jacek pałka i jeżdżę 3 lata. Zestaw łańcucha i napinacz autlog kupiłem na autodoc w promocji z 1400 na 900 zł + zestaw paska skf
-
Na autodoc tego pełno na allegro również
-
Trzęsący się silnik i falujące obroty w Audi A5 2.0 TFSI
Patrykbfb odpowiedział(a) na michvv777 temat w Audi A5 8T
Jak ASO sobie z tym nie radzi a EKG nie przyjmie to ciężko kogoś polecić -
Patrykbfb obserwuje zawartość Problem z obrotami w A4 B5 1.8 i Trzęsący się silnik i falujące obroty w Audi A5 2.0 TFSI
-
Trzęsący się silnik i falujące obroty w Audi A5 2.0 TFSI
Patrykbfb odpowiedział(a) na michvv777 temat w Audi A5 8T
EKG autoserwis pod Poznaniem jak chcesz mieć auto naprawione i zapomnieć o problemie. Gość specjalizuje się w tych upośledzonych silnikach. -
-
Ta pompa dogrzewa katalizator trochę wtedy podlewa paliwem dlatego nierówno pracuje
-
Pewnie pompa powietrza wtórnego się włącza i jest to normalny objaw
-
A płynu chłodniczego nie ubywa?
-
B6 tak już mają, że drgają jak ci to przeszkadza to wymień poduszki, dwumas i może coś pomoże. Albo sobie obroty zwieksz
-
Wcześniej Shell od roku Lotos (moll)
-
Dziś wykręciłem świece żeby zajrzeć na tłoki kolor świec po 10tkm lekko jakby żółtawy wydaje mi się że wcześniej były bardziej koloru kawy z mlekiem na tłokach widać trochę nagaru i znaki spalania stukowego (tak mi się zdaje) czy warto zastanowić jakiś antykoks?
-
Chyba tak zrobię bo na logikę (*pgmp): 3 oznacza że zapłon jest 3° przed gmp dlatego stuka i auto się broni cofając go o 8-10° a powinien być patrząc na logi innych aut około 9-12° bez cofek
-
A i jeszcze zalalem wczoraj cały zbiornik 98 z Lotosu zrobiłem loga 020 to cofa tak samo jak na95 momentami do 10-12