mich93 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Witam, od paru miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B9, 2.0 TDI 190 KM. 2016 rok. Zauważyłem, że (powoli) ubywa mi płyn z układu chłodzenia. Po weryfikacji doszedłem, że prawdopodobnie jest to łączenie między zbiorniczkiem a wężem. Zastanawiam się czy ten wąż nie powinien mieć na sobie jakiejś obejmy? Wąż jest ruchomy. Zastanawiam się czy wymiana węża rozwiąże sprawę czy problem leży w brakującym elemencie. Zdjęcia do wglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Powinna być tam obejma zaciskowa a ta jest pęknięta u Ciebie, wymień i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuPiotrek 8 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 obejma na wężu jest fabryczna i jest ok, a na końcówce jest zatrzask który zatrzaskuje się na zbiorniczku (drut) i też wygląda on na tym zdjęciu OK. wąż ma być ruchomy - tak działają te złączki VAGowe. Może uszczelka puszcza. Chociaż nie wiem czy tam masz jakieś większe wycieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Musisz podać ciśnienie na układ i szukać wycieków. Jak wygląda płyn w zbiorniczku? Jak wygląda korek? Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mich93 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Stawiam na to, że wyciek jest stamtąd ze względu na ten biały nalot, który się pojawia w okolicach tego łączenia. Płyn powoli ale ubywa ze zbiorniczka. Korek wygląda okej. Zamówiłem taki wąż i mam nadzieje, że to rozwiąże problem, jak już dostanę i złoże to dam znać jak sprawa wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mich93 0 Opublikowano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Ponad tydzień temu wymieniłem wąż. Wydawało mi się, że problem rozwiązany bo ten biały nalot przestał się pokazywać. Niestety ubytek płynu zamiast się skończył to jeszcze się zwiększył. Nie mogłem znaleźć miejsca wycieku więc auto oddane do mechanika. Podejrzewam, że z powodu szczelnego węża było lepsze ciśnienie w układzie i pokazała się inna nieszczelność. Jest dość duża bo po przejechaniu 100 kilometrów ubywa połowa zbiorniczka wyrównawczego. Jak dostane odpowiedź od mechanika to dam znać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie mich93 0 Opublikowano 12 Września 2022 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 Aktualizacja: Mechanik stwierdził nieszczelność pompy wody. Widziałem kilka tematów na forum z podobnym problemem. Tak więc od razu pójdzie rozrząd do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vvalery 116 Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 W dniu 12.09.2022 o 15:37, mich93 napisał: Aktualizacja: Mechanik stwierdził nieszczelność pompy wody. Widziałem kilka tematów na forum z podobnym problemem. Tak więc od razu pójdzie rozrząd do wymiany. To jest zazwyczaj pierwszy podejrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się