Skocz do zawartości

Motormaniak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Motormaniak

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Motormaniak

1

Reputacja

  1. Mi też ale tak z tym znaczkiem kupiłem, i jak narazie nie mam czasu się tym zająć
  2. Witam ponownie po długim czasie, a więc auto już ma naprawiona skrzynie, zawieszenie już obniżone, dołożone obudowy lusterek matowy chrom. Mam w planach przyciemnić delikatnie lampy tylne i odblaski w zderzaku tylnym. Może ktoś przyciemniał lampy i podzieli się jaka folie użyć i ile procent.
  3. Auto już po zabiegach lakierniczych, nie zdążyłem zrobić zdjęć, gdyż auto wylądowało u majstra od skrzyń, było małe szarpniecie na jednym biegu, ale robię gruntowny serwis skrzyni, nowa dwumasa , tarcze sprzęgłowe, kosz sprzęgłowy, zregenerowana mechatronika , zawory hydrauliczne oleje I filtry i będzie latać długi czas bez problemu.
  4. Numery spoko, tylko czy ktoś wie jaka jest różnica między nimi między A i B , bo numery się zgadzają ale litery nie ,
  5. Czy ktoś jeszcze się wypowie ?
  6. Będzie przód cały na czarno, mi też się to nie widzi ale tak kupiłem, wszystko w swoim czasie.
  7. Skończmy temat kominów, bo to nie o tym mowa w tym poście. A co do nowości to trochę się dzieje , Autko teraz się relaksuje na polerce i ceramice, zdjęcia z początków prac robimy na lustro, korekta czteroetapowa.
  8. Nie każde auta z dpf sa czyste nie mówię tylko o marce audi. Progi są inne szersze od zwykłej b8 , a co do tego co napisałem jest szersza przez ten pakiet czyli przez nakladki na każdym elemencie blacharskim, ale co do nakładek to i elementy jak progi , błotniki są inne i nie pasują od zwykłej b8.
  9. Widzę sami znawcy na forum, nie każdemu musi się to podobać , ale tak jak wcześniej pisałem to tak samo mogę napisać po co ludzie obniżają seryjne auto przecież to masochizm . Allroad jest tylko szersza , ma inny pakiet stylistyczny , dokładki chromy itp. Ale nie różni się jakoś mega od zwykłej b8, ludzie piszą jak by to było auto terenowe/ SUV , które zglebowałem.
  10. Nic się nie działo i nie dzieje, nawet jak jest auto po mapie to nie kopci jeżeli jest zrobiony dobrze , a jak ktoś wycina dpf i kata i zostawia chmurę za sobą no to wiadomo że słabo. Co do tych kominów to taka wada fabryczna z tymi czarnymi końcówkami.
  11. Ja nie jeżdżę po wertepach także mogło być dla mnie 1bv , a co do kominów to każda polift o tej mocy ma czarne kominy. Przed lifty miały czyste kominy, a polifty nie koniecznie, auto nie kopci, dpf wypala prawidłowo nic się nie dzieje. Czytałem dość sporo na ten temat i dużo osób tak ma, w załączniku mam komentarz osób z tymi silnikami jak się wypowiadają. Ten typ tak ma.
  12. O prosze , dobrze wiedzieć. I to nie głupie bo u nas leżą przy kole zapasowym zazwyczaj i jak są bagaże to utrudniony dostęp jest .
  13. Cześć, pytanie odnośnie wahaczy górnych, czy różnią się długością między a4 b8 allroad a zwykła b8 , czy są takie same ? Z góry dziękuję za odpowiedź
  14. Tak pasuje przecież to zwykła b8 tylko poszerzona i trochę wyższa od 1ba. Dobierając zawieszenie musi być ten sam silnik, napęd i ta sama karoseria.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...