Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.8t BFB


marcinnowy3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy i potrzebuje pomocy z moim audi a4 b6 1.8t Bfb od jakiegoś czasu po nagrzaniu audi nie ma mocy turbo ładuje tak jakby falowało w vcds żadnych błędów ale jak silnik jest zimny to ciągnie aż miło bardzo był bym wdzięczny za pomoc dodaje linki do logów dynamicznych. 

 

 

Dynamiczny:
Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_IR3AbO.html
Grupy 033, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-033_115_118_ua2hZ.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak powietrze w dolocie sięga Ci 85 stopni to nic dziwnego, że moc spada. Intercooler masz zasłonięty czymś, albo jest pełen oleju.. bo przepływka też skacze jak jej się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Langista napisał:

bo przepływka też skacze jak jej się podoba

Skacze, bo doładowanie żyje wlasnym życiem. Przepływ zależy od doladowania więc co w tym dziwnego? Ic nir ma nic do tego w tym przypadku. 

Wygląda jakby było po lekkim sofcie. Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, a jak nic nie znajdziesz to n75 do wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio intercooler był wymieniony i czyszczony bo jest to audi po swapie z 2.0 na 1.8t otwory w kratkatce halogenu są turbina po regeneracji zero luzów po dłuższej jeździe auto traci moc na 5 biegu jak wcisnę gaz w podłogę to auto ledwo co przyspiesza a turbo pracuje jak by falowało czyli 2sek ciągnie 2 sek muł i tak od około 2300 obr po przekładce silnika jeździło normalnie musiałem wyregulować zawór wg bo był źle ustawiony i nie doładowywał ustawiłem początek otwarcia na 0,5 bar i wszystko było ok teraz przy wyższych temperaturach pojawił się problem z mocą auto odpala na dotyk kompresja 9bar Ciśnienie oleju książkowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcinnowy3 napisał:

ustawiłem początek otwarcia na 0,5 bar i w

Powinno być 0,3bar, reszta jak wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną usterki był zagięty wężyk między turbo a zaworem n75 po nagrzaniu silnika łamał się w pół 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, marcinnowy3 napisał:

Przyczyną usterki był zagięty wężyk między turbo a zaworem n75 po nagrzaniu silnika łamał się w pół 

Zrób  teraz logi dynamiczne, będzie widać czy wszystko ok

2+33

3+20

115+118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne temperatura zewnętrzna 33,5

 

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ezqhrR7.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4EyIt.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4PKceA4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka zaniża i wtryski pętlą. Poza tym jest jakiś soft jak pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciezko sie domyslec? Ciśnienie paliwa do sprawdzenia i przeplywka do wymiany, o ile w ogóle masz właściwą jesli to po swapie jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja całe auto kupiłem i wszystko przełożyłem tylko pompa paliwa z 2.0 alt została i może to jest przyczyną 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

http://vaglogi.pl/log-003_002_XMUVseE.html

witam proszę o pomoc w stwierdzeniu czy przepływomierz działa prawidłowo pokazuje wartości do 147,97g/s ale nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla silnika BFB 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2+33 rob. Sprawdz cisnienie paliwa, bo jak tak bedziesz terax pałować to tloki spłyną. 

Wartosci są jakie są. To nie seria więc nikt Ci nie powie ile powinno być. Odpowiednio więcej :P

Jesli cisnkenie paliwa bedzie ok to zacząłbym od wgrania seryjnego wsadu i ponowił logi. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi po wymianie świec i przepływomierza pojawia się błąd nie osiągnięta granica regulacji turbo 

 

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4558Hp.html
Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_mv8pEe.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9PKi09.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...