Skocz do zawartości

sisco21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O sisco21

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Wolfsburg

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oj tam oj tam. Gelbe Tonne i po problemie. ? ( żart)
  2. Muskel jak powiedziałeś " Sekcja zwłok " to się trochę uśmiałem ale jak się za to zabrałem to skończyło się destrukcją totalną. Tam jest do walone silikonu tyle że siekierą rozrywałem obudowę. Aluminiowa obudowa się pokrzywila a silikon nie puszczał. Pancerne zabezpieczenie przeciwpowodziowe ale dziurkę zostawili ??? Resztę widać na zdjęciach. Pozdro
  3. No to sprostowanie: dziurka jest ale po prawej stronie na tym zdjęciu. Nawet na nowym sterowniku jest. Zobaczylem teraz. Na starym jest zadziobana błotem. A to co w kółko za znaczyłeś to jest jakieś przetloczenie podpierające układ scalony w środku. Zaraz wrzucę fotki
  4. No to tak jak wyzej, kolega Muskel radzi -->podmien sterownik na 80A907355D (literka d jest najwazniejsza) Na allegro juz za 149zl uzywke widze. Problem bogato opisany w innym temacie "Problem z AdBlue padnieta pompa"
  5. Co rozumiesz przez " rozebraniu całego systemu i sprawdzeniu go " ??
  6. sisco21

    Szarpanie na 1 biegu

    Witam, Odgrzewam temat: MIalem kiedys podobny problem w Renault 5 Rozwiazanie bylo proste: wyregulowac ciegna zmiany biegow-za duzy luz i przy ruszaniu mamy cos pomiedy wstecznym a jedynka. Czy ktos tak probowal w B9 ? moze ktos ma zdjecia jak rozebrac meszek przy lewarku? Sorry jesli bylo to gdzes w innym temacie ale Wyszukiwarka nie dziala -albo zle slowa kluczowe wpisuje. Szukalem tez podobnych tematow w dziale B8 i B7 ale tego jest tak duzo ze sie poddalem
  7. Jestes pierwszym wlascicielem? bo jak nie, to moze poprzedni wlasiciel juz mial ten problem i dostal "poprawiana" wersje sterownika. Czytalem na angielskich i niemieckich forach ze usterka pojawiala sie jeszcze na gwarancji i wtedy serwis wymienial za darmo. Trzymam kciuki.
  8. "pod chmurka" - ale moim zdaniem to ma male znaczenie, ten sterownik jest umieszczony w niezbyt szczesliwym miejscu i osloniety kawalkiem plastiku. Zawsze tam woda sie dostanie jak jedzesz w deszczu. Zobacz na pierwszym zdjeciu widac bloto z wakacji A to jest strona ktora przylega do zbiornika (bez naklejki). Tam by sie przydala dziura w tej oslonie zeby przewietrzyc calosc wlasnie po deszczu. Ale ja nie pracuje w Audi
  9. "pod chmurka" - ale moim zdaniem to ma male znaczenie, ten sterownik jest umieszczony w niezbyt szczesliwym miejscu i osloniety kawalkiem plastiku. Zawsze tam woda sie dostanie jak jedzesz w deszczu. Zobacz na pierwszym zdjeciu widac bloto z wakacji
  10. Zrobię! A taka ciekawostka: mój stary sterownik nie miał "dziurki" Ani "membrany" A i tak pierdyknął po 133k km
  11. Muskel1: miales racje, to sterownik byl padniety! wielkie dzieki Wymiana banalnie prosta 20min roboty. Potem kasowanie bledow i wszystko hula az milo
  12. Poprostu sproboj podmienic sterownik-allegro 200-300zl za uzyany. Ale tak jak bylo w innym temacie poszukaj nowszego sterownika z literka D na koncu. (4M0907355 D) . Wymiana jest banalnie prosta. Potem skasuj bledy. jesli nie bedze poprawy, to szukamy dalej (u mnie wszystkie problemy zniknely ) ALe jak masz tylko blad niskiego cisnienia, to szukal bym jakiejs innej usterki-typu zatkana rurka, nie wiem
  13. Czesc wszystkim, przeczytalem cały temat bo tez mi wyskoczyła usterka Adblue. Poczatkowo myslalem ze to taki komunikat zeby dolać... ale niestety nie. Mam tylko jeden blad na skanerze: Steuergerät für Reduktionsmittel-Dosiersystem P21CA 00 [013] - Spannungsversorgung elektrischer Fehler bestätigt - geprüft seit letzter Löschung Umgebungsbedingungen: Fehlerstatus: 00000001 Fehlerpriorität: 2 Fehlerhäufigkeit: 1 Verlernzähler: 15 Kilometerstand: 139196 km Datum: 2022.01.31 Zeit: 17:39:32 Spannung Klemme 30A: 0.00 V Spannung Klemme 30B: 0.01 V Versorgungsspannung für externe Komponenten: 4.99 V Geber für Qualität des Reduktionsmittels: Spannung Klemme 31: 0.00 V Pumpe für Reduktionsmittel: Drehzahl: 0 /min Pumpe für Reduktionsmittel: Strom: 0.00 A Pumpe für Reduktionsmittel Betriebszustand: aus Pumpe für Reduktionsmittel: Ansteuerung: 0.00 % Pumpe für Reduktionsmittel Status Ansteuerung Endstufe: nicht aktiv Pumpe für Reduktionsmittel: Endstufentemperatur: 5 °C Heizkreis 1 f. Red.mittel-Dosiersystem: Endstufentemperatur: 1 °C Geber für Tanktemperatur Reduktionsmittel: Temperatur: 3 °C Drucksensor für Reduktionsmittel: Spannung: 0.71 V Geber für Füllstand Reduktionsmittel: Füllhöhe: 65515 mm Geber für Reduktionsmittelqualität: Harnstoffkonzentration: 107.00 % Geber 2 für Temperatur Reduktionsmittel: Istwert: -45.00 °C Heizkreis 1 für Reduktionsmittel: Leistung: 0 W Heizkreis 1 für Reduktionsmittel: Leistung Sollwert: 0 W Heizkreis 1 für Reduktionsmittel: Leistungsbegrenzung: 142 W Heizkreis 3 für Reduktionsmittel: Leistung: 0 W Heizkreis 3 für Reduktionsmittel: Leistung Sollwert: 0 W Heizkreis 3 für Reduktionsmittel: Leistungsbegrenzung: 59 W Heizkreis 2 für Reduktionsmittel-Dosiersystem: Leistung: 0 W Heizkreis 2 für Reduktionsmittel-Dosiersystem: Ansteuerung: nicht aktiv Mam parę pytan: 1 czy na podstawie tego mozna okreslić co powoduje problem? pompa czy sterownik? (bezpieczniki sprawdzone-sprawne) 2 Na czerwono zaznaczylem odczyty ktore wydają mi sie dziwne. moze ktoś skomentować? (oczko puszczam do kolegi Muskel1 )
  14. Sterownik do Adblue jest przykrecony do zbiornika. Czyli z tylu auta, praktycznie w zderzaku. Jest calkiem dobry dostep jak wjedziesz na kanał lub podnosnik. trzeba tylko jedną plastikową osłone odkrecic . Chcesz fotki? Mam bo przygotowuje sie do naprawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...