Skocz do zawartości

cnmcn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cnmcn

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Okolice Rzeszowa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. pin nr 5 - przewód zielony(-NF -) pin nr 6 - przewód czarny (NAV. +) pin nr 7 - szary (NAV. CON.) Przy lewarku mam guziki (Return, NAV, INFO, ikonę z samochodami - pewnie korki i okrągłą gałkę)
  2. Wymyśliłem sobie coś takiego. Wziąłem bezpiecznik, przeciąłem go. Przylutowałem dwa kabelki i podłączyłem szeregowo amperomierz. Tak przygotowany bezpiecznik podłączyłem za bezpiecznik radia. Po wyłączeniu radia i wyciągnięciu kluczyka i zamknięciu samochodu pobór prądu wynosi 0,91A. Dosyć sporo, ale jak odłączę czerwoną wtyczkę od radia (piny opisane są w stylu NAVI, TEL, TEL MUTE) pobór prądu spada do 0,00A. Telefon, nawigacja Hmmm takich cudów moje auto chyba nie ma, a bez czerwonej wtyczki radio normalnie działa i co najważniejsze nie pobiera prądu Problem chyba rozwiązany, trochę tak "amatorsko" ale najważniejsze, że działa Dziękuję wszystkim za pomoc! No chyba, że czerwona wtyczka jest istotnym elementem mojego auta?
  3. Po odłączeniu zasilania (bezpiecznika od radia) radio uruchamia się bez pytania o kod, to chyba oznacza, że jest wpisane do komputera. Zrobiłem taki test, że w domu podłączyłem radio pod zasilacz i sprawdziłem jaki jest prąd na czuwaniu. Ponieważ nie mam kodu do odbiornika, to radio mogę tylko włączyć (napis SAFE) i wyłączyć, ale jak wyłączę radio, to pobór prądu jest 0,00A. Ciekawe, czy bez podania kodu taki test jest wiarygodny. Jak będzie kilka groszy, to poproszę sprzedającego, aby mi dał namiary na człowieka u którego był i podjadę do fachowca, bo radio na Internecie kosztuje około 150zł + wysyłka, to lepiej wydać 200zł i niech tematem zajmie się miejscowy fachowiec. Radio prądu nie pobiera i można je włączyć bez kluczyka w stacyjce (może tak jest zaprogramowane). Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
  4. Dziękuję za odpowiedz. Czarna kostka jest i przewody od magistrali CAN też są. Wszystkie kable i wtyczki wyglądają bardzo ładnie. Jak oryginalne. Nie wiem czy radio jest fabryczne. Czy mając VIN i nr seryjny radia mogę to jakoś porównać? Auto jest z 2006 roku, a na naklejce radia pisze 14/06. Rocznik ten sam. Z tego co mówił sprzedający, to był u jakiegoś magika, który zaproponował wymianę radia za 100zł + 100zł za kodowanie. Nie wiem czy to stwierdził na podstawie błędów podczas skanowania, czy magik tak wywróżył, ale sprzedający stwierdził, że nie da zarobić magikowi
  5. Radio Concert 8E0 i podobno rozładowuje akumulator. Poprzedni właściciel odłączał bezpiecznik od radia. Wymontowałem radio i sprawdziłem kostkę zasilającą. Moja kostka ma 3. przewody: 1. Gruby GND 2. Gruby +12V (po odłączeniu bezpiecznika do radia napięcie zostaje odcięte). Napięcie tutaj jest cały czas, bez względu czy w stacyjce jest kluczyk czy nie. Oznaczenie na obudowie radia UB+ 3. Cienki +12V - napięcie na przewodzie jest cały czas - oznaczenie na obudowie radia K-BUS Przeważnie w innych markach można było spotkać: 1. GND 2. +12V po stacyjce 3. +12V cały czas (do potrzymania pamięci radia) Wtyczki wyglądają na oryginalne i nie widać, aby ktoś coś tam kombinował. Może moje radio jest cały czas zasilane i działa cały czas nawet jak nie ma kluczyka w stacyjce, ale tak się zastanawiam, że może jakaś szyna powinna wyłączać radio, a nie odłączać całkowicie od zasilania. Może radio jest uszkodzone i grzebanie w kablach i kostkach nic nie pomoże?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...