Skocz do zawartości

TheRysieG

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TheRysieG

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Piórkow trybunalski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    AGR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheRysieG

0

Reputacja

  1. Wszystko już ogarnięte, wina napinacza rozrządu. Ogarnąłem im oryginalny wrzucili i jest igła. Dzieki wszystkim za pomoc! Oczywiście mechanik zaplacil za oryginalny.
  2. Rozrząd byl robiony pare msc wcześniej, jak zrobili za 1 razem to bylo dobrze tylko grzechotalo od rozrządu przy odpalaniu. Oddalem po miesiącu na ogarnięcie tego napinacza zeby nie grzechotał przy odpalaniu. I wtedy wlasnie przy odbiorze zauważyłem to ze sie trzesie silnik i nierowno pracuje, wiec kolejny raz im oddalem zeby to ogarneli i... nie ogarneli. Zaczęli patrzec o co chodzi i wtedy magnicznie wyszla ta głowica i pompa oleju, i to niby byla przyczyna. Zostało to wymienione i dalej chodzi tak samo jak wcześniej.
  3. chodzi o to ze ten gosciu juz tego nie ogarnie, juz tyle razy próbował to poprawiać ze to nie sensu dalej mu zostawiac to auto, gosciu kaze mi 4k zaplacic za to wszystko... Każdy mówi zebym bral rzeczoznawcę i sąd, chciałem sie z nim dogadać ze dam mu 2k i się nie widzimy więcej ale nie ma szans, mówi ze się nie boi sadu bo wszystko co robil jest dobrze zrobione, jedynie moga byc winne fabrycznie wadliwe części... Tylko ze nie wiadomo co jest przyczyną takiego "działania" auta...
  4. "wywaliło szklanki od zmiennych faz" tak dokładnie powiedzial
  5. No niestety nie mam za duzej wiedzy wiec sluchalem jak mi mowil co i jak. Dal bys rade mi wytłumaczyć jakos prosciej jak mam to mu powiedzieć z tym napinaczem? Mowili ze robili wszystko wedlug oryginalnej instrukcji po 16 ząbków itp... nie mam sily juz na to, 2 razy wymieniali napinacz i łańcuszek dalej to samo. Jestem serio zalamany nie wiem co robic. @przem8
  6. To bylo przed regenracją, Niby to powodowalo takie zachowanie auta... Glowica jest teraz po regeneracji , wszystkie szklanki wymienione. Moze to być wina napinacza ?
  7. Każdy mi to mowi, podczas ich poprawki niesamowitej wyszlo ze to wszystko przez szklanki od zmiennych faz bo wykrzywilo, zdj podrzucam do wglądu. Glowca zregenerowana, nowe popychacze a dalej to samo....
  8. Hejka, potrzebuje kogoś serio konkretnego w okolicach Piotrkowa. Mam problem po super robocie mechanika a nie chce mu juz oddawac do poprawy bo zniszczy totalnie. Tutaj opisalem caly problem: https://a4-klub.pl/topic/489640-18-arg-2000r-chodzi-strasznie-po-wymianie-rozrządu/#comment-5707984
  9. Błędy sa wypadanie zaplonow 1 i 3 cylinder, nierowność miedzy walkiem rozrzadu (a czymś tam dalej, nie pamietam dokladnie), i jakiś bląd od powietrza. Nie chce mu zostawiac tego auta juz, zwolnil sie dodatkowo mechanik ktory serio cos ogarnial i zostal sam z jakims nowym. Jak mierzymy cisnienie to pokazuje 13 barow i spada bardzo mocno wskazowka a powinna isc systematycznie do gory. patrzyli go za kazdym razem jak robili cos innego i wedlug nich jest idealnie ciagle, obok stoi taka sama jak moja z tym samym oznaczeniem i w niej robili i bylo niby dobrze.
  10. Hejka mam ogromny problem, po super naprawie mechaników auto chodzi tragicznie. Opisze całą sytuację. 1.8 ARG 2000r oddane na wymianę rozrządu bo zgrzytało przy odpalaniu, wymieniony rozrząd przód tył( niby z INA). Auto odebrałem niby wymienione ale daje zgrzytało przy odpalaniu, znów oddałem tym razem wymiana napinacza (kto wie co robili więcęj). Odbieram auto, nie zgrzyta przy odpalaniu ale auto skacze na obrotach co jakiś czas ma problem z odpalaniem (długo kręci), na gazie było tez źle, oraz przy gaszeniu z kolektora jak by się cofało powietrze. wymieniali napinacz 3 razy, łanczuszek 2 razy, w napinaczu jakąś uszczelkę, dalej to samo auto skacze na obrotach. Oczywiście ustawienie rozrządu patrzyli za każdym razem po 16 ząbków. Znów oddałem nagle się okazało ze to wszystko przez pompe oleju która padła tak się stało, szklanki wykrzywiło na głowicy i to przez to wszystko. Więc teraz głowica po regenracji, nowe popychacze, nowa pompa oleju, nowa cewka, nowe kable od świec a tutaj nadal to samo... Auto chodzi na gazie o wiele lepiej niż na benzynie chociaż i tak nie jest idealnie, bardzo słychać stukanie od kolektora. Totalnie nie wiem już co robić, każdy mechanik do którego jadę mówi ze źle ustawiony rozrząd, boje się ze znów wykrzywi mi te szklanki. Super mechanik powiedział ze jak to co wymieniał jest wadliwe to wszystko wymieni na swój koszt ale nie wiadomo co z nią jest bo mówi ze wszystko zostało poprawnie zamontowane. Błąd z tego co pamiętam jest wypadanie zapłonu 1 i 3 cylinder, błąd od ciśnienia (osobny mechanik mówił ze to przez to ze cofa się to powietrze do kolektora) oraz błąd od nierowności miedzy wałkiem a wałkiem rozrządu (czy coś w podobie). Dołącze film jak to chodzi, jak ktoś będzie wiedział o co chodzi bardzo proszę o pomoc, stawiam flaszkę za pomoc Za super naprawę jeszcze nie zapłaciłem, w poniedziałek znów będzie wymieniany napinacz... VID_20220909_174051.mp4 video-892606ad-8072-4600-ba2f-bb17e289a0f5-1662739293.mp4
  11. Siemano, musze sprzedac moja b5 i nie wiem ile za nią wołać. Stuka w niej szklanka ponieważ jest wytarte gniazdo, pojawiło się to dopiero po wymianie rozrządu tył i wyczyszczeniu jej z nagaru. Jest to A4 B5 125km 1.8 ARG Sedan 2000r, 260000nalotu oryginalnie. Gaz z 2021 zenit blue box, wymieniony został 500km temu rozrząd tył i przód, został uszczelniony cały silnik 0 wycieków, wymienione 2tys km temu cale zawieszenie przód, wszystkie paski nowe, nowy tlumik środkowy oraz końcowy(przelotowy/basowy), pompa paliwa, nowe klocki hamulcowe przód tył,i pare dupereli jak wiatrak klimatyzacji czujnik wody, świece, wrzucona tuba i wzmacniacz 900w itp. Auto pali na strzała nie ważne czy jest -20 czy +20 nawet po tygodniowym staniu, obroty nie falują, lakier oryginał, 0 szpachli, 0 odprysków,0 rdzy, dosłownie na całym aucie są może ze 3 ryski. Myślicie że dał by ktoś za to przynajmniej 3k z stukajaca szklanka ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...