Skocz do zawartości

krzychu251

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzychu251

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Sierpc

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzychu251

0

Reputacja

  1. Prosiłbym o przeanalizowanie logów które wykonałem, auto ma problem z odpychaniem się, 1.Log statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_032_wtjgx6i.html Przepływka mierzy na biegu jalowym od 2.70g/s gdzie chyba powinno być 2.47 ? 2.Log 3 bieg http://vaglogi.pl/log-002_115_118_1lxU8J.html 3. Log jest bieg 2 i 3 na 2 biegu turbo dopiero budzi się przy 3 tyś obrotów, Tak jakby potrzebuje więcej czasu żeby nabic cisnienia w dolot, http://vaglogi.pl/log-002_115_118_D9VWIHS.html 4.Log po czyszczeniu przeplywki http://vaglogi.pl/log-002_115_118_097bk.html
  2. Może i masz rację że chwilowo mogła przeładować z dołu bo kiedyś jak dobrze jeździła to miała z dołu przez chwilę doładowanie 2 bary i sekunda i juz prawidłowe, będę musiał podjechać do tunera żeby ogarnoł to jak należy, Dv sprawny, ogólnie wszystko przejrzałem wszystkie punkty jak stare turbo przestało dmuchać i wstawać, Log stare turbo bez wg http://vaglogi.pl/log-002_115_118_xFIni75.html Log stara turbina z wg http://vaglogi.pl/log-002_115_118_5GWoIdG.html
  3. Skwar mógł być w dolocie ma zewnątrz ponad 30 stopni i kilka testów się odbyło, z takim softem już zakupiłem więc będzie trzeba go poprawić i tak miałem taki zamiar bo ktoś wywalił odcinke i się kręci do 7 prawie. Ale z tym doładowaniem niewiem czy wszystko ok, bo Ona wcześniej to aż rwala A teraz to czeka na boost
  4. Witam. Proszę o sprawdzenie logow po wymianie turbo wczesniejsze nie wstawało i nie trzymało Cisnienia zadanego.Moim zdaniem jest lepiej ale to jeszcze nie to wczesniej od obrotow powyzej 2tys auto aż wyrywało nawet na drugim biegu powyzej 2 tys trakcja sie załaczała, coś jeszcze ją boli bo turbo nie wstaje jak wczesniej. http://vaglogi.pl/log-002_115_118_mS6jT.html
  5. Witam. Odgrzeje kotleta, Proszę o sprawdzenie logów. http://vaglogi.pl/log-002_115_118_mS6jT.html Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  6. Witam. Posiadam b7 1.8t bfb przy wymianie łańcuszka zauważyłem zużyte nadmiernie zębatki wałków rozrządu, znaki na walkach się nie pokrywają. Mam pytanie czy ktoś wymieniał te zębatki na walkach? Zdejmowal,wprasowywał je spowrotem? Znalazłem firmę która produkuje takie zębatki , pytanie czy ktoś zmieniał i jak to się sprawuje. Zębatka wałka rozrządu Audi 1.8T 079109115F MEHENKER.COM Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...