Skocz do zawartości

Andrzejgruz

Pasjonat
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Andrzejgruz

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Wadowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pod otworami montażowymi dałem dystanse i u mnie z wtryskiem 440 cc wszystko szczelnie dopasowane, na ori wtryskach też nie było problemu
  2. Witam was, ktoś robił (link nizej) DIY - B6 1.8t - Vacuum line and Check Valve removal/simplification WWW.AUDIZINE.COM Well I just finished getting rid of all the “unneeded” check valves, vacuum lines and PCV system. There is now a lot more... Jak oceniacie? Ja chce zrobić tak - Ezektor do wywalenia, - dv bezpośrednio do kolektora, zaworki zapetlic lub ogólnie wyłączyć i wywalić - odpowietrzenie zbiornika bez trójnika, podłączyć bezpośrednio do dolotu - odma zostaje z zaworkiem do kolektora - serwo bezpośrednio do kolektora Pisze z pamieci o czymś zapomniałem? Zawór kombinowany i sai wywalona. Ktoś robił coś w tym temacie i da jakieś dodatkowe porady? I jak auto na tym chodzi 😆
  3. dołączam dodatkowo odpięty zawór n75 Log #885489 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 off n75
  4. 2+33 Log #884992 LOG.TUNEZILLA.COM 3+20 Log #884993 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #884994 LOG.TUNEZILLA.COM
  5. Grzybek wymieniony, gniazda wymienione w tej kwestii okej, falowania obrotów też ustało. Ale jest inny problem , błędu niżej na zdj. Po skasowaniu, po x Km wracają i teraz nw czy dziura, dv czy n75 daje znaki końca. Mogę zrobić logi, proszę o podanie bloków to ogarne
  6. Pierwsze wymienie grzybek, będę obserwować, ewentualnie jak będzie dalej falować to odepnę przeplywke i zobacze co się będzie działo. A gniazda wymienie przy okazji, szkoda że nie ma zamiennika do gniazda bo ORI jedno 30 zł 1 szt 😕
  7. Lepiej do tego zabiegu ściągnąć kolektor czy wymieniać na aucie? 🙃
  8. Jakiś numer specjalny jest do każdego wtryskiwacza? Czy kupić nowe do mojego modelu BFB i zamontować?
  9. Witam, w moim audi jest problem bo falują obroty od razu lecę co zostało sprawdzone silnik 1.8T BFB nowa przepływka, przepustnica sprawna i wyczyszczona, adaptacja zrobiona przepustnicy, odma + zaworek nowy ORI, korek od oleju nie zassysa, a podskakuje błędów brak, grzybek od odmy podejrzany, ponieważ próbowałem zatkać jeden otwór a w drugi dmuchać i nie słychać żeby membrana się ruszała czy coś, a powietrze uchodzi, w skrócie oleju nie puszcza a powietrze prawdopodobnie ucieka, ale nw czy dobrze sprawdzałem. ( grzybek od odmy zamówię tak czy siak, bo data na starym z 2005 roku ) wtryski powiększone na większe, i między innymi dawałem podkładki pod dwie śrubki od listwy, bo bylo z 1 cm luzu, przez większe wtryski i z tego co zauważyłem przy jednym wtrysku od pasa przedniego syczy, sprawdzałem wodą z płynem i gdy poleje to auto szarpie, nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? (podpowiedzcie jak macie u siebie zrobione z większymi wtryskami) wtryski 440cc z boscha, mapa zrobiona na 215 hp tak jak wyżej pisałem, auto faluje na obrotach na jałowym biegu, na ciepłym czy na zimnym bez różnicy, auto normalnie się zbiera, a gdy np. stoję na światłach lubi potrzepać budą
  10. Regum zamontowane, końcówki i łączniki z meyla hd, ponad 500 km przejechane i cisza narazie.
  11. Zastanawiam się również nad TRW bo szło na pierwszy montaż, napewno dolny prosty wachacz. I teraz mam.dylemat TRW, FEBI, MEYLE czy regeneracja 🙃
  12. Witam, przychodzę do was z pytaniem, bo muszę robić zawieszenie i zastanawiam się nad takimi zestawami (AUDI A4 B6 AVANT) MEYLE HD cały zestaw 1500 FEBI cały zestaw 1300 REGUM - ORI REGENEROWANE (bez końcówki i śrub) cały zestaw 1100 (- kaucja za oddanie starych wachaczy) co mi polecicie, najlepiej żeby ktoś się wypowiedział, co miał styczność z takimi zestawami czytałem trochę na forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie i chciałbym odkopać ten temat. 😀 PS. wachacze do auta porobionego na 250 hp, felgi 18, w przyszłości obniżenie zawieszenia
  13. Problem chyba rozwiązałem, gumowe tuleje w dolnym wachaczu (banan) mocowane w sankach, skrzypialy. Posmarowałem i cisza, ale nw na jak długo. Close
  14. Sprawdzałem i posmarowałem gumy stabilizatora i skrzypienie dalej jest, skrzypienie wydaje mi się ze jakby było gdzieś obok przednich fotelów, przed wymiana zawieszenia było cicho, a po wymianie skrzypienie, chyba że guma tulei od wahacza co jest mocowana w sankach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...