Jump to content
IGNORED

Falowanie obrotów na jałowym biegu w Audi A4 B6 1.8T BFB


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam, w moim audi jest problem bo falują obroty od razu lecę co zostało sprawdzone
silnik 1.8T BFB 

nowa przepływka,

przepustnica sprawna i wyczyszczona,

adaptacja zrobiona przepustnicy,

odma + zaworek nowy ORI,

korek od oleju nie zassysa, a podskakuje

błędów brak,

 

grzybek od odmy podejrzany, ponieważ próbowałem zatkać jeden otwór a w drugi dmuchać i nie słychać żeby membrana się ruszała czy coś, a powietrze uchodzi, w skrócie oleju nie puszcza a powietrze prawdopodobnie ucieka, ale nw czy dobrze sprawdzałem. ( grzybek od odmy zamówię tak czy siak, bo data na starym z 2005 roku :D )
 

wtryski powiększone na większe, i między innymi dawałem podkładki pod dwie śrubki od listwy, bo bylo z 1 cm luzu, przez większe wtryski i z tego co zauważyłem przy jednym wtrysku od pasa przedniego syczy, sprawdzałem wodą z płynem i gdy poleje to auto szarpie, nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? (podpowiedzcie jak macie u siebie zrobione z większymi wtryskami)

wtryski 440cc z boscha, mapa zrobiona na 215 hp 

tak jak wyżej pisałem, auto faluje na obrotach na jałowym biegu, na ciepłym czy na zimnym bez różnicy,  auto normalnie się zbiera, a gdy np. stoję na światłach lubi potrzepać budą 

 

 

462541655_1626402121422819_4723144577143089314_n.jpg

462572871_1126037015613774_1614219228084306233_n.jpg

462642608_1453509452009202_1697573040730317666_n.jpg

Edited by Andrzejgruz
Posted
36 minut temu, Andrzejgruz napisał(a):

nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne?

Wymień gniazda wtryskiwaczy.

Posted (edited)
21 minut temu, Rob@k napisał(a):

Wymień gniazda wtryskiwaczy.

Jakiś numer specjalny jest do każdego wtryskiwacza? Czy kupić nowe do mojego modelu BFB i zamontować?

Edited by Andrzejgruz
Posted (edited)

Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H

Edited by Rob@k
Posted
3 godziny temu, Rob@k napisał(a):

Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H

Lepiej do tego zabiegu ściągnąć kolektor czy wymieniać na aucie? 🙃

Posted

U mnie wymieniali na aucie.

Posted

Pierwsze wymienie grzybek, będę obserwować, ewentualnie jak będzie dalej falować to odepnę przeplywke i zobacze co się będzie działo. A gniazda wymienie przy okazji, szkoda że nie ma zamiennika do gniazda bo ORI jedno 30 zł 1 szt 😕

Posted (edited)

Grzybek wymieniony,  gniazda wymienione w tej kwestii okej, falowania obrotów też ustało. Ale jest inny problem , błędu niżej na zdj. Po skasowaniu, po x Km wracają i teraz nw czy dziura, dv czy n75 daje znaki końca. Mogę zrobić logi, proszę o podanie bloków to ogarne

 

20241109_132141.thumb.jpg.e178f447001a76dffc761f8fdc5500d4.jpg

 

 

Edited by Andrzejgruz
Posted

2+33, 3+20 i 115+118

Posted

dołączam dodatkowo odpięty zawór n75
 

LOG.TUNEZILLA.COM


115+118 off n75

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...