Skocz do zawartości

mich93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mich93

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łódź/De

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mich93

  1. Dzięki jasne. Chodziło o drugą uszczelkę pod elementem "C". Ogólnie okazało się, że problemem jest niedokręcony zaworek, który się tam właśnie znajduje. Lekko wystawał przez co czujnik na niego naciskał i powodowało to nieszczelość, co z kolei doporowadzało do zalania czujnika. Było to może pół milimetra, a jednak robiło różnice.
  2. Dodam, że niestety ale klima w tym momencie nie daje zimnego powietrza. Na panelu jest włączona. Wcześniej w ogóle nie dało się jej włączyć na panelu.(Od razu gasła). Stawiałbym, że czujnik przekłamuje i daje złe dane ale sam nie wiem.
  3. Witajcie. Mam problem ze swoją a4, a dokładnie z nieszczelnością w układzie klimatyzacji. Ostatnio zwrócono mi uwagę na słaby stan skraplacza/chłodnicy klimatyzacji więc zdecydowałem się na wymianę (chociaż klima jeszcze działała. Dzień po wymianie klima przestała się włączać. Winny wydawał się być czujnik klimatyzacji. Wyglądał słabo. (Zdjęcie do wglądu). Po paru tygodniach problem wrocił. Postawiłem na to samo i przy próbie poluzowania czujnika aby sprawdzić jego stan zaczęło cieknąć spod zaworu. Próbowałem go dokręcić ale nieszczelnosc było słychać. Pojechałem więc do mechanika aby odciągnąć czynnik i zobaczyć co z tym zaworem. Tak też zrobiliśmy, mechanik stwierdził że brakuje jednej uszczelki, założył ją i wydaje się być okej. Jednak osoba która wymieniała skraplacz uważa że tam nie było i nie powinno być uszczelki. Starałem się znaleźć schemat ale problem jest taki, że o ile faktycznie wydaje się, że na schemacie uszczelki nie ma to część wygląda też zupełnie inaczej.. Czy może ktoś mi pomóc, może ktoś wykręcał i widział jak to powinno wyglądać? Nr 4 na schemacie to 8A0820855AA.
  4. Aktualizacja: Mechanik stwierdził nieszczelność pompy wody. Widziałem kilka tematów na forum z podobnym problemem. Tak więc od razu pójdzie rozrząd do wymiany.
  5. Ponad tydzień temu wymieniłem wąż. Wydawało mi się, że problem rozwiązany bo ten biały nalot przestał się pokazywać. Niestety ubytek płynu zamiast się skończył to jeszcze się zwiększył. Nie mogłem znaleźć miejsca wycieku więc auto oddane do mechanika. Podejrzewam, że z powodu szczelnego węża było lepsze ciśnienie w układzie i pokazała się inna nieszczelność. Jest dość duża bo po przejechaniu 100 kilometrów ubywa połowa zbiorniczka wyrównawczego. Jak dostane odpowiedź od mechanika to dam znać..
  6. Stawiam na to, że wyciek jest stamtąd ze względu na ten biały nalot, który się pojawia w okolicach tego łączenia. Płyn powoli ale ubywa ze zbiorniczka. Korek wygląda okej. Zamówiłem taki wąż i mam nadzieje, że to rozwiąże problem, jak już dostanę i złoże to dam znać jak sprawa wygląda.
  7. Witam, od paru miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B9, 2.0 TDI 190 KM. 2016 rok. Zauważyłem, że (powoli) ubywa mi płyn z układu chłodzenia. Po weryfikacji doszedłem, że prawdopodobnie jest to łączenie między zbiorniczkiem a wężem. Zastanawiam się czy ten wąż nie powinien mieć na sobie jakiejś obejmy? Wąż jest ruchomy. Zastanawiam się czy wymiana węża rozwiąże sprawę czy problem leży w brakującym elemencie. Zdjęcia do wglądu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...