Jakub 36
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Jakub 36
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Kłodzko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AJL
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Jakub 36
0
Reputacja
-
Ok, dzięki
-
Gdzie znajduje się ten barosensor? Dolot szczelny
-
Wymieniona na nową
-
Jakub 36 obserwuje zawartość 1.8t AJL problem z doładowaniem
-
Witam, mam problem z moim AJL- Gdy kupiłem auto szarpało itp i nie miało mocy, więc powymienialem co trzeba było i wszystko byłoby dobrze gdyby nie deficyt mocy. Samochód jeździł jakby miał 150 koni a nie 180. Postanowiłem sprawdzić nowy zaworek n75 i niby wszystko git ale coś mi nadal nie pasowało i włożyłem stary na którym auto szarpało. Wymiana na stary n75 dała taki efekt że do 4 tysięcy obrotów doładowanie skakało (lądowało nie lądowało i tak w kółko) a po 4 tysiącach wystrzeliwało jak pojebane. Więc znów kupiłem tym razem zamiennik z górnej półki i po włożeniu go auto znowu słabiej jedzie ale za to doładowanie jest równe i nie szarpie. Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. Za cholerę nie wiem co może być przyczyną tego więc prosiłbym o pomoc. Z góry dzięki.