Skocz do zawartości

Dispater

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dispater

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    NG1

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dispater

1

Reputacja

  1. Dispater

    Audi connect

    Przepraszam . Chyba przegapiłem to w regulaminie.
  2. Dispater

    Audi connect

    Nie sądziłem że ktoś może uznać wielką literę za "krzyk" a moją intencją było tylko zaznaczenie ważnego faktu 🤔 Za "krzyk" uznałbym raczej zakończenie zdania wieloma wykrzyknikami. Spokojnego wieczoru życzę .
  3. Dispater

    Audi connect

    Potwierdzę że w UK też można bez bez kodu pojazdu ustawić głównego użytkownika ponieważ właśnie w poniedziałek przeszedłem taki proces telefonicznie ! W moim wypadku NIE BYŁO żadnych opłat ! Poniżej odpowiedz Audi na mój email. z pytaniem o odzyskanie kodu.
  4. Poszukaj TU https://www.digital-eliteboard.com/threads/audi-a3-mmi-mib1-mhig_eu_au_-map-care-freischaltung-patch.493327/
  5. Chyba Masz jednostkę do której najnowszym oprogramowaniem jest ostatnie z twojej listy. Jeśli się nie mylę to MMi Delphi z nawigacją na karcie sd MIB-HS. Rozwiązanie z M.I.B. - More Incredible Bash w tym wypadku nie zadziała.
  6. Od kilku dni usterka się nie pojawiła tzn. jeden raz przyblokowało drugi bieg i musiałem z 1 wbić od razu 3. Ale analizowałem jak i kiedy to się dzieje i wyciągnąłem dwa wnioski! Usterka pojawiała się jak wspomniałem po dłuższej jeździe, czyli wracając z pracy po ok 30km gdzie w korkach trochę się namieszałem tymi biegami, rozmawiałem też z warsztatem specjalizującym się w naprawie skrzyń biegów (nie ten od sprzęgła) i dali mi jedną radę! Na początek zmienić olej w skrzyni co zrobiłem i usterka nie wraca. Zauważyłem też, że w A4 zupełnie inaczej pracuje wybierak biegów strasznie "leciutko" "wsuwa" się biegi w porównaniu z poprzednim autem Volvo S60 D4 gdzie zdecydowanie biłem do lewej i wchodziłem na pierwszy bieg. Podsumuje, wymieniłem sprzęgło (chyba niepotrzebnie) dodatkowo olej w skrzyni i "delikatniej" włączam biegi szczególnie 1 i 2 i na razie nic nie dzieje. Tak poza to myślę nad sprawdzeniem jeszcze wybieraka biegów i ewentualnej jego wymianie. Auto mam od kilku miesięcy i było jeszcze na gwarancji sprzedawcy więc za sprzęgło zwróci ponieważ autoryzował naprawę.
  7. Tarczę widziałem i nie wyglądała dobrze szukam rady ponieważ warsztat sugeruje że kolejnym winnym jest dwumasa a to już mi dziwnie wygląda bo to drugi demontaż skrzyni biegów i duży koszt !
  8. Witam Wszystkich ! Nie mam pojęcia co się dzieje ze skrzynią biegów ! Może wyjaśnię objawy , dojazd do pracy to ok 38 km w jedną stronę i rano wszystko jest ok mały ruch na drogach i z miasta do miasta nie operuję za często biegami. Droga powrotna przebiega w znacznie większych czasami korkach i teraz pod koniec drogi może po 30 km zaczyna fiksować jedynka lub dwójka ! Po prostu nie można wbić biegu tak jakbym bił w ścianę ! Kiedyś "pomagało" wybieranie biegu np 3,4 i wsteczny. Wczoraj odebrałem auto z warsztatu gdzie wymienili mi sprzęgło (zestaw) które miało być powodem tej usterki. Dodam że nie ma niepokojących dzwięków zgrzytów itp. po pewnym czasie biegi da się włączać z powrotem np na następny dzień. W warsztacie gdzie wymieniono tarczę sprzęgła sugerują wymianę dwumasy i tu mi to nie pasuje bo nie trafiłem na takie objawy zużytego koła dwumasy. Czy ktoś może podsunąć pomysł jaka może być przyczyna lub co jest podejrzane w tym wypadku ?? Jeszcze taka uwaga że przy wyłączonym silniku biegu też nie można wybrać. Przebieg 80800km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...