SylwiaSie
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O SylwiaSie
Informacje
-
Imię
Sylwia
-
Miasto
Częstochowa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia SylwiaSie
1
Reputacja
-
Audi a4 b7 epc i ciężkie odpalanie na ciepłym silniku
SylwiaSie opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Posiadam audi a4 b7 1.8t BFB, 2005r, z gazem. Tydzień temu miałem wymieniany napinacz i łańcuch rozrządu. Na komputerze pokazywało błędy przepustnicy ale adaptacje przeszła pomyślnie więc nic z tym nie robiono. Od kilku dni auto ciężko odpalało i pokazywała się kontrolka epc, po zrestartowaniu auta kontrolka znikała, auto odpalało normalnie, tylko raz zgasło podczas jazdy. Przypuszczałem że to może być czujnik wału. Zaprowadziłem auto do mechanika i mówi że nie pokazuje mu żadnych błędów prócz tych przepustnicy, a nie jest w stanie określić czy czujnik jest dobry czy zły. Mam też spalony lewy ksenon, w aucie normalnie pokazuje ten błąd, a mechanikowi na komputerze nie. Stwierdził, że to pewnie przepustnica i że najlepiej wymienić na jakąś zbliżona do oryginalu za 700zl. Wiecie jak sprawdzić czujnik albo jakie mogą być przyczyny? -
Witam. Posiadam audi a4 b7 1.8t BFB, 2005r, z gazem. Tydzień temu miałem wymieniany napinacz i łańcuch rozrządu. Na komputerze pokazywało błędy przepustnicy ale adaptacje przeszła pomyślnie więc nic z tym nie robiono. Od kilku dni auto ciężko odpalało i pokazywała się kontrolka epc, po zrestartowaniu auta kontrolka znikała, auto odpalało normalnie, tylko raz zgasło podczas jazdy. Przypuszczałem że to może być czujnik wału. Zaprowadziłem auto do mechanika i mówi że nie pokazuje mu żadnych błędów prócz tych przepustnicy, a nie jest w stanie określić czy czujnik jest dobry czy zły. Mam też spalony lewy ksenon, w aucie normalnie pokazuje ten błąd, a mechanikowi na komputerze nie. Stwierdził, że to pewnie przepustnica i że najlepiej wymienić na jakąś zbliżona do oryginalu za 700zl. Wiecie jak sprawdzić czujnik albo jakie mogą być przyczyny?