moroni
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O moroni
Informacje
-
Imię
Aleksander
-
Miasto
Podkarpackie
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
APP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia moroni
0
Reputacja
-
moroni obserwuje zawartość logi 1.8t 180 APP+LPG
-
Witam, oceni ktoś logi 1.8t APP+LPG? Benzyna: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum po wymianie przepływki Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Wziąłem się za ogarnięcie tego "grata" bo musi jechać za granice, usunalem nieszczelności(intercooler, tip i gruszka), przy wymianie gruszki wyszedł peknięty kolektor i ciepła strona turbo, zostało to wymienione. Co do nieszczelności ciśnienie dalej ucieka powoli, czy tak ma być? Wszystko co dało się usłyszeć i zobaczyć usunąłem, pozostało bulgotanie oleju i jakiś taki świst tak jak by się wirnik obracał. Z moich obserwacji wynika że przepływka pokazuje za mało, wymieniłem na nową i wskazania takie same. Dodam że auto jedzie tak samo jak przed naprawami a nieszczelności były naprawdę duże. Sterownik chyba też jest po mapie z tego co widać po doładowaniu, da się wgrać bez problemu oryginalnego softa przez zielony kabel KKL viaken?