Skocz do zawartości

Fizkars

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Fizkars

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AGU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Fizkars

    A3 8l 1.8T problem P0171

    przem8, poniosło mnie?? Byłem na złomie wyszło 1195 kg, więc z czym mnie niby miało ponieść? Nawet jakbym wsiadł do auta to by nie wyszło ponad 1300.
  2. Fizkars

    A3 8l 1.8T problem P0171

    Fabryczna mapa AUQ/AJQ/AJL etc. ma bardzo subtelny niuton i doładowanie. 180 koni to wcale nie jest wybitnie mało bo to nie jest A6 w quattro, FWD A3 to ma poniżej 1200 kg masy Auto odpycha się niutonem a nie końmi, stąd ZAWSZE 150 koni po indywidualnym sofice jedzie lepiej niż fabryczne 180 U mnie 190 koni i 300 Nm ( przepływ jakoś 158 g/s) i zawija asfalt konkretnie, no ale to jednak coś innego niż takie AUQ 180 koni 235 Nm i 0,7- 0,8 bara ,jak 150tka ma 0,6 bodajże.
  3. Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobny dźwięk, a do tego jak zamknę okno to nawet jak gra radio, słychać szmer turbiny jak ładuje, jak otworzę okno i wyprzedzam nawet zwykły autobus na drugim biegu to aż rzęzi turbina. Tak jakby coś było nieszczelne. W każdym razie każde nawet lekkie przyspieszenie powoduje że turbo słychać ale nie jako świst/gwizd tylko takie szoranie właśnie, coś z pokroju jakby rzęziło. Momentami ten dźwięk to jakbym jakimś subaru jechał heh zastanawiam się tylko czy to będzie sama uszczelka czy kolektor też poszedł...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...