-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Stolper
Informacje
-
Imię
Jarosław
-
Miasto
Kobylnica
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Stolper
0
Reputacja
-
Witam, Okazało się że mam pękniętą rurkę do EGR stąd ten zapach spalin w kabinie, i wypalanie tez niekompletne. W następnym tygodniu wymieniam i zobaczymy jakie będą efekty. ---------------------- Cześć, W moim Audi zapełnienie dpf dochodzi do trochę ponad 60% później w magiczny sposób wskakuje od razu na 99% i wypala się do 23%. Pomiędzy wypaleniami przejeżdżam ok 180km. Resetowałem czujniki ciśnienia na dpf i bez zmian. Średnie spalanie 6,5 l/100km więc raczej dobrze, wtryski, szczególnie jeden +-0,7 - 1.0. Macie jakieś pomysły co można w tym temacie zrobić - poza wywaleniem DPF :-) ? Dodam ze DPF był płukany. pozdrawiam,
-
mam jeszcze jedno pytanie odnoście wypalania dpf. U mnie od razu da się wyczuć uruchomienie wypalania poprzez zapach tak jakby rozgrzanej nafty. Czuć to w kabinie nawet podczas jazdy gdzie teoretycznie pęd powietrza powinien wszystko zostawiać za samochodem. Czy to jest normalne? pozdrawiam
-
płukanie dpf było w autoryzowanym warsztacie na specjalnym urządzeniu
-
Stolper obserwuje zawartość Wysokie spalanie , wypalanie dpf , wypalanie dpf i 1 inny
-
Cześć, W moim Audi zapełnienie dpf dochodzi do trochę ponad 60% później w magiczny sposób wskakuje od razu na 99% i wypala się do 23%. Pomiędzy wypaleniami przejeżdżam ok 180km. Resetowałem czujniki ciśnienia na dpf i bez zmian. Średnie spalanie 6,5 l/100km więc raczej dobrze, wtryski, szczególnie jeden +-0,7 - 1.0. Macie jakieś pomysły co można w tym temacie zrobić - poza wywaleniem DPF :-) ? Dodam ze DPF był płukany. pozdrawiam,
-
Stolper zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, Obserwując parametry wypalania DPF podczas jazdy na interfejsie obd2 jest taka sytuacja że proces kończy się na zapełnieniu ok. 24%. Później komputer przechodzi do normalnego trybu, temp na wlocie i wylocie spada. Dalej w trakcie normalnego użytkowania samochodu filtr zapełnia się znowu do ok 100% i ponownie zaczyna się proces wypalania. Niby wszystko ok, ale dlaczego nie wypala się do zera tylko do 24%? pozdrawiam
-
Cześć, Ostatnio kupiłem sobie moduł OBD II na bluetooth do komórki i wszystko fajnie działa. Mam jednak pytanie jaki program do diagnostyki polecilibyście ze sklepu PLAY. Przejrzałem sporo tych programów, ale w żadnym nie znalazłem np. możliwości ręcznego wypalenia DPF. Aktualnie używam programiku Car Scanner, który najbardziej mi się spodobał. pozdrawiam,
-
To co teraz wymienić? Termostat?
-
No to już nic nie rozumiem, bo mechanik mówił co innego. Ten czujnik płynu jest w którym miejscu, na dużym czy na małym obiegu wody? Jeżeli na małym to jeszcze jakaś logika w tym by była.
-
Problem rozwiązany, Przyczyną podwyższonego spalania był niesprawny zacisk hamulcowy. Przez przypadek dotknąłem felgi :-) Gdyby to był manual to usterkę łatwo byłoby wychwycić, niestety w automacie nie jeździ się na luzie. Dziś średnie spalanie na odcinku 26 km, Kobylnica - Ustka (ok 20% ruch miejski), wyniosło 6,6 l/100km, wcześnie wychodziło ok. 10 l. Na bazie ww. problemów, nie wiedząc jeszcze o co chodzi, wymieniłem też czujnik temp. płynu chłodzącego (nagrzewał się szybciej niż olej) i pojawiła się ciekawostka, bo wskazówka temp cieczy chłodzącej dziś nawet nie drgnęła, na mmi nie pojawiła mi sie tez temp. oleju. Jak dojechałem na miejsce podłączyłem mój interfejs OBDII i temp płynu wynosiła ok, 50C i oleju też coś koło tego.
-
Cześć, Od pewnego czasu pojawiło się wysokie spalanie, średnia ok 9-10 l/100 km, jazda 50 km dziennie Słupsk-Ustka i trochę po mieście. Była kontrola na komputerze i wyszło że DPF zapchany i ciągle się dopalał więc został wyjęty i przepłukany. Po sprawdzeniu na komp. na razie nie dopala i ciśnienie jest w normie. Byłem pewny że po czyszczeniu DPF spalanie spadnie a tu zonk, dalej to samo. I teraz moje tropy, 1. - jeden wtrysk ma wartość "1,5" czyli inaczej niż pozostałe które mają wartość poniżej "0". 2. - Silnik przy tych temperaturach nie w pełni się dogrzewa, więc może dlatego tak pali, jednak czy taki wzrost spalania to nie przesada? Wcześniej na trasie palił 6-6,5 l/100 km. Samochód mam od października. Macie może jakieś pomysły od czego zacząć żeby się za bardzo nie wykosztować?