Skocz do zawartości

Sidyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sidyk

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Holandia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    AMM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sidyk

0

Reputacja

  1. Witajcie, powoli zbieram graty na zmianę radia z 1din na 2din. Niestety na chwile obecna mam nie ori radio wsadzone, i za Chiny ludowe nie wiem jakie było ori. Naglosnienie pasywne. Zostało mi w sumie radio. Czy możecie mi wypisać jakie najlepiej radio RNS-E wybrać oraz co jeszcze jest potrzebne? Nadmienię tylko ze anteny GPS nie będę montował. Zależy mi na pewno na module BT. a może od razu kupić radio Android? ? pozdrawiam
  2. Okej, ogarnięte. Wtyczka 4 pin - nie była do końca dociśnięta. No i dolozylem czujnik skrętu ze starej taśmy. Adaptacja weszła od razu. Dzięki za wskazówki
  3. OK, znam przyczynę czujnika skrętu. Nie przełożyłem go ale z poduchą mam problem. Używam kopii Vag Can Pro, i nie mam pojęcia jak poradzić sobie z Airbagiem. Na necie wyczytałem ze trzeba przyuczyć do nowego VIN. Generalnie kasowanie błędu poduchy nic nie daje. czy kable w żółtej wtyczce 4 pin mogą mieć coś wspólnego? Wydaje mi się ze przełożyłem je 1:1 (patrząc na podłączone wtyczkę żółty kabel na gorze, biały na dole) sugerowałem się podłączeniem ze starej kostki
  4. Hej, wiec tak wymieniłem sobie kierownice z B7. Moduł kierownicy przyjął kodowanie (Łopatki działają, podświetlenie jest, MF nie wiem czy działa bo nie mam jeszcze ori radia). Problem mam z adaptacja sensora skrętu (ABS kodowanie przyjął) oraz nie wiem jak ogarnąć poduszkę. moze się zdążyć ze taśma wadliwa? ?
  5. Panowie, mi generalnie kratki nie świecą. Ale są przy nich przewody. Czy to oznacza ze instalacja jest ale nie podłączona?
  6. Ludziska, zabieram się powoli za swap kierownicy z B6 na B7 z MF+Łopatki. Zebrałem wszystkie graty ale mam pytanie zanim zabiorę się za rozkręcanie. Jak wyglada przekładanie pinów z żółtej kostki B6>b7? Te kostkę się jakoś rozbiera? Czy potrzebne są ekstra narzędzia? zdjecie podgladowe
  7. Coś basowego, masz jakieś przykłady? Generalnie myślałem o aktywnym tłumiku. szukalem tłumików na Turbo works ale tam chyba wszystkie to przeloty ?
  8. Witam. Posiadam B6 2.4 V6. Poprzedni właściciel pozbył się środkowego tłumika. Auto na chwile obecną wydaje z siebie takie dźwięki IMG_7903.MOV Nie ukrywam ze średnio mi odpowiada, i chciał bym zmienić akustykę auta. Znalazłem „sound check” na jutubie FullSizeRender.MOV Autor filmu twierdzi ze usunął tłumiki końcowe, wstawiając proste rury (cała reszta seria). Moje pytanie brzmi jakie mam możliwości do osiągnięcia podobnego efektu? Wstawić seryjny układ i wyciąć końcowe tłumiki? Czy może zbudować nowy układ?
  9. Sidyk

    [AMM] Pokrywa zaworów

    Witam, mam problem z pokrywa zaworów od strony kierowcy. Na warsztacie zdiagnozowali ze jest krzywa. Wiec postanowiłem ja wymienić. Pytanie teraz czy musi być to koniecznie klawiatura z silnika AMM czy od BDV tez podejdzie? dziękuję za wszelkie informacje. Życzę wam spokojnych świąt
  10. Dzięki za odpowiedz. Będę obserwować i nasłuchiwać
  11. Przyczyn może byc kilka. Padnięty sterownik, może skrzynia dokonuje żywota, a może wystarczy wymienić olej. Najlepiej podłącz do Komputera, i zgłoś się w poście encyklopedia Multitronic. Powołuj się na Bart-s, zna temat. w moim przypadku… generalny remont.
  12. Hej, mam pytanie czy po zgaszeniu silnika normalnym jest skwierczenie z okolicy dolotu? IMG_6478.MOV
  13. Sidyk

    2.4 v6 Przelot

    Nie wiem czy ci to pomoże ale w moim V6 2.4 poprzedni właściciel wstawił rurę zamiast środkowych tłumików. A brzmi to tak. FullSizeRender.MOV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...