Skocz do zawartości

trybikowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trybikowski

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia trybikowski

0

Reputacja

  1. Witam, To mój pierwszy post na forum, liczę na wyrozumiałość. Stałem się niedawno posiadaczem Audi B5 z 2001r (1.9 AJM 110km). Borykam się z minimum dwoma problemami: 1) rano albo po dłuższym postoju jak odpalam to szarpie (pali jakby na 3 gary). Nie idzie jechać przez parę minut. W tym czasie wtrysk 1 mocno na plusie (ok. +3mg). Później ten czas zmienia się mocno na minus (ok. -3mg). Bipy przy tym bardzo wysokie na wszystkich wtryskach (od 60-110). Widać to na zdjęciu 4 (jest to wycinek z logów). Wtrysk do wymiany czy być może tylko ich zasilanie lub czyszczenie jakimś magicznym preparatem? Dodam, że są momenty, że auto jedzie bez problemów, i wszystkie wtryski działają wtedy poprawnie. 2) turbina: przechodzi w notlauf. Po rozgrzaniu auto kopci "śmierdząco" na niebiesko/biało (bardzo mocno). Po maską widać koło turbiny sporo oleju (zdjęcia w załączniku). EGR był wymieniony na nowy. Plecionka dziurawa. Wycinek z logów na zdjęciu 1 (podczas testu "3000rpm", w tym momencie włączył się notlauf). Czy według Was turbina ewidentnie do wymiany, może tylko do czyszczenia, czy może to przepływomierz, a może zawór N75 albo jeszcze coś innego? Błędy jakie odczytałem: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent Z góry dzięki. Ewentualnie czy w okolicach Zielonej Góry jest może polecany specjalista? W jednym z zakładów zajmujących się regeneracją wtrysków i turbin za samą diagnozę wołają.......700zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...