Skocz do zawartości

Bloody_dave

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bloody_dave

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kościerzyna

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie. Bo auto jak odpaliło to się trzęsło trochę z 3 sekundy i wtedy już chodziło normalnie na ssaniu. Sprawdziłem wtedy test upg i wszystko było w porządku nic nie wykazało. Odma czysta oraz sprawna zaworek również korek podskakuje. Po odłączeniu wtyczki pompy sai również trzęsło autem ale nie wywaliło checka dziwne aczkolwiek to raczej też nie jest pompa. Świece praktycznie nowe nie dawno zmieniane. Reduktor puszcza gaz ale to nie były takie ilości żeby było bardzo źle. Na benzynie rośniesz źle odpalał i szarpało 3 sekundy czujnik temperatury płynu również sprawny. A od wczoraj auto odpala tragicznie od razu załapuje i odpala ale trzęsie niemiłosiernie jakby chodził na dwa gary i dłużej po dłuższej chwili się uspokaja. Mam nadzieję że to nie głowica .
  2. A czy niesprawny reduktor może powodować takie objawy?
  3. Zauważyłem że po usunięciu błędów czyli zresetowaniu korekt paliwowych pojeździłem na benzynie trochę. I gdy teraz przełączyłem na gaz to tego problemu już nie ma. W grupach 015 016 na cylindrze 1 podczas przełączenia na gaz pokazało przez sekundę 11 wypadnięć zapłonu. Potem cisza jeździłem cały czas i 0 na każdym cylindrze. Wiadomo że mapa i tak do poprawy ale czy samo skasowanie korekt paliwowych i nauczanie auta jeżdżąc cały czas na benzynie mogło trochę pomóc ?
  4. Niestety ja z pomorza godzina od Gdańska wiec lipa. Coś wymyślę ale dzięki za pomoc. A no i jeszcze czy aktualnie przy spokojnej jeździe może tak być póki nie znajdę kogoś kto to ogarnie?
  5. No tak go kiedyś kupiłem tylko że wcześniej nie było takich objawów. Ah nie wiem czy w okolicy będą w ogóle ludzie którzy to ogarną no nic będę szukał. Czy narazie jazda na gazie oszczędzając go jest bezpieczna dla silnika a dokładniej głowicy. Ile może kosztować regulacja gazu?
  6. Siema mam problem ostatnio zauwazylem ze na lpg audi a4 b6 silnik 1.8t na 3 biegu przy bucie w podlodze od 3 do 4 tysiecy szarpie autem a raczej odcina mu moc. Po sprawdzeniu na benzynie nie bylo takich objawow ale sprawdzalem to tylko raz wiec postanowilem ze od razu zrobie logi i bede wiedzial na czym stoje wiec bede wdziecxny za pomoc przy odczytaniu logow. Dodam ze sprawdzilem rezystancje zaworu n75 i jest dobra tak samo jak odma czysta dolot rowniez sprawdzony wszystko szczelne. Czy takie objawy moze wywolywac pompa sai ? oto logi: LOGI STATYCZNE : https://vaglogs.com/log/032-Zatrzymany-Zatrzymany-a17a001d-7960-4400-8c2f-2eff0eb67d74 https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-653d9110-f1cd-443b-b7f0-60f3424103f9 https://vaglogs.com/log/001-003-Zatrzymany-de37a5a2-5172-4680-a7f1-4c9d74f1bc68 https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-aea6e0ae-c8ae-4ad2-94de-587420c35ef7 LOGI DYNAMICZNE : NA LPG VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. NA PB https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-ad2486a2-de21-4afd-a743-35088ea701c5 https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-17f2090d-e59d-4145-acd4-a9f2027b62b1 https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-1ae94ed8-99bb-4742-b308-ca04f263ca9f https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-1b9ed964-3ce4-4121-a6eb-1891105b78f4
  7. Znajdę jakieś sensowne tarcze przód 312mm + tył 255mm razem z klockami do 6 stówek do A4 B6 1.8T quattro?
  8. Spoczko rozumiem to chyba odpuszczę ten temat i dam poprostu do jakiegoś tunera.
  9. Siema mam pytanko czy samemu ciężko będzie mi wyprogramowac pompę sai ? Czy jest to raczej dosyć proste ? Chciałem wywalać pompę tylko że wywali Checka a mnie drażnią takie rzeczy. Dlatego chciałabym po usunięciu móc ją od razu wyprogramowac. Jeśli jest to ciężkie to zostawię to narazie w spokoju.
  10. Sprawa rozwiązana. W mojej przepustnicy był zjechany jeden ząbek i gdy zwalniałem i ruszałem z jedynki czy ogólnie podczas jazdy nagle sypało esp i szarpało. Po wymianie na inną i adaptacji problem zniknął
  11. Tak sprawdziłem i właśnie jest wszystko okej. Bez obciążenia 14.5 a na obciążeniu 14.02 nie schodzi poniżej 14 i jest stabilnie nie ma żadnych spadków ani przyrostów.
  12. No właśnie sprawdziłem i akumulator bez jak i na obciążeniu razem z alternatorem zachowują się wzorowo. Sprawdziłem również gdy auto zaczęło wariować i dalej jest super ładowanie nie ma żadnych spadek mega dziwne. Wyczyściłem jeszcze raz porządnie klemy i dalej lipa pojeździł 5 min i zaczął trząść. Sprawdziłem również kostkę od przepustnicy i prąd jest parametry też prawidłowe ?
  13. Siema nowy problem . Jakoś 2 dni temu podczas jazdy auto raz szarpnęło ale tylko tyle. Po podjechaniu pod dom zaczęło rzucać silnikiem pokazało się esp. Pierwsza myśl przepustnica albo przeplywka. Podłączyłem kompa no i jest błąd sterowanie przepustnica błąd mechaniczny usunąłem błąd i cisza. Rundka wokół domu i znowu rap szarpie silnikiem a po wciśnięciu sprzegla auto prawie gasło więc musiałem trzymać na podniesionych obrotach dodam że można było jechać maksymalnie 40km/h. Zdjąłem dolot no i za jak i przed przepustnica nic nie było a niedawno ją czyściłem adaptację też wtedy robiłem.Teraz nie wyskakuje już że błąd uszkodzona mechanicznie tylko że za małe napięcie. Mam również błąd ZACISK 30 napięcie za niskie. Mam nowy akumulator od około 7miesiecy. Na starym akumulatorze który był już wadliwy klemy były uwalone jakimś osadem dziwnym wszystko porządnie wyczyściłem kupiłem nowy akumulator i był spokój do teraz klemy naprawdę leciutko aby aby są zanieczyszczone właśnie tym osadem po wyczyszczeniu i spryskaniu contact sprayem jest jeszcze gorzej błąd zacisk 30 nie chce zniknąć. Kostka w dobrym stanie nic nie zaśniedziałe kable od akumulatora wyczyszczone i lekko wyszlifowane. Komputer auta pod podszybiem również sprawdziłem jest tam sucho każda wtyczka wygląda jak nowa przekaźniki i bezpieczniki przy komputerze w dobrym stanie. Gdzie mam szukać problemu? Naprawdę jest to denerwująca jazda 7 minut wszystko okej i nagle straszne szarpanie ręce opadają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...