
Kuba5534
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kuba5534

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Przeworsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kuba5534 obserwuje zawartość Problem ze sprzęgłem , Moc w 1.8T AVJ , Cena felg i 2 innych
-
Siemanko. Pisze tutaj bo chciałbym podnieść nieco moc w swojej B6'tce. 1.8T AVJ, program zrobiony na wykresie 182km. Chciałbym zrobić w niej jakoś 230/250km. Po pierwsze na pewno intercooler, bo jest nadal seryjny i jak w zimne dni daje rade w miare to latem jest masakra. Czy ten zestaw od fmica(dam link na sam koniec) będzie okej? Czy może jednak jest zbyt duży i na te 230/250 szukać czegoś mniejszego? Jakie zakładać turbo? Najlepiej to chciałbym żeby pasowało p&p, bez żadnego zbędnego dłubania w czymś. Wtryski są nadal seryjne, jakie wkładać tak żeby to dobrze pasowało wszystko ze sobą? Katalizatora brak, została sama pucha z kata. Czy wymieniać na downpipe czy może zostać sama pucha po kacie? Nie ma też tłumików końcowych, jest sama kwasówka. Proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi Jak o czymś zapomniałem to podrzućcie coś w komentarzu.
-
Witam. Totalnie nie ogarniam cen felg i porównując nadal nie mogę dojść do wniosku. Mam upatrzone ładne felgi, Pompei 18,domyślam się że skoro 18 to chyba nie są ori, tak wyczytałem (No chyba że się mylę). 8j szerokość, 45et. Pomożecie panowie z wyceną? Dodam że chłopak mi napisał że nie są pokrzywione i były odnowione. Prosiłbym o pomoc czy to ori i ile są warte +- Pozdrawiam
-
Jakie najlepiej opony na to? 225/40?
-
Witam, czy do A4 B6 Avant założę felgi Seventy9 bez dokładania jakiś dystansów itd? Model: SV-A Szerokość felgi: 8.0" Średnica: 18" Rozstaw: 5x112 Odsadzenie ET: 35 Otwór centralny (mm): 66,6 Kolor: Czarny Powłoka: Połysk Polerowane: Nie Wykończenie: Black Glossy Certyfikat: JWL , VIA Czujniki TPMS: Kompatybilne EAN: 5907747637528 Kod producenta: SVA1880511235666BG
-
Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco
-
Gdybym miał czym i bym potrafił, to bym zrobił
-
Witam forumowiczów. Po zrobieniu chipa w moim B6 1.8T AVJ, padła turbina. Poszła do regeneracji, uszkodzony był blok i wytarty wirnik. Po regeneracji, założona, wymieniony olej, filtry. Na autostradzie, przy 5 biegu i 3k obrotów, dmuchnęło mi doładowanie 1,5bara co wydaje mi się o wiele za dużo. Po paru dniach zaczęły się problemy z mocą, raz była raz nie. Czasem wstawało turbo i dmuchnęło 1bar, a czasem 0,6. Teraz gdy jest po nocy, silnik zimny to auto zbiera się raz dwa jakby odzyskało moc, ale po chwili gdy się podgrzeje to już słabnie i dalej 0 odzewu od turbiny. Komputer pokazał błąd z elektrozaworem regulacji ciśnienia doładowania. Pomóżcie koledzy bo już nie mam głowy co to może być, wyczytałem że wszystko przez zawór n75, drudzy mówią że przepływka, nieszczelnosci. Po wymianie turbiny wszystko zostało podpięte, nie widać aby jakikolwiek wąż od podciśnienia spadł. Proszę o pomoc :(
-
W takim razie dziękuję za pomoc, pozdrawiam
-
Jaka cena by za takie cos wyszła?
-
Wiesz może ile takie sprzęgło by wyszło? Koszt części, nie licząc robocizny, mógłbyś może podesłać linka do jakiegoś sklepu z tym sprzęgłem?
-
Tak tak, ośka. Rozumiem że z tego awx wszystko normalnie pasuje? Bez przeróbek jakichkolwiek?
-
Witam Panowie. Ostatnio robiłem chip tuning w moim A4 B6 1.8T AVJ 150KM. Dzisiaj jadąc poczułem że zaczęło ślizgać się sprzęgło. Mapa zrobiona ze 151km/224nm na 185km/296nm. Teraz pytanie czy sprzęgło zaczęło się ślizgać przez taki wzrost nm i już sobie nie radzi, czy po prostu już mogło się tak stać z uwagi na swoje lata? Prosiłbym o pomoc, dzięki