Skocz do zawartości

Rolexx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rolexx

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Biłgoraj

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rolexx

    Sensor Min Oil

    Pod samochodem owszem były kable nie połączone ale to nie to chociaż gdy się ociepli przepatrzę jeszcze raz ,może ma ktoś jakiś schemat jakie kable gdzie ida,kolory
  2. Rolexx

    Sensor Min Oil

    Witam od 3/4 lat mam problem z wyskakiwanym na fisie problemem min oil który wyskakuje po przejechaniu około 100km chce się tego pozbyć raz na dobre ,więc tak gdy komunikat wyskoczy przez vcds nie idzie tego skasować jedynie po przez otwarcie maski. Wymieniony na ori czujnik hella ,nawet i na zamienniku działo się tak. Gdzie mam patrzeć bo mi już ręce opadają bezpieczniki 5/15 patrzyłem nic tam sie nie dzieje
  3. Wszystko ogarnietę wymiana akusa pomogła stary akumulator miał wydajność na poziomie 38%
  4. ale czy to normalne że mi cały czas pobiera 0.12A nie powinno nic brać no niestety dziennie może 20 km robię,czy akumulator śmietnik? Dodam że mam jeszcze te błedy jeden bład to wgl nie związany z tym.
  5. Witam jest problem pobiera mi prąd. 1.Odłączyłem minus zamknąłem wszystko nawet klapę by było tak jak na postoju samochodu mierzyłem miernikiem i wyszło 0.11/0.12 A. 2.Ruszyłem na bezpieczniki tak samo zamknąłem auto ale ku mojemu zdziwnieniu światełko od awaryjnych po upływnie 30 sekund dalej się świeciło,i w pewnym momencie zgasło ale zaraz znowu się zaświeciło sprawdzałem bezpieczniki i taki sam prąd pobiera mi na klimatyzacji 0.12,czy jest to możliwe że ten prąd jest od tego światła.Akumulator po nocy stania ledwo co kręci. Proszę o pomoc bo mi już rece opadaja na początku myślałem że to wina akumulatora i podłaczyłem pod prostownik na 3,4h ale rano dalej to samo, zrobiłem jeszcze pomiar na zimnym nie odpalanym samego napiecia aku ale możliwe że świeciło się światełko od awaryjnych i pomiar wyszedł 12 V bardzo mało. Nie mam już pomysłów gdzie co sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...