Skocz do zawartości

kamilok02

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kamilok02

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Piasty wyczyszczone na igłę, felgi w porządku. Dziękuję za odpowiedź
  2. To by się mogło zgadzać, ponieważ raz wibruje a raz nie. Możliwe że sanki się dobrze układają i jest spokój.
  3. Witam. Tak jak w temacie borykam się z wibracją samochodu przy 120km/h. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że wibracje zaczynają się przy 120 i są dość delikatne, natomiast przy 140 mam masaż całego ciała. Co najlepsze przy 150 problem całkowicie ustaje i tak już zostaje do nawet 200. Koła wyważane parę razy, nawet dla pewności wymienione opony na inne, felgi proste, nowe półośki, nowe amorki, nowe łożyska a problem nadal występuje. Zawieszenie również niedawno robione łącznie z końcówkami i zbieżnością. Mechanik podejrzewa że to tuleje pod sankami albo poduszki pod silnikiem, aczkolwiek trochę w to wątpię, ponieważ po rozpędzeniu auta do 160 i wrzuceniu go na luz gdzie swobodnie się toczy po zwolnieniu do 140 znowu zaczynają się wibracje. Ktoś może mnie ukierunkować chociaż co warto jeszcze wziąć "pod lupę"
  4. Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MOOG VO-SB-10057 - AutoParts | Części samochodowe sklep internetowy, motoryzacyjny online APARTS.PL PODUSZKA KOLUMNY MC PHERSONA TYŁ L/P (Z ŁOŻYSKIEM) AUDI A4; VW PASSAT 1.3-2.8 08.80-09.01 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MOOG VO-SB-10057 VO-SB-10057 MOOG Czy coś takiego podejdzie?
  5. Główne podejrzenie pada na to mocowanie. Rzekomo ta guma która znajduje się w tym kielichu jest zbyt miękka. Czy można to jakoś rozebrać? Nigdzie nie mogę znaleźć tego mocowania, a nie chcę pchać się w używki
  6. To może inaczej. Czy jestem w stanie przerobić górne mocowanie amortyzatora z przed lifta na po lifta? Nigdzie tego nie mogę znaleźć. Poniżej zdjęcie jakie mam. Czy można to jakoś rozebrac?
  7. Nie oczekuje typowego zdiagnozowania usterki, a chociażby nakierowania co jeszcze mogło by być przyczyną stukania.
  8. Na co?
  9. Witam. Już od roku czasu borykam się z pewnym problem. A mianowicie dziwne stukanie z tyłu samochodu, jakby Amortyzator chciał wpaść do środka. Autko było już u 3 mechaników jak i na 2 stacjach diagnostycznych. Amorki nowe, łożyska koła nowe, tuleje belki nowe a stukanie nadal jest. Jedyne co przychodzi do głowy to górne mocowanie amortyzatora. Mechanicy twierdzą że jest w porządku. Czy mimo wszystko może to być przyczyną stukania? Audi a4 B5 sedan benzyna przed lift
  10. Którą osłonę masz na myśli? Tą od boku szyby czy tą z dachu?
  11. Relingów nie mam. A co do szyby dodam że po wklejeniu przez 3 tygodnie nie było tego zacieku. Czy to możliwe że dopiero po 3 tygodniach szyba znowu zaczęła puszczać
  12. Witam. Od jakiegoś czasu miałem problem z cieknąca szybą. Szyba została wymieniona na całkowicie nową. Problem w połowie ustał. Natomiast w dalszym ciągu w jednym miejscu na przednim słupku pojawia się zaciek. Pytanie skąd ta woda się tam bierze. Czy jest szansa że kanaliki odprowadzające wodę są zatkane czy może raczej spaw dachu z karoserią gdzieś puszcza i przedostaje się tamtędy woda. Na zdjęciu widać stare zacieki, natomiast w zaznaczonym na czerwono miejscu przecieka w dalszym ciągu.
  13. Panowie sytuacja wygląda następująco. Manetki wyglądają okej napięcie od nich wychodzi, wiązka jest w porządku pomiary się zgadzają i jest ciągłość przewodów. Przekaźnik również działa poprawnie i wszystkie pomiary się zgadzają. Natomiast pojawia się mały problem z masą. Napięcie na masie wynosi od 3-12V w zależności od bujania autem. Zgaduje że gdzieś jest słaby styk na masie stąd problem z wycieraczkami. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi zlokalizować masę? Zawartość dodana 33 minuty później Mógłby ktoś pomóc mi znaleźć schemat wiązki od wycieraczek?
  14. Jakieś rady jak mogę tego dokonać? Na moje oko manetki są nitowane aczkolwiek pewności nie mam, jak mógłbym je sprawdzić? Dodam iż wycieraczki magicznie zaczęły działać same z dnia na dzień. Sprawdziłem przekaźnik i ma on na sobie taki dziwny nalot jakby "przypalone" piny. Jest możliwość że wina leży po stronie przekaźnika jeśli spryskiwacze działają bez problemu?
  15. Dokładnie tak. I nie wiem czy jest jakiś problem z wiązką czy gdzieś indziej należy szukać problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...