Skocz do zawartości

marcinnowy3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinnowy3

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcinnowy3

0

Reputacja

  1. Temat audi ogarnięty Ciśnienie paliwa spadało do 3,2 bar po wymianie filtra 4 - 4,3 podczas jazdy Problem z doładowaniem uszkodzony zawór n75 do tego zamienione krućce między WG a bost no i regulacja sztangi na 0,3 i auto odżyło. Dziękuję bardzo za pomoc jak znajdę chwilę podrzucę logi.
  2. Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_D4Q43.html Log z odpięta wtyczka zaworu n75
  3. Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-115_118_033_D2cQ441.html http://vaglogi.pl/log-003_020_002_fvRj0wB.html Witam przesyłam kolejne logi szczelność dolotu sprawdziłem jest szczelny zawór DV wymieniony ponieważ był uszkodzony ale turbo dalej nie osiąga zadanego ciśnienia po ściągnięciu wężyka z zaworu wg przeladowuje i podjejzewam że może być uszkodzony zawór n75 w logach widać też jakby nie pracował poprawnie. Jak by ktoś bardziej doświadczony mógłby podpowiedzieć
  4. logi po wymianie świec i przepływomierza pojawia się błąd nie osiągnięta granica regulacji turbo Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4558Hp.html Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_mv8pEe.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9PKi09.html
  5. http://vaglogi.pl/log-003_002_XMUVseE.html witam proszę o pomoc w stwierdzeniu czy przepływomierz działa prawidłowo pokazuje wartości do 147,97g/s ale nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla silnika BFB
  6. Ja całe auto kupiłem i wszystko przełożyłem tylko pompa paliwa z 2.0 alt została i może to jest przyczyną
  7. Miło by było jak by ktoś doradził co z tym dalej robić
  8. A o co chodzi z tymi wtryskami?
  9. Logi dynamiczne temperatura zewnętrzna 33,5 Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ezqhrR7.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4EyIt.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4PKceA4.html
  10. Ok jutro ogarnę logi i podeślę linki
  11. Przyczyną usterki był zagięty wężyk między turbo a zaworem n75 po nagrzaniu silnika łamał się w pół
  12. Oleju nie ubywa więc IC musi być puste
  13. Jutro sprawdzę dolot jak będzie ok to wymienię zaworek n75. Mam nadzieję że pomoże
  14. Ostatnio intercooler był wymieniony i czyszczony bo jest to audi po swapie z 2.0 na 1.8t otwory w kratkatce halogenu są turbina po regeneracji zero luzów po dłuższej jeździe auto traci moc na 5 biegu jak wcisnę gaz w podłogę to auto ledwo co przyspiesza a turbo pracuje jak by falowało czyli 2sek ciągnie 2 sek muł i tak od około 2300 obr po przekładce silnika jeździło normalnie musiałem wyregulować zawór wg bo był źle ustawiony i nie doładowywał ustawiłem początek otwarcia na 0,5 bar i wszystko było ok teraz przy wyższych temperaturach pojawił się problem z mocą auto odpala na dotyk kompresja 9bar Ciśnienie oleju książkowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...