Skocz do zawartości

Falafel123

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Falafel123

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Falafel123

0

Reputacja

  1. Wczoraj auto odebrałem po wymianie uszczelnień i jest w porządku, dziękuję za wszystkie sugestię.
  2. Z elringa byłaby ok? Bo tylko to mają na stanie.
  3. Uszczelkę pod dekiel na daną chwilę odpuściłem z racji, że tam gdzie brałem śruby pd i uszczelniacze mieli jakąś noname, a że z mojej nie leci to może da radę złożyć tak by nie leciało a jak będzie, to sobie juz sam to ogarnę. W zestawie który kupiłem mam tylko 7 elementów 4 oringi gumowe, miedziak, taka malutka podkładka metalowa(chyba tą pod miedziaka) i to coś od góry pd
  4. Ten za 500 na Skrzetuskiego bodajże koło nauki jazdy wiraż, a ten za 1200 to był albo Kruszyński albo Turbodiesel24, któryś z tych dwóch, nie wiem dokładnie który bo do tyłu dzwoniłem, że głowa mała.
  5. Wspominałem tylko i wyłącznie o wymianie uszczelnień, w jednym 1200zl, w drugim 550+ części, trzecie 500+ części inni się tym nie zajmują, nie mają narzędzi albo odległe terminy. Jutro jadę do serwisu koło mojej pracy, więc może coś po "znajomości" się ugra, Pany kupiłem dziś Ori śruby pd i zestaw naprawczy z bosha do Pd coś jeszcze warto dokupić? Pewnie jeszcze śruby mocujące wałek, ale akurat tego nie mieli.. myślicie montować to na starych a w późniejszym czasie zmienić na nowe czy odłożyć sprawę znaleźć śruby i dopiero robić wszystko?
  6. Konkretnie wymiana uszczelnienia pd nic więcej na daną chwilę.
  7. Teraz jak dzwoniłem do innego serwisu to usłyszałem cenę 1200 więc no chyba drogo :v niestety tu w Lublinie chyba nie ma za dużego wyboru w mechanikach.
  8. No to muszę zacząć szukać serwisu, bo nie mam niestety miejsca by się tym zająć, czy cena 500zl+ części jest cena oke?
  9. Na filtrze przejechane jakieś 6km, więc pewno będzie czysty 😛 czyli bankowo te uszczelki?
  10. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Zrobione tak jak mówiłeś, dodam, ze dzis po odpaleniu znów spokojnie, przejechałem sie co by tarcze lekko oczyscic, nagrzał sie, zrobiłem przegazówke, właczyłem logowanie i sie zaczeło. Pozniej po skonczonych logach auto zgasło 2x, odpaliło jak zwykle bez problemu i juz tak szalało cały czas.
  11. Witam, szukam sprawdzonego mechanika z Lublina do 1.9tdi avf, po kilku rozmowach i stawianych diagnozach przez telefon raczej nie chce wstawiać tam auta, dzwoniłem do kilku warsztatów i po rozmowie co się dzieje z autem, Panowie bez ściągania pokrywy wysyłają moje wtryski do regeneracji albo chcą tulejowac głowice. Nie mówię, że któreś z tych rozwiązań nie może być trafne, ale jak można mówić takie rozwiązania nie widząc auta na oczy.. chyba, że któryś tu z obecnych klubowiczów, zna się na rzeczy i chciałby pomóc, oczywiście odpłatnie.
  12. Postaram się ogarnąć to później, a tak z ciekawości co to ma na celu?
  13. No to wszystko wskazuje na uszczelnienie, bo w momencie kiedy gaśnie, to pali normalnie.
  14. No nic, jak nikt nie ma innego pomysłu to będzie trzeba to sprawdzić. A co do samego czujnika g28 to czy on może po prostu po nagrzaniu wskazywać błędne dane tym samym nie zgłaszając błędu czy to raczej nie możliwe?
  15. Myślisz, że gniazdo? Czy może najzwyczajniej w świecie mogło rozwalić uszczelnienie? :V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...