Skocz do zawartości

Jakub 36

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakub 36

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Kłodzko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jakub 36

0

Reputacja

  1. Gdzie znajduje się ten barosensor? Dolot szczelny
  2. Witam, mam problem z moim AJL- Gdy kupiłem auto szarpało itp i nie miało mocy, więc powymienialem co trzeba było i wszystko byłoby dobrze gdyby nie deficyt mocy. Samochód jeździł jakby miał 150 koni a nie 180. Postanowiłem sprawdzić nowy zaworek n75 i niby wszystko git ale coś mi nadal nie pasowało i włożyłem stary na którym auto szarpało. Wymiana na stary n75 dała taki efekt że do 4 tysięcy obrotów doładowanie skakało (lądowało nie lądowało i tak w kółko) a po 4 tysiącach wystrzeliwało jak pojebane. Więc znów kupiłem tym razem zamiennik z górnej półki i po włożeniu go auto znowu słabiej jedzie ale za to doładowanie jest równe i nie szarpie. Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. Za cholerę nie wiem co może być przyczyną tego więc prosiłbym o pomoc. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...