Skocz do zawartości

BastekA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BastekA4

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BastekA4

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Podepne się pod temat, bo mam pytanie w stricte podobnej sytuacji. Pacjent: B8, 2.0 TFSI. Przeskoczył łańcuszek ze względu na wysłużony napinacz (który już osiągnął pełen zakres). Silnik rozkopany: wymieniany olej z filtrem, zawór ciśnienia oleju (wkręcany w wałek ssący), okular podtrzymujący wałek i zapobiegawczo głowica w naprawie ale mam pytanie co do wariatora (jest on osadzony na stałe za wałkiem ssącym).Czy jest normalne lub dopuszczalne, że występuje na nim bardzo delikatny luz lewo-prawo? Czy może ma być na "sztywno" bez żadnego luzu? Pytałem już kilku osób i zdania są podzielone. Jedni mówią że żadnego luzu nie może być, drudzy mówią że olej nabije ciśnienie i będzie sztywny więc taki mały luz jest normalny. Chcę się dowiedzieć, bo nowy wałek z wariatorem kosztuje (kosmiczne pieniądze) 1300zł!!! A nie stać mnie na wydawanie takich pieniędzy w błoto. VID_20211115_155326.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...