Skocz do zawartości

Kangar0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kangar0

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Szydłowiec

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kangar0

1

Reputacja

  1. One są tylko odporniejsze na ciepło i mniej rozciągliwe (słowo klucz). Nigdzie sam producent nawet nie wspomina że wytrzyma 3x tyle przebiegu To sa torowe paski gdy się przechodzi na mechaniczną góre i opory (oraz obroty maksymalne) znacznie rosną w głowicy. Z reszta nie bez powodu maja w nazwie RPM Ale zuzycie maja znacznie szybsze. Z reszta co ja bede tłumaczył. Zrób na tym 60-70k to się przekonasz
  2. Wystarczy w pierwszy lepszy link wejsc na googlach... W USA kazdy tak dociera, w polsce wiekszosc DOBRYCH warsztatow tez. Tylko tutaj na forum fanaberie jakies wypisuja /fileadmin/media/corporate_content/technipedia/0026_Motoreneinlauf/Pic_1.JPG Uszkodzenia wskutek docierania Silnika na biegu jałowym · Technipedia · Motorservice WWW.MS-MOTORSERVICE.COM Jakie błędy można popełnić przy docieraniu silnika? Czy po zamontowaniu silnik może pracować na biegu jałowym przez wiele godzin? Jakie uszkodzenia mogą wystąpić? Ten artykuł informuje, jak... Docieranie silnika po remoncie na biegu jałowym? WARSZTAT.PL Jakie błędy można popełnić przy docieraniu silnika? Czy po zamontowaniu silnik może pracować na biegu jałowym przez wiele godzin? Jakie uszkodzenia mogą wystąpić? Zapraszamy do lektury... To sa dwa pierwsze linki ktore dostaniesz jak wpiszesz "poprawne docieranie silnika" Smieszne, bo wyglada na to ze jestes tylko internetowym znawca skoro tak "radzisz" docierac silnik. Z reszta tak samo jak mowiles ze sztywne przewody hamulcowe sie przecieraja przy swapie na 18z. Tylko jakos nikomu sie nie chca przetrzeć
  3. Gates racing nie jest 300% mocniejszy niz zwykly. Jest mniej wytrzymaly niz ori. Mozna na nim krecic wyzej silnik ale przejechac wiecej!
  4. Jak zrobisz tak jak kolega Dev mowi to bedziesz rozbieral motor jeszcze raz. Zeszklą ci sie tuleje i tyle po remoncie. Zalewasz olej, czekasz minute i wyjezdzasz na delikatna przejazdzke w zakresie 2-3k obrotow i nisko-srednich obciazeniach.
  5. Do aluminiowej A no tak zapomnialem. Jestesmy w 18 wieku i nikt nie umie przyspawac aluminiowej nakretki Tym bardziej ze wystarczy ja w 2/3 miejscach smarknac
  6. 1. Dlatego owe nakretki sie przyspawuje do zwrotnicy. Wtedy masz montaz jak cayenne. Sruby warto potraktorac loctite. Poza tym znam osoby ktore jezdza na sidowych srubach i tez nic im sie nie odkreca 2. Wieksze wysuniecie tloczkow na nic nie wplywa, polecam sie zapoznac z podstawami prawa archimedesa i dynamiki plynow a takze budowy pompy hamulcowej Klocki tez ci nie wypadna bo 1 sa zablokowane sruba 2 tloczki dociskaja klocek nawet jak jest starty na 0. 3. Wystarczy zrobic zworke i blad nie bedzie swiecial po oczach. No chyba ze ktos tego koniecznie potrzebuje bo zaglada do auta raz w roku, no ale moze wtedy niech zostanie przy serii 4. Przewody HEL przystosowane do rs4 b7 sa odpowiedniej dlugosci wyprofilowane tak zeby sie nie giac. Maja nawet fabryczne mocowanie do zwrotnicy. U mnie po 6 latach dalej wygladaja jak nowe. Zobacz na mocowanie w rs4, jest blizniacze. Jak ktos dokreci przewod w sposob ze sie skreci jak swinski ogon to nie dziwne ze mu sie cos zgielo 5. Wzgledem ruchu tarczy jest identycznie jak w cayenne. Odwrotnei bedziesz mial sie jak pomylisz i zalozysz zl na prawa stronie a zr na lewa. No chyba ze czegos nie wiem i b7 ma 6 biegow do tylu Problem z montazem do b6 jest taki ze duzo osob nie ze aby zamienic stronami laczniki z odpowietrznikami. Jak sie tego nie zrobi wtedy nie da rady odpowietrzyc odpowiednio zacisku i faktycznie hamowania jak to mowisz nie ma Jak zobaczysz jak wyglada zacisk w srodku i polaczysz to z podstawami dynamiki plynu zobaczysz ze bedzie to dzialac identycznie jak w cayenne. 6. Jak widzisz wszystko rozchodzi sie o montaz, o ktorym widocznie nie masz zbytniego pojecia, piszac takie bzdury. Nie dziwne ze nie odczuwales roznicy. Montuje te zaciski od paru lat i nikt nigdy zadnego problemu nie mial. Żadnych łamań, odkrecań o których mowisz. Hamowanie tez bez porowanania, zwlaszcza do hamulcow z q5 ktore polecales (i ktore swoja droga tez mialem na jednym z moich aut). Drogi Panie, to ze nie spedzam calego zycia na wymierajacym forum nie znaczy ze wiem mniej niz ludzie z milionem postow tutaj Mam wiele ciekawszych rzeczy do roboty, konto zalozylem tak na prawde tylko dla tego jednego postu.
  7. A co tam jest do rzezbienia? Tarcze roztoczyc o 1mm…. Jak kogos to przerasta to faktycznie lepiej dac sobie spokoj i jezdzic na seryjnych zaciskach od roweru.
  8. Pakuj 18z nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz. Oplot daj z hela od rs4 b7. Deva nie sluchaj bo to baran bez szacunku do innych (patrzac po jego wypowiedziach). Zaciski z q5 slabo hamuja w porownaniu do 18z tylko trzeba czyms wspomoc serwo np pompka vacuum z automatu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...