Gluten
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Gluten
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Piła
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Gluten
0
Reputacja
-
Auto mam od stycznia. W okolicach Poznania/Piła itp gdzie warto oddać do czyszczenia dpf? Lepsza metoda na mokro czy wydmuchiwanie na sucho?
-
Mnie tylko martwiło to, że tak nagle się pogorszyło i dlatego szukam przyczyny, żeby mniej do naprawiania było. Dodam, że wydech jest czysty jak z fabryki.
-
Prawie 250k km. Zapomniałem napisać, że silnik caga i soft po diesel gate (9978). Masz na myśli różnice ciśnień? Jutro mogę sprawdzić. Na zimnym silniku sprawdzać czy bez różnicy? Edit: Wartości różnicy ciśnienia są bardzo duże. Wstawiam wykres z car scanner.
-
Gdzie szukać rozwiązania szbkiego zapełniania się dpfa? Ostatnio wypala się po 200-250km, a dosłownie kilka miesięcy temu spokojnie po 500-600km. Takie same trasy codziennie.
-
Montaż Przekładni kierowniczej ze wspomaganiem SERVOTRONIC 2008-2012
Gluten odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Cześć, chciałem sprawdzić numer modułu i wychodzi na to, że nie mam żadnej litery na końcu. Jak kodowanie servotronica przebiega pomyślnie to śmiało mogę wymienić przekładnię? Pozdrawiam. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Gluten odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o rozkodowanie, pozdrawiam WAUZZZ8K69A090301 -
Sprawa załatwiona. Oddałem taśmę do naprawy i wszystko już działa jak powinno, kontrolki zgasły i zero błędów. Pozdrawiam
-
Obie taśmy sprawdzone. Po 2,5 obrotu w każdą stronę. Po założeniu taśmy adaptacja przechodzi pomyślnie, żadna kontrolka się nie świeciła. Dopiero później po ponownym włączeniu zapłonu wyskoczyły. Dwa razy taką sama sytuacja. W blokach pomiarowych kąt skrętu się zmienia, ale pokazuje się w dziwnym zakresie (od -180° do +180°). Gdzie może być problem?
-
Dzisiaj kupiłem drugą taśmę, sprawdzaliśmy obroty i wszystko było ok. Założyliśmy, kalibrację przyjęło i później po przejechaniu i ponownym odpaleniu znowu wyskoczyły te same błędy. Jakiś pomysły?
-
Jestem po wymianie taśmy z numerami 8K0 953 568 D na taśmę 8K0 953 568 F. Na początku przyjęło kodowanie i kalibrację. Mrugała tylko dioda świec żarowych. Po jeździe zniknęła i pojawił się błąd ESP i błąd czujnika kąta skrętu. Przesyłam zdjęcia błędu. Czujnik skrętu do wymiany? Ps. Jak kręcę kierownicą to zmieniają się kąty w vcds.