Skocz do zawartości

Hajt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hajt

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CDHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hajt

0

Reputacja

  1. Hajt

    Poratujcie

    To był trochę zakup oczami, wcześniej nic nie czytałem o tych silnikach. Nie byłem na stacji diagnostycznej.
  2. Hajt

    Poratujcie

    A o samym turbo jesteście w stanie coś napisać? Trochę słabe jest te czekanie aż turbo się schlodzi. I jak z awaryjnością? Czy to już zależy od użytkowania?
  3. Hajt

    Poratujcie

    No i właśnie tutaj mam dylemat. Czy go opchnąć czy włożyć kasę i jeździć. Tylko boli mnie to że te silniki lubią brać olej. Za gapowe teraz się płaci...
  4. Hajt

    Poratujcie

    No racja, a to wyjdzie przy wymianie oleju? Jakiś inny kolor olej będzie miał, czy po prostu wyjdzie przy dłuższym użytkowaniu? I jeżeli by to było prawdą to jak wtedy postępować? Policja?
  5. Hajt

    Poratujcie

    Sorka, mój błąd. No tak ale nawet gdyby to zatail to podpisywałem umowę że znam stan auta itd. z umowy.
  6. Hajt

    Poratujcie

    Dodatkowo auto ma wgraną mapę co daje 190km z 120km
  7. Hajt

    Poratujcie

    Olej był wymieniany w lutym jest plakietka zawieszona.
  8. Hajt

    Poratujcie

    No tylko mam dylemat bo na 20-ego jestem umówiony z mechanikiem na te naprawy co wysłałem wyżej. Na razie będzie robił rozrząd - bo tu nie wiadomo kiedy było wymieniane i czy było. I te rzeczy związane z silnikiem. Zawieszenie, klocki, tarcze przód sobie zostawię na razie. No ale tak czy siak 6k trzeba będzie dać. Może nie bawić się i go wystawić po prostu. Nie łudzić się, że nigdy nie będzie brał oleju. A jak to jest z tymi turbosprężarkami w autach? Też unikać jak ognia?
  9. Hajt

    Poratujcie

    Ewenement :D, co byście zrobili na moim miejscu?
  10. Hajt

    Poratujcie

    na budziku jest 277k, przejechałem z 1k i sprawdzałem na monitorku to wskaźnik się nie zmienił - więc chyba nie bierze - poprzedni właściciel twierdził, że nic nie dolewał.
  11. Hajt

    Obroty max do 4-5k

    Wszystko śmiga tak jak trzeba :D, blokada jest.
  12. Hajt

    Poratujcie

    Witam Panowie, Ostatnio zakupiłem Audi a4 b8 1.8TFSI, 2009. Trochę pochopnie podszedłem do tematu, nie poczytałem i teraz mam dylemat. Jak to jest z tymi silnikami z turbo, czy turbo zawsze się psuje, czy to kwestia użytkowania auta? TFSI to na prawdę taka porażka? Byłem u mechanika no i trochę rzeczy do naprawy się zebrało. Wszystko wyniesie około 10k - doradźcie czy robić go na cacy czy lepiej pogonić? Oto lista rzeczy, gdyby to kogoś interesowało:
  13. Hajt

    Obroty max do 4-5k

    W sumie jeździłem po mieście ale to na spokojnie tam do 3,3.5k maks więc nie wiem. Jutro sprawdzę na pewno. Dzięki Panowie . Jeszcze się wiele muszę nauczyć o audi.
  14. Hajt

    Obroty max do 4-5k

    Tak jest na luzie.
  15. Hajt

    Obroty max do 4-5k

    Cześć, dzisiaj chciałem sobie "przegazować" autko, ale przy 4-5k obrotów już dalej nie chciał iść, a gaz był wciśnięty do dechy. Z kontrolek to świeci mi się od jakiegoś czasu AIR-bag - mechanik powiedział, że to airbag boczny kierowca - za wysoka oporność - czujnik siedzenia kierowca / przerwanie w obwodzie / zwarcie +/- . Te obroty zepsuły się po wizycie u mechanika. 1.8 TFSI, 2009, CDHA Ktoś miał może podobnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...