Andrzejgruz Posted November 2 Posted November 2 (edited) Witam, w moim audi jest problem bo falują obroty od razu lecę co zostało sprawdzone silnik 1.8T BFB nowa przepływka, przepustnica sprawna i wyczyszczona, adaptacja zrobiona przepustnicy, odma + zaworek nowy ORI, korek od oleju nie zassysa, a podskakuje błędów brak, grzybek od odmy podejrzany, ponieważ próbowałem zatkać jeden otwór a w drugi dmuchać i nie słychać żeby membrana się ruszała czy coś, a powietrze uchodzi, w skrócie oleju nie puszcza a powietrze prawdopodobnie ucieka, ale nw czy dobrze sprawdzałem. ( grzybek od odmy zamówię tak czy siak, bo data na starym z 2005 roku ) wtryski powiększone na większe, i między innymi dawałem podkładki pod dwie śrubki od listwy, bo bylo z 1 cm luzu, przez większe wtryski i z tego co zauważyłem przy jednym wtrysku od pasa przedniego syczy, sprawdzałem wodą z płynem i gdy poleje to auto szarpie, nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? (podpowiedzcie jak macie u siebie zrobione z większymi wtryskami) wtryski 440cc z boscha, mapa zrobiona na 215 hp tak jak wyżej pisałem, auto faluje na obrotach na jałowym biegu, na ciepłym czy na zimnym bez różnicy, auto normalnie się zbiera, a gdy np. stoję na światłach lubi potrzepać budą Edited November 2 by Andrzejgruz
Rob@k Posted November 2 Posted November 2 36 minut temu, Andrzejgruz napisał(a): nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? Wymień gniazda wtryskiwaczy.
Andrzejgruz Posted November 2 Author Posted November 2 (edited) 21 minut temu, Rob@k napisał(a): Wymień gniazda wtryskiwaczy. Jakiś numer specjalny jest do każdego wtryskiwacza? Czy kupić nowe do mojego modelu BFB i zamontować? Edited November 2 by Andrzejgruz
Rob@k Posted November 2 Posted November 2 (edited) Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H Edited November 2 by Rob@k
Andrzejgruz Posted November 2 Author Posted November 2 3 godziny temu, Rob@k napisał(a): Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H Lepiej do tego zabiegu ściągnąć kolektor czy wymieniać na aucie? 🙃
Andrzejgruz Posted November 4 Author Posted November 4 Pierwsze wymienie grzybek, będę obserwować, ewentualnie jak będzie dalej falować to odepnę przeplywke i zobacze co się będzie działo. A gniazda wymienie przy okazji, szkoda że nie ma zamiennika do gniazda bo ORI jedno 30 zł 1 szt 😕
Andrzejgruz Posted November 9 Author Posted November 9 (edited) Grzybek wymieniony, gniazda wymienione w tej kwestii okej, falowania obrotów też ustało. Ale jest inny problem , błędu niżej na zdj. Po skasowaniu, po x Km wracają i teraz nw czy dziura, dv czy n75 daje znaki końca. Mogę zrobić logi, proszę o podanie bloków to ogarne Edited November 9 by Andrzejgruz
Andrzejgruz Posted November 10 Author Posted November 10 2+33 Log #884992 LOG.TUNEZILLA.COM 3+20 Log #884993 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #884994 LOG.TUNEZILLA.COM
Andrzejgruz Posted November 12 Author Posted November 12 dołączam dodatkowo odpięty zawór n75 Log #885489 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 off n75
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now