
DK04
Pasjonat-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DK04

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Warmińsko-mazurskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
DK04 obserwuje zawartość Problem z maglownicą w Audi A4 B6 , Osłony uszczelniaczy dyferencjału w Audi A4 B6 1.8T , Sportowe zawieszenie do A4 B6 i 2 innych
-
Cześć, Mam problem z zamontowaniem tych plastikowych osłon na uszczelniacze półosi dyferencjału tył w moim Audi. Jest na to jakiś patent czy coś, bo ciągle mi pękają i nie wiem co z tym zrobić.
-
W swoim a4 b6 mam obecnie zawieszenie 1be ale auto nie będzie jeździło już na codzień więc chciałbym założyć coś sportowego. Pytanie brzmi co tutaj założyć? Myślałem nad bilsteinem B12 prokit ale czy jest sens skoro mam 1be? Dołożyć jakieś sprężyny sportowe do tego 1be? Stabilizatory założyć od rs4 B7? Ktoś coś poradzi jak to sensownie ugryźć?
-
No to wszystko jasne. Będę próbował z tym walczyć. Dzięki wszystkim za wytłumaczenie mi tego😁
-
Spoko czyli sporo roboty w ośce to tak z 30 min to zajmowało. Kolejne pytanie czy da się to zdemontować tak żeby potem nie ustawiać geometrii? Pewnie i tak nie obędzie się bez walki z tymi śrubami
-
Witam! Może temat dla niektórych blachy ale wolę zapytać zanim coś zepsuję. Chodzi o wymianę łożyska koła tył w a4 b6 ale w quattro. Jak się do tego zabrać? Jest tak samo jak w ośce? Wystarczy wymienić piastę z łożyskiem czy tam trzeba zwrotnice na prasę i prasować? Jak to tam jest zrobione? Przyznam się że jeszcze nie zaglądałem tam i nie wiem czy sam sobie z tym poradzę.
-
Czyli te rozkłady się zmieniają cały czas? Myślałem że to jest stale
-
Witam, mam takie szybkie pytanie. Czy w a4 b6 da się jakoś zrobić tak żeby zmienić rozkład w napędzie quattro? Seryjnie jest chyba 60 do 40 na korzyść przodu a ja chciałbym zmienić to na korzyść tyłu. Da się to zrobić?
-
To skorzystam z tej firmy regparts i zobaczymy co z tego będzie
-
Nie no jasna sprawa, że żadnych trytek tam nie będzie. Te trytki na tych przekładniach to jakiś dramat, może i osłonę trzyma ale w ogóle to nie jest szczelne i wszystko tam sobie wpada jak chce. Dzięki za te tipy z tymi osłonami i tym olejem atf kilka wpisów wyżej. Przyda się i teraz wiem na co zwrócić uwagę zanim włożę na auto.
-
A co myślicie o tym regparts kilka wpisów wcześniej? Podziała to trochę? Z tego co się orientowałem to w inter cars mają laubera coś na podobnej zasadzie, że z kaucją, tylko że droższe jakiejś 5 stówek.
-
Nie no już bez przesady. Jak się za to wezmę to już raczej chce mieć to dobrze zrobione i żadne kompromisy mnie nie interesują. Już pogodziłem się że te 1-1,5k pójdzie na to, byle tylko nie było tak że przejeżdżę rok i znowu się to posypie.
-
No tak, sprawdziłem już to. Za nowego magla z Boscha trzeba dać 4 klocki więc bez sensu. Poszukam może jeszcze jakiegoś zakładu co się tym zajmuje, może ktoś mi to naprawi. Najgorzej że to badziewie ma ten servotronic. Taki magiel bez tego zaworu to w zasadzie wszędzie można znaleźć i to w dobrych pieniądzach a tego z zaworem nigdzie nie ma i jest trochę lipa.
-
To już wszystko jasne. Dzięki za podpowiedź
-
Drązki i końcówki już zmienione ? też wpadłem na ten pomysł. Krzyżak i kolumna też sprawdzona. Do magla wystarczy ucho przyłożyć i słychać jak dzwoni w środku, jak w kościele. Może nie bawić się w regenerację tylko poszukać używanej?
-
Witam! Ostatnio w moim a4 b6 rozstukała się maglownica. Po prawej stronie coś stuka na nierównościach do tego jak na postoju poszarpię kierownicą to też postukuje. Pytanie krótkie gdzie znajdę dobry zakład co mi to naprawi? Może być i gdzieś daleko w Polsce aby było dobrze zrobione. Dodam że maglownica z tym "servotronic".