Skocz do zawartości

Gluten

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gluten

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Gluten

0

Reputacja

  1. Auto mam od stycznia. W okolicach Poznania/Piła itp gdzie warto oddać do czyszczenia dpf? Lepsza metoda na mokro czy wydmuchiwanie na sucho?
  2. Mnie tylko martwiło to, że tak nagle się pogorszyło i dlatego szukam przyczyny, żeby mniej do naprawiania było. Dodam, że wydech jest czysty jak z fabryki.
  3. Prawie 250k km. Zapomniałem napisać, że silnik caga i soft po diesel gate (9978). Masz na myśli różnice ciśnień? Jutro mogę sprawdzić. Na zimnym silniku sprawdzać czy bez różnicy? Edit: Wartości różnicy ciśnienia są bardzo duże. Wstawiam wykres z car scanner.
  4. Gdzie szukać rozwiązania szbkiego zapełniania się dpfa? Ostatnio wypala się po 200-250km, a dosłownie kilka miesięcy temu spokojnie po 500-600km. Takie same trasy codziennie.
  5. Cześć, chciałem sprawdzić numer modułu i wychodzi na to, że nie mam żadnej litery na końcu. Jak kodowanie servotronica przebiega pomyślnie to śmiało mogę wymienić przekładnię? Pozdrawiam.
  6. Sprawa załatwiona. Oddałem taśmę do naprawy i wszystko już działa jak powinno, kontrolki zgasły i zero błędów. Pozdrawiam
  7. Obie taśmy sprawdzone. Po 2,5 obrotu w każdą stronę. Po założeniu taśmy adaptacja przechodzi pomyślnie, żadna kontrolka się nie świeciła. Dopiero później po ponownym włączeniu zapłonu wyskoczyły. Dwa razy taką sama sytuacja. W blokach pomiarowych kąt skrętu się zmienia, ale pokazuje się w dziwnym zakresie (od -180° do +180°). Gdzie może być problem?
  8. Dzisiaj kupiłem drugą taśmę, sprawdzaliśmy obroty i wszystko było ok. Założyliśmy, kalibrację przyjęło i później po przejechaniu i ponownym odpaleniu znowu wyskoczyły te same błędy. Jakiś pomysły?
  9. Jestem po wymianie taśmy z numerami 8K0 953 568 D na taśmę 8K0 953 568 F. Na początku przyjęło kodowanie i kalibrację. Mrugała tylko dioda świec żarowych. Po jeździe zniknęła i pojawił się błąd ESP i błąd czujnika kąta skrętu. Przesyłam zdjęcia błędu. Czujnik skrętu do wymiany? Ps. Jak kręcę kierownicą to zmieniają się kąty w vcds.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...