Jump to content
IGNORED

1.8t AJL problem z doładowaniem


Jakub 36
 Share

Recommended Posts

Witam, mam problem z moim AJL- Gdy kupiłem auto szarpało itp i nie miało mocy, więc powymienialem co trzeba było i wszystko byłoby dobrze gdyby nie deficyt mocy. Samochód jeździł jakby miał 150 koni a nie 180. Postanowiłem sprawdzić nowy zaworek n75 i niby wszystko git ale coś mi nadal nie pasowało i włożyłem stary na którym auto szarpało. Wymiana na stary n75 dała taki efekt że do 4 tysięcy obrotów doładowanie skakało (lądowało nie lądowało i tak w kółko) a po 4 tysiącach wystrzeliwało jak pojebane. Więc znów kupiłem tym razem zamiennik z górnej półki i po włożeniu go auto znowu słabiej jedzie ale za to doładowanie jest równe i nie szarpie. Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. Za cholerę nie wiem co może być przyczyną tego więc prosiłbym o pomoc. Z góry dzięki.
Link to comment
Share on other sites

sprawdz DVkę

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Dev napisał:

sprawdz DVkę

Wymieniona na nową

Link to comment
Share on other sites

Szczelność dolotu ?

Barosensor ma prawidłowe wskazania ?

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Dev napisał:

Szczelność dolotu ?

Barosensor ma prawidłowe wskazania ?

Gdzie znajduje się ten barosensor? 

Dolot szczelny

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Jakub 36 napisał:

Gdzie znajduje się ten barosensor? 

Dolot szczelny

Obok ECU a sprawdza się VAGiem tylko nie pamiętam który kanał

Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, Dev napisał:

Obok ECU a sprawdza się VAGiem tylko nie pamiętam który kanał

Ok, dzięki

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Jakub 36 napisał:

Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. 

W ajl nie masz map'a więc nie mogłeś sprawdzić doładowania, a powyższy odczyt patrząc po jednostce dotyczy maf'a czyli przepływki.

Żeby sprawdzić doładowanie musisz podłączyć najprostszy nawet wskaźnik doładowania, ponieważ na razie to wróżenie z fusów. ;)

Link to comment
Share on other sites

Czy w AEB tez jest ten barosensor w puszce ecu ?jaki ma numer?

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, michu123 napisał:

Czy w AEB tez jest ten barosensor w puszce ecu ?jaki ma numer?

jest tak samo jak w AJLu

Link to comment
Share on other sites

Mam takie pytanie czy jak odlacze sterownik silnika i wloze taki po programie z usunietym immo to auto powinno odpalic odrazu? I naprzyklad gdy później wloze orginalny z powrotem to nie bedzie problemu z odpalniem?

Edited by michu123
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, michu123 napisał:

Mam takie pytanie czy jak odlacze sterownik silnika i wloze taki po programie z usunietym immo to auto powinno odpalic odrazu? I naprzyklad gdy później wloze orginalny z powrotem to nie bedzie problemu z odpalniem?

Jo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...