sisco21
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O sisco21
Informacje
-
Imię
Wojciech
-
Miasto
Wolfsburg
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Oj tam oj tam. Gelbe Tonne i po problemie. ? ( żart)
-
Muskel jak powiedziałeś " Sekcja zwłok " to się trochę uśmiałem ale jak się za to zabrałem to skończyło się destrukcją totalną. Tam jest do walone silikonu tyle że siekierą rozrywałem obudowę. Aluminiowa obudowa się pokrzywila a silikon nie puszczał. Pancerne zabezpieczenie przeciwpowodziowe ale dziurkę zostawili ??? Resztę widać na zdjęciach. Pozdro
-
No to sprostowanie: dziurka jest ale po prawej stronie na tym zdjęciu. Nawet na nowym sterowniku jest. Zobaczylem teraz. Na starym jest zadziobana błotem. A to co w kółko za znaczyłeś to jest jakieś przetloczenie podpierające układ scalony w środku. Zaraz wrzucę fotki
-
No to tak jak wyzej, kolega Muskel radzi -->podmien sterownik na 80A907355D (literka d jest najwazniejsza) Na allegro juz za 149zl uzywke widze. Problem bogato opisany w innym temacie "Problem z AdBlue padnieta pompa"
-
Co rozumiesz przez " rozebraniu całego systemu i sprawdzeniu go " ??
-
sisco21 obserwuje zawartość Usterka AdBlue w A4 B9 2.0TDI , Szarpanie na 1 biegu i Padnięta pompa AdBlue w A4 B9 2.0 TDI
-
Witam, Odgrzewam temat: MIalem kiedys podobny problem w Renault 5 Rozwiazanie bylo proste: wyregulowac ciegna zmiany biegow-za duzy luz i przy ruszaniu mamy cos pomiedy wstecznym a jedynka. Czy ktos tak probowal w B9 ? moze ktos ma zdjecia jak rozebrac meszek przy lewarku? Sorry jesli bylo to gdzes w innym temacie ale Wyszukiwarka nie dziala -albo zle slowa kluczowe wpisuje. Szukalem tez podobnych tematow w dziale B8 i B7 ale tego jest tak duzo ze sie poddalem
-
Jestes pierwszym wlascicielem? bo jak nie, to moze poprzedni wlasiciel juz mial ten problem i dostal "poprawiana" wersje sterownika. Czytalem na angielskich i niemieckich forach ze usterka pojawiala sie jeszcze na gwarancji i wtedy serwis wymienial za darmo. Trzymam kciuki.
-
"pod chmurka" - ale moim zdaniem to ma male znaczenie, ten sterownik jest umieszczony w niezbyt szczesliwym miejscu i osloniety kawalkiem plastiku. Zawsze tam woda sie dostanie jak jedzesz w deszczu. Zobacz na pierwszym zdjeciu widac bloto z wakacji A to jest strona ktora przylega do zbiornika (bez naklejki). Tam by sie przydala dziura w tej oslonie zeby przewietrzyc calosc wlasnie po deszczu. Ale ja nie pracuje w Audi
-
"pod chmurka" - ale moim zdaniem to ma male znaczenie, ten sterownik jest umieszczony w niezbyt szczesliwym miejscu i osloniety kawalkiem plastiku. Zawsze tam woda sie dostanie jak jedzesz w deszczu. Zobacz na pierwszym zdjeciu widac bloto z wakacji
-
Zrobię! A taka ciekawostka: mój stary sterownik nie miał "dziurki" Ani "membrany" A i tak pierdyknął po 133k km
-
Muskel1: miales racje, to sterownik byl padniety! wielkie dzieki Wymiana banalnie prosta 20min roboty. Potem kasowanie bledow i wszystko hula az milo
-
Poprostu sproboj podmienic sterownik-allegro 200-300zl za uzyany. Ale tak jak bylo w innym temacie poszukaj nowszego sterownika z literka D na koncu. (4M0907355 D) . Wymiana jest banalnie prosta. Potem skasuj bledy. jesli nie bedze poprawy, to szukamy dalej (u mnie wszystkie problemy zniknely ) ALe jak masz tylko blad niskiego cisnienia, to szukal bym jakiejs innej usterki-typu zatkana rurka, nie wiem
-
OK, dzieki za pomoc
-
Czesc wszystkim, przeczytalem cały temat bo tez mi wyskoczyła usterka Adblue. Poczatkowo myslalem ze to taki komunikat zeby dolać... ale niestety nie. Mam tylko jeden blad na skanerze: Steuergerät für Reduktionsmittel-Dosiersystem P21CA 00 [013] - Spannungsversorgung elektrischer Fehler bestätigt - geprüft seit letzter Löschung Umgebungsbedingungen: Fehlerstatus: 00000001 Fehlerpriorität: 2 Fehlerhäufigkeit: 1 Verlernzähler: 15 Kilometerstand: 139196 km Datum: 2022.01.31 Zeit: 17:39:32 Spannung Klemme 30A: 0.00 V Spannung Klemme 30B: 0.01 V Versorgungsspannung für externe Komponenten: 4.99 V Geber für Qualität des Reduktionsmittels: Spannung Klemme 31: 0.00 V Pumpe für Reduktionsmittel: Drehzahl: 0 /min Pumpe für Reduktionsmittel: Strom: 0.00 A Pumpe für Reduktionsmittel Betriebszustand: aus Pumpe für Reduktionsmittel: Ansteuerung: 0.00 % Pumpe für Reduktionsmittel Status Ansteuerung Endstufe: nicht aktiv Pumpe für Reduktionsmittel: Endstufentemperatur: 5 °C Heizkreis 1 f. Red.mittel-Dosiersystem: Endstufentemperatur: 1 °C Geber für Tanktemperatur Reduktionsmittel: Temperatur: 3 °C Drucksensor für Reduktionsmittel: Spannung: 0.71 V Geber für Füllstand Reduktionsmittel: Füllhöhe: 65515 mm Geber für Reduktionsmittelqualität: Harnstoffkonzentration: 107.00 % Geber 2 für Temperatur Reduktionsmittel: Istwert: -45.00 °C Heizkreis 1 für Reduktionsmittel: Leistung: 0 W Heizkreis 1 für Reduktionsmittel: Leistung Sollwert: 0 W Heizkreis 1 für Reduktionsmittel: Leistungsbegrenzung: 142 W Heizkreis 3 für Reduktionsmittel: Leistung: 0 W Heizkreis 3 für Reduktionsmittel: Leistung Sollwert: 0 W Heizkreis 3 für Reduktionsmittel: Leistungsbegrenzung: 59 W Heizkreis 2 für Reduktionsmittel-Dosiersystem: Leistung: 0 W Heizkreis 2 für Reduktionsmittel-Dosiersystem: Ansteuerung: nicht aktiv Mam parę pytan: 1 czy na podstawie tego mozna okreslić co powoduje problem? pompa czy sterownik? (bezpieczniki sprawdzone-sprawne) 2 Na czerwono zaznaczylem odczyty ktore wydają mi sie dziwne. moze ktoś skomentować? (oczko puszczam do kolegi Muskel1 )
-
Sterownik do Adblue jest przykrecony do zbiornika. Czyli z tylu auta, praktycznie w zderzaku. Jest calkiem dobry dostep jak wjedziesz na kanał lub podnosnik. trzeba tylko jedną plastikową osłone odkrecic . Chcesz fotki? Mam bo przygotowuje sie do naprawy