Skocz do zawartości

Audifan2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audifan2

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Audifan2

1

Reputacja

  1. Cisnienie dla tych silników na postoju 14-20 mbar to norma
  2. PROBLEM ROZWIĄZANY !!! Winowajcą był wadliwy soft diesel gate. Każda nieudana próba wypalania DPF konczyła się kontrolką na desce. Zmienione oprogramowanie na starsze - problemu brak :)). Drugim problemem był czujnik temp. spalin przed turbo. Jeśli ktoś bedzie miał taki problem - podam namiary na speca. Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za zainteresowanie.
  3. 3 bieg, obroty pod pole czerwone. Cisnienie ok. 300 Hpa
  4. Kontrolka się świeci - błędów brak
  5. Dziś znowu kontrolka DPF. Brak błędów w sterowniku...
  6. Dziękuję za tak szybkie odpowiedzi - jesteś mistrzem ! ?. Przebieg jest w 100 % oryginalny. O to nie ma obawy. Od nowości serwisowany w ASO kilka razy rocznie.
  7. W czym może być problem ? Zero błędów w sterowniku....
  8. W czym może byc problem ? Czy do wypalenia całkowitego DPF potrzeba 1/2 pełnego baku?
  9. Dzis sprawdzałem jeszcze raz auto na samym zapłonie. Wartosci czujnika offset na MINUSIE o co Kaman ? Wczoraj były 0 LUB 1,2 ???
  10. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z DPF'EM w swoim aucie, już nie mam pojęcia co to może być. Widzę, że bardzo fajnie odpisujecie ludziom na problemy w swoich autach. Audi ma przejechane 115 tys, S tronic, 2016 rok. Wyskoczyła mi kontrolka DPF na konsoli. Wyjazd na autostrade (przejazd 60 km) kontrolka zgasła. Nastepnie za kilka dni dystans znowu 400 km i oczywiscie kontrolka DPF na konsoli - dystans 60 km, kontrolka gaśnie. Po kilku dniach Załączyłem procedure wymuszenia wypalenia DPF VCDS'EM Przejazd 20 km kontrolka zgasla (caly dystans pokonanej trasy po zakonczonym cyklu wypalania to ok 50 km) i proces zostal zakończony. Wyniki po wypaleniu Na drugi dzien uruchomiłem auto o godzinie 20:00 wstawiam wyniki odczytane Przejazd zakończony o godzine 20:25 dystans ok 10 km Wyniki ponownie odczytane Cały czas mam wysokie cisnienia i problem powracający z DPF. W czym może być problem? Zero błędów w sterowniku. Olej silnikowy wymieniony 1000 km temu. Bardzo proszę o pomoc. Mój mechanik rozkłada ręce.... Na myśl przychodzi mi jeszcze pomysł, że może być to problem z SOFTEM - Zgodnie z Historią Samochód serwisowany regularnie w ASO NIEMIECKIM...Pomocy !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...