Skocz do zawartości

Teshhh

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Teshhh

Informacje

  • Imię
    Tesh
  • Miasto
    Piotrków Trybunalski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Teshhh

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem ze spalaniem w 1.8 tfsi manual. Od wymiany wtryskiwaczy spalanie (od tankowania do tankowania) 10.2l/100km (80% autostrada 120km/h). Mam też problem z dziwnymi szarpnięciami podczas przyśpieszania tj. hamuje silnikiem na 2 biegu dodaje gazu i czuć takie szarpnięcie delikatne później już normalnie przyśpiesza i raczej ma moc. Na wolnych obrotach minimalnie faluje praktycznie niewyczuwalnie. Moje podejrzenie to sonda lambda. Silnik bez wady olejowej. Prosiłbym jakiegoś szpeca o sprawdzenie logów (mam nadzieje, że są one wartościowe :D) pozdrawiam i z góry dziękuję. lambda8.CSV L1.CSV nowe.CSV
  2. Zrobiłem też log w vcds z krótkiej jazdy. Nie wiem czy informacje które zaznaczyłem coś będą mówić, ale wstawiam. LOG-01-IDE00021_&10.CSV
  3. Witam. Ostatnio w a4 padł mi wtryskiwacz nr.4 (zaczął lać benzynę do cylindra dosyć obficie i wiadomo, dymu z wydechu pełno). Wymieniłem wtryskiwacz i uszczelki na pozostałych wytryskach, olej i filtr. Po przejechaniu ok. 100km zaczął wypadać zapłon na 1 cylindrze. Zdiagnozowałem wtryskiwacz nr.1 i go wymienilem (tym razem nie lał benzyny tylko prawdopodobnie źle złożyłem i wypaliło uszczelkę teflonową) oraz pompa wysokiego ciśnienia zaczęła głosno cykać po rozgrzaniu silnika (przed tą awaria tego nie było) więc wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienia paliwa, ale nic to nie dało, pompa cyka dalej tak samo (jak odłacze wtyczkę od niej, to przestaje). Po tych wymianach auto kopci na biało/siwo, tak jakby para wodna tylko, że po rozgrzaniu kopci dalej (wcześniej nie kopcił). Zauważyłem też wyższe zużycie paliwa. Jak przełączę się na zużycie chwilowe, to potrafi pokazywać 40l/100km na 2. biegu przy przyspieszaniu na <50% "gazu", na biegu jałowym zużycie chwilowe to 1.4l/h bez klimy. W vcds brak błędów. Nie bierze oleju ani płynu chłodniczego. Silnik 1.8 cdhb 2009r., około pół roku temu usunięta wada olejowa (nowe tłoki, pierścienie, panewki, rozrząd etc.)
  4. Udało się rozwiązać ten problem?
  5. Jeśli chodzi o zabawę w vcds, to odnośnie zegara radiowego można zmienić tylko interwał synchronizacji w adaptacji? Czy jeszcze gdzieś są jakieś kodowania/adaptacje?
  6. Czyli co? Problem z zegarami?
  7. Witam, mam problem z tą antenka. Zmieniłem moduł na zderzaku, sprawdziłem napięcia na wtyczce od modułu i na przewodzie zasilającym jest prawidłowo 5V z tym że na przewodzie sygnałowym też jest stałe 5V, a z tego co wiem to powinno skakać tam napięcie. Odłączałem też akumulator antenki jak nie było tak nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak?
  8. 690040BF0164AF000001000300005F5F001C060800000101000000
  9. Witam, mam w b8 zwykłe lampy halogenowe. Przy coming/leaving home świeca się przeciwmgielne i swiatła pozycyjne (środkowa żarówka na pasku kierunek-drl-drl) Czy da się zakodować w vcds tak, aby przy coming/leaving home działały tylko przeciwmgielne bez postojówek? Znalazłem na forum temat tłumaczący jak działa CLH i światła pozycyjne świeca się tylko w przypadku bi-xenonów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...