Skocz do zawartości

Bloody_dave

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bloody_dave

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A czy po nocy gdy rano odkręcam korek zbiorniczka płynu wyrównawczego to jeśli słychać syczenie no dosłownie przez sekundę ujście ciśnienia to czy to jest normalne ?
  2. No właśnie nie ma błędu ale za to otwarcia klapy też nie pokazuje więc skąd mógłbym zamówić taką kostkę ? Czy wchodzi tylko kupno całego zamka ?
  3. Byłem sprawdzić i tak klapa jest zamknięta
  4. Tylko że to nie jest mikrostyk z blendy tylko mikrostyk z zamka klapy. Do czego w sumie służy ta wtyczka bo po przeczyszczeniu wszystkich kostek założyłem teraz sam zamek na noc oczywiscie bez tej kostki w zamku i wszystko działa nie ma już żadnego błędu hmm..? Ale i tak chce zamówić tą kostkę z mikrostykiem tylko nie wiem skąd. Zamek działa więc nie widzę sensu kupna całego zamka
  5. Siema mam problem. Chciałem napisać w starym temacie ale ludzie aktywni tam byli w 2018r także słabo. Problem polega na tym że od pewnego czasu na fisie wyskakiwał błąd otwarcia tylnej klapy bagażnika pojawiał się i znikał a teraz palił się już cały czas. Zdemontowałem tapicerkę sprawdziłem mikrostyk blendy tam gdzie jest zamek od kluczyka klika super dodam że nie było problemu z zamykaniem i otwieraniem auta. Poprostu palił się błąd na fisie. To sprawdziłem wszystkie kostki i są super ale zerwał się pin z kostki zamka klapy a mikrostyk pracuje prawidłowo wina leży właśnie w zerwanym pinie da się jakiś wymienić samą kostkę bo widać że jest złączona więc w grę wchodzi pewnie wymiana całego elementu? czy wiecie gdzie można zamówić nową kostkę bo jest spojona z mikrostykiem. A nie mogę tego znaleźć na necie. I gdzie znajdują się odpływy w klapie bo kable były mokre kostki tak samo oraz silniczek spryskiwacza. ;/
  6. Najpierw sprawdziłem na vcds i miał temperaturę 0 stopni taka też była na dworze. Potem chciałem zobaczyć czy może jest wypadanie zapłonu jak trzęsie autem po odpaleniu ale nie ma. Mówię sprawdzałem to może z max pół minuty i po wpisaniu grupy 004 czujnik miał 21 stopni dziwne
  7. Czujnik temperatury na zapłonie pokazał 0 stopni czyli tyle ile aktualnie jest. Po odpaleniu po 15 sekundach pokazywał 22 to normalne ? Że tak szybko?
  8. O to Logi mam nadzieję że to wystarczy. Niestety pogoda też nie rozpieszczała gdyby było coś nie tak albo mam jeszcze raz zrobić to daj znać.
  9. Kolejny problem 🤦‍♂️. Jakoś 3 tygodnie temu przy wymianie kolanka odmy i przeczyszczeniu jej całej położyłem się pod autem i zdjąłem wąż z lewego intercoolera oleju brak. Na gumowym wężu był tylko nalot oleju czyli norma. Założyłem ale po tych 3 tygodniach zauważyłem że auto przy gaszeniu pierdzi sprawdziłem zaworek odmy i jest szczelny puszcza tylko w jedną stronę ale zaraz za nim pęknięty był trójnik niestety auta potrzebowałem i trochę nim jeździłem trójnik zamówiony będzie w Sylwestra. Ale dziś wjechałem do kolego na kanał a rurka od coolera mokra odkręciłem i wylał się olej ni dużo raczej mało ale trochę pociekło. Zdjąłem wąż od turbo i wirnik od strony zimnej niestety ma luzy góra dół, przód tył nie ma. Auto już w sezonie letnim po chwili postoju gdy odpaliłem auto to puściło chmurkę niebieską ale tylko na początku myślałem że to uszczelniacze zaworowe jednak nie. Także rozumiem że turbo mogło mieć luzy od tamtego czasu a nawet wcześniej. Ale czy to możliwe że w rurach 0 oleju a teraz nagle po dwóch tygodniach nagle się tam znalazło? Rurka od odmy wchodząca w dolot jest sucha. Trzeba bardzo panikować z tą sprężarka czy zrobić logi po wymianie tego trójnika odmy i wtedy dopiero coś myśleć no luz na wirniku jest ewidentny jakiś mm luzu. Co teraz trzeba się za to brać jak najszybciej czy mogą być bardzo poważne konsekwencje jeżdżenia tak? Od lata wydaje mi się że na chwilę był spokój z tą „niebieską chmurką na chwilę po odpaleniu” teraz znowu się pojawiła ale tylko na początku potem niby nie widać niebieskiego koloru ale auto trochę paruje z wydechów podobno niby to normalne przy przelocie ale zostawiam to wam do oceny
  10. Mam pytanie jesteś w stanie ocenić czy tuner dobrze zrobił wirusa ? Auto kupiłem 4 lata temu i było już po wirusie ale coś nie bardzo pasują mi te nm. Strasznie mało i auto do 2.5k to w ogóle takie zamulone jest. Nie ma problemu z gazem czy z benzyną bo nic nie pika nie wywala nie przerywa są opinie jakie są ale no ja dosyć mocno użytkuję auto nawet na gazie i nie miałem z nim żadnych problemów od 4 lat większych ale no mówię jestem ciekaw czy taki wynik nm jest okej.
  11. Będę potem w stanie usunąć ten błąd w vcds?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...