Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 **ALLROAD ** LIFT / by Pablo


Motormaniak

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko 

Pierwsza przygoda z allroad, a dokładnie  A4 B8 2.0 TDI Quattro 177km CGLC skrzynia s-tronic. 

zakup z zagranicy z przebiegiem 184tys km.

Auto przyjechało seryjne beż żadnych modów, i zmian. IMG_20220127_125422.thumb.jpg.527e56cc3a4dc1357f8d864a2437f128.jpg

*Z wyposażenia w skrócie to: 

Skórzana tapicerka 

Grzane d*py 

Klima 

MMI 3G 

Bi xenon

Czujnik deszczu i zmierzchu 

Parktronic przód i tył 

Fotochrom wewnętrzny

Przyciemniane szyby 

Składane lustra 

Hak odpinany

Pakiet Alu zewnętrzny 

Org. koła 18 od allroad

* Co do planów na te autko to:

Listwy w kolor auta (foto poniżej)

Gwint AP (kupiony)

Koła 20(kupione)

Dystanse 

Czarne detale 

Program na 210km

Kiera trzy ramienna

Dekory piano black 

IMG-20220408-WA0026.jpg.add2f91991149a16416d53d4c661cc8f.jpgIMG-20220408-WA0012.jpg.ed1bae579663212520d6dd7bbe51f40c.jpgIMG-20220408-WA0021.jpg.55b65d4429ea529217436eb9b3432723.jpg20220430_141923.thumb.jpg.a3507486889fb9c458a91d167b08a43a.jpg20220430_141915.thumb.jpg.c815334e88e74fe81a6f21856433bbbf.jpg20220430_141902.thumb.jpg.3d9aa2e173bd34895e4e1e1ac8fa9b04.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Motormaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu!

Wstawiać gwint do allroada to dla mnie tak, jakby kupić spodnie i uciąć nogawki aby mieć krótkie spodenki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał:

Gratuluję zakupu!

Wstawiać gwint do allroada to dla mnie tak, jakby kupić spodnie i uciąć nogawki aby mieć krótkie spodenki.

 

Dzięki , nie każdemu musi się podobać,  każdy robi auto według własnego gustu , auto jest trochę wyższe od zwykłego a4 na zawieszeniu 1ba , to tak samo zapytać osoby które obniżają zwykłe b8( po co to robią ?) , moim zdaniem dzięki tym nakładką i obniżone będzie dużo lepiej wyglądać i się prowadzić . Temat dość popularny  w USA, ale także w Europie i w naszym kraju. To i tak nie jest auto terenowe i nigdy nim nie był i nie będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies juz widziałem tego ulepa..... :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dev napisał:

gdzies juz widziałem tego ulepa..... :eusathink:

Ulepa ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Motormaniak napisał:

Siemanko 

Pierwsza przygoda z allroad, a dokładnie  A4 B8 2.0 TDI Quattro 177km CGLC skrzynia s-tronic. 

zakup z zagranicy z przebiegiem 184tys km.

Auto przyjechało seryjne beż żadnych modów, i zmian. IMG_20220127_125422.thumb.jpg.527e56cc3a4dc1357f8d864a2437f128.jpg

*Z wyposażenia w skrócie to: 

Skórzana tapicerka 

Grzane d*py 

Klima 

MMI 3G 

Bi xenon

Czujnik deszczu i zmierzchu 

Parktronic przód i tył 

Fotochrom wewnętrzny

Przyciemniane szyby 

Składane lustra 

Hak odpinany

Pakiet Alu zewnętrzny 

Org. koła 18 od allroad

* Co do planów na te autko to:

Listwy w kolor auta (foto poniżej)

Gwint AP (kupiony)

Koła 20(kupione)

Dystanse 

Czarne detale 

Program na 210km

Kiera trzy ramienna

Dekory piano black 

IMG-20220408-WA0026.jpg.add2f91991149a16416d53d4c661cc8f.jpgIMG-20220408-WA0012.jpg.ed1bae579663212520d6dd7bbe51f40c.jpgIMG-20220408-WA0021.jpg.55b65d4429ea529217436eb9b3432723.jpg20220430_141923.thumb.jpg.a3507486889fb9c458a91d167b08a43a.jpg20220430_141915.thumb.jpg.c815334e88e74fe81a6f21856433bbbf.jpg20220430_141902.thumb.jpg.3d9aa2e173bd34895e4e1e1ac8fa9b04.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Gwint kupiłeś do zwykłego A4? Kiedy montaż? Interesuje mnie też temat czy to pasuje ze zwykłej A4:wink: Rozumiem że jakieś dystanse wpadną bo narazie wygląda to dramatycznie:decayed: Co do obniżania allroada też jestem podobnego zdania. Przecież to zwykłe A4 z trochę wyższym zawieszeniem i dokładkami. Dzięki nim allroad jest szerszy. Można więc założyć koła np z RS5 20` bez obcierania i wystawania koła po za obrys auta:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Wandej napisał:

Gwint kupiłeś do zwykłego A4? Kiedy montaż? Interesuje mnie też temat czy to pasuje ze zwykłej A4:wink: Rozumiem że jakieś dystanse wpadną bo narazie wygląda to dramatycznie:decayed: Co do obniżania allroada też jestem podobnego zdania. Przecież to zwykłe A4 z trochę wyższym zawieszeniem i dokładkami. Dzięki nim allroad jest szerszy. Można więc założyć koła np z RS5 20` bez obcierania i wystawania koła po za obrys auta:kox:

Tak pasuje przecież to zwykła b8 tylko poszerzona i trochę wyższa od 1ba. 

Dobierając zawieszenie musi być ten sam silnik, napęd i ta sama karoseria. 

 

image-19-05-2022_15-34-48-40.jpg

image-19-05-2022_15-42-20-10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty auta na gwincie bedzie bajka ?

 

Te mocownaie na gasnice to ori ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Norbas napisał:

Graty auta na gwincie bedzie bajka ?

 

Te mocownaie na gasnice to ori ? 

Sam nie wiem , tak kupiłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto dedykowane na Belgię musi mieć gaśnice pod reką. 

W 1991r przyprowadziłem sierrę z Belgii, gaśnica była przy prawej nodze pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Dev napisał:

Każde auto dedykowane na Belgię musi mieć gaśnice pod reką. 

W 1991r przyprowadziłem sierrę z Belgii, gaśnica była przy prawej nodze pasażera.

O prosze , dobrze wiedzieć.  I to nie głupie bo u nas leżą przy kole zapasowym zazwyczaj i jak są bagaże to utrudniony dostęp jest . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2022 o 12:03, Motormaniak napisał:

To i tak nie jest auto terenowe i nigdy nim nie był i nie będzie. 

Ale dzięki 4centom więcej prześwitu i quattro naprawdę daję radę po wertepach. Kominy czarne, coś tam się zadziało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie będzie się prezentować z ciemnymi dekorami, ale jak powyżej, gwintowanie allroada to masochizm jak jazda na seryjnych lampach i heblach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, krzychuG napisał:

Kominy czarne, coś tam się zadziało.

Albo coś się zadziało albo i nie tzn. może przez jakiegoś tjunera paliwa tyle podlane, że kopci jak stary poczciwy diesel. Osobiście coraz częściej widzę takie tjuningi, że mocno słabo to wygląda jak wyprzedza mnie takie coś :polew: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krzychuG napisał:

Ale dzięki 4centom więcej prześwitu i quattro naprawdę daję radę po wertepach. Kominy czarne, coś tam się zadziało.

Ja nie jeżdżę po wertepach także mogło być dla mnie 1bv , a co do kominów to każda polift o tej mocy ma czarne kominy. Przed lifty miały czyste kominy, a polifty nie koniecznie, auto nie kopci, dpf wypala prawidłowo nic się nie dzieje. Czytałem dość sporo na ten temat i dużo osób tak ma, w załączniku mam komentarz osób z tymi silnikami jak się wypowiadają. Ten typ tak ma. 

Screenshot_20220430-085659_Facebook.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, pelonek1 napisał:

Albo coś się zadziało albo i nie tzn. może przez jakiegoś tjunera paliwa tyle podlane, że kopci jak stary poczciwy diesel. Osobiście coraz częściej widzę takie tjuningi, że mocno słabo to wygląda jak wyprzedza mnie takie coś :polew: 

Nic się nie działo i nie dzieje, nawet jak jest auto po mapie to nie kopci jeżeli jest zrobiony dobrze , a jak ktoś wycina dpf i kata i zostawia  chmurę za sobą no to wiadomo że słabo.  Co do tych kominów to taka wada fabryczna z tymi czarnymi końcówkami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Motormaniak napisał:

Nic się nie działo i nie dzieje, nawet jak jest auto po mapie to nie kopci jeżeli jest zrobiony dobrze , a jak ktoś wycina dpf i kata i zostawia  chmurę za sobą no to wiadomo że słabo.  Co do tych kominów to taka wada fabryczna z tymi czarnymi końcówkami. 

Nie mam katalizatora, nie mam końcowych puszek, został jeszcze tylko środkowy - końcówki okopcone.
Jak jeszcze był seryjny wydech to końcówki też były okopcone..... Nawet w benzynowym silniku potrafią być ciemne także, jedynie kiedy one będą czyste to chyba jak nie  będziesz odpalał silnika. Nie przejmuj się pierdołami :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Ivanek napisał:

Ładnie będzie się prezentować z ciemnymi dekorami, ale jak powyżej, gwintowanie allroada to masochizm jak jazda na seryjnych lampach i heblach.

Widzę sami znawcy na forum, nie każdemu musi się to podobać , ale tak jak wcześniej pisałem to tak samo mogę napisać po co ludzie obniżają seryjne auto przecież to masochizm . Allroad jest tylko szersza , ma inny pakiet  stylistyczny , dokładki chromy itp. Ale nie różni się jakoś mega od zwykłej b8, ludzie piszą jak by to było auto terenowe/ SUV  , które zglebowałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Motormaniak napisał:

Widzę sami znawcy na forum, nie każdemu musi się to podobać , ale tak jak wcześniej pisałem to tak samo mogę napisać po co ludzie obniżają seryjne auto przecież to masochizm . Allroad jest tylko szersza , ma inny pakiet  stylistyczny , dokładki chromy itp. Ale nie różni się jakoś mega od zwykłej b8, ludzie piszą jak by to było auto terenowe/ SUV  , które zglebowałem. 

Glebisz bo nie masz chcesz pneumatyki?

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...