Skocz do zawartości

przemek_zz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek_zz

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia przemek_zz

0

Reputacja

  1. Znalazłem! Przed regeneracją w układzie był CZERWONY płyn i wszystko działało a po regeneracji wlałem ZIELONY teoretycznie taki jaki zaleca producent. Zrobiłem próbę i wymieniłem płyn na czerwony i nagle wszystko działa. Nawet przy ujemnych temperaturach od razu wspomaganie działa lekko. Wlałem najtańszy płyn z "Moje auto" (specjalnie tani bo na próbę).
  2. Ten zawór jest uszkodzony? Przed regeneracją wszystko działało, jak można go uszkodzić?
  3. Sam regenerowałem. Maglownica wcześniej działała dobrze, nie miała luzów tylko wyrobiły się uszczelniacze i uciekał płyn.
  4. Witam wszystkich, mam nietypowy problem, po regeneracji maglownicy. Temperatura na na zewnątrz +5 stopni, auto stoi kilka godzin, odpalam i maglownica bardzo ciężko chodzi, używam dużej siły i nagle "klik" i działa. Sytuacja ma miejsce TYLKO w chłodniejsze dni. W lecie tego problemu totalnie nie ma, wszystko działa płynnie i lekko. W okresie zimowym muszę zrobić kilka obrotów kierownicą żeby odpuściło i dopiero mogę jechać. Po regeneracji wlałem nowy płyn ( Motul Multi HF), pompa jest sprawna. Może ktoś ma podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...