Bodo33
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bodo33
Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Podkarpackie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CSUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Bodo33
0
Reputacja
-
Bodo33 obserwuje zawartość Kompresor klimatyzacji z 2.0tdi do 3.0tdi? , Bezpieczniki w podszybiu , Smród z nawiewu i 5 innych
-
Mógłby ktoś mądrze powiedzieć czy u mnie te połączenia są w porządku, czy po prostu ktoś sobie zmostkowal układ. Mam błąd zasilania wentylatora 400w, tego od chłodnicy klimatyzacji. Ten screen jest do wersji po listopadzie 2011.
-
Sprawdź komorę silnikowa. Powietrze częściowo jest stamtąd zasysane. Jak narobił tam jakiś lokator, albo zdechł i leży to będzie taki efekt. Poza tym wyczyścić całą wnękę w podszybiu, sprawdzić czy nic w dmuchawiec.
-
Na całość idzie kilku producentów z logiem. Przód SGS, tył Guardian, Pilinkton tylko na szybki karoseryjne.
-
Dzis wymieniłem przednią szybe na St Gobain Sekurit bez loga Audi. Szyba bardzo wierna oryginałowi. Przy okazji obok stał Citroen z wymieninym Pilingktonem i też mial częściowo wystający kokpit poza maskujący pas. Trochę lipnie to wyglądało. Trochę popytalem szybiarzy i wszyscy zalecal SGS albo chińskie premium Fuyao. Przy okazji wymiany nalezy patrzeć na ręce szybiarzom u mnie krzywa byla górna szczelina dylatacyjna i musieli e pocie czola ją naciągać.
-
Material wpierw musi być spawalny i o to mi chodziło w pytaniu.
-
Niestety nie ominęła mnie twarda przygoda przy cofaniu i mam nieco klepniety zderzak. Możecie powiedzieć czy te zaczepy da sie naprawić? Zderzak nie ma teraz pasowania z tylnym blotnikiem i lampą☹️
-
Przy dużych mocach cierpią tylko multitroniki. Generalnie silnik 150 KM, projektowany jak ekologiczne optimum w B8?
-
Prawdopodobnie to samo rozlewane do dwóch podobnych opakowań, ale jak chcesz podrążyc temat, to pisz meila do przedstawiciela regionalnego. Generalnie polskie rozlewnie, czy nawet dystrybutorzy to krętactwo.
-
A możesz dać namiar na tę procedurę?
-
Tak jak mówiłem w Aso umią tylko skroić, wymienić dobre części na nowe też dobre. Dlatego spisuje sie protokół zdania samochodu z opisem jaka naprawa, szacunkowy koszt naprawy oraz czas, oraz koniecznie powiedzieć do kierownika: ok zgoda ale jeśli usterka nie ustąpi zwrócicie mi pieniądze lub zrobicie jeszcze raz na swoj koszt. To działa. Nie wiem skąd jesteś, ale w moim województwo' dokładnie w Przemyślu moge polecić obrych ludzi, którzy zrobią za sporo mniej niz w ASO. Daj znac, jak poszło. Przy okazji niech twoj mechanik poświeci przy chłodniczce oleju, bo może być tam mokro.
-
mam taki sam silnik. U mnie przeciek był pod chłodniczką oleju, kostrukcyjnie bardzo słabo to rozwiązano, gdyż są dwa obszary ciepły i zimny, ktore powodują deformację i rozszczelnienie plastkikowej obudowy filtra. Sam układ odpowietrza się sam, ale bardzo długo to trwa. Silnik przegrzewa, bo jest powietrze w układzie. Generalnie to opisz swój profil, być może ktoś Cie pokieruje do dobrego fachowca. W ASO tylko Cie skroją, jeśli jeszcze nie byłeś tam, a prawdopodobnie nie znajdą usterki i znów wrócisz na forum.
-
Walizka czy gameboy to juz żadna nowość. Sa juz skuteczne modułowe zabezpieczenia wyprzedzajace. Montowałem teraz jeden z nich. Kosztowal niemalo. Jednak najprostsze będą proste blokady mechanicze, którą główną funkcją jest spowolnienie procedu kradzieży. Łysy juz zrobil odcinek na ten temat. Najskuteczniejszą formą kradzieży jest wywabienie kierowcy na chwilę z pracujacego samochodu, a niestety zabezpieczenie typu antynapad jest zakazane w UE. Elwis i Fryzjer bardzo dobrze to przedstawili.
-
Ok, a możesz przybliżyć trochę jakie są teraz narzędzia? Akurat niedawno sporo rozmawiałem z panami z Essa z Rzeszowa na te tematy. Może cos nowego pojawilo sie na tym obszarze.
-
A śledzisz rynek zabezpieczeń cz tylko powtarzasz frazesy?
-
Akurat moj kompresor Denso obsluguje takie oba silniki