Skocz do zawartości

punx93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O punx93

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia punx93

0

Reputacja

  1. No to faktycznie nieciekawie. Mnie mój układ kierowniczy doprowadza już do szaleństwa więc wiem o czym piszesz. A orientujesz się w ogóle czy taka pompa z passata b5 będzie w ogóle pasować? I czy wytwarzane ciśnienie bedzie odpowiednie? Robił ktoś taką kombinację?
  2. Cześć! Czy ktoś obeznany w temacie może mi powiedzieć czy pompa wspomagania z passata b5 będzie pasować i dobrze działać z maglem w a4 b6?
  3. Serwus! Pomóżcie bo samochód doprowadza mnie już do szału Po wymianie kompletnego przedniego zawieszenia na MasterSport podczas jazdy po nierównościach pojawiło się drżenie po prawej stronie. Mam wrażenie że drżenie jest w okolicach prawego koła lub pod maską, przy większych nierównościach wyczuwam je też po lewej stronie. Pozatym nie ma wspomagania, ronda mogę pokonywać bez trzymanki. Samochód prowadzi się bardzo dziwnie, tak jakby sam dociągał kierownicę podczas skręcania ale nie zawsze. Co może być przyczyną? Maglownica? Czy to normalne że mogłaby się skończyć po wymianie zawieszenia wraz z pompą wspomagania? Na maglu nie widać wycieków. Może mocowanie amortyzatorów? Będę wdzięczny za podpowiedzi co jeszcze sprawdzić. Pozdrawiam
  4. punx93

    BFB, odpala za 2-3 razem

    Cześć wszystkim! Jakiś czas temu z pomocą forum odkryłem wodę w obudowie ECU. Wymieniłem zgnity przekaźnik 219 na nieoryginalny VEMO V10-71-0001, na drugi dzień wszystko się zaczęło... Od tamtej pory (nie wiem czy to zwykły zbieg okoliczności) silnik odpala za drugim razem, jak już odpali to przez kilka sekund nie moze wejść na obroty. Potem jest już wszystko w porządku zarówno na benzynie i na gazie. Zmierzyłem ciśnienie na listwie wtryskowej. Po włączeniu zapłonu jest 0 bar, po odpaleniu 4 bary. LPG wyeleminowałem. Możliwe, że winowajcą jest nieoryginalny przekaźnik 219, który po przekręceniu na zapłon nie wysyła sygnału do pompy paliwa? Czy winy szukać raczej w uszkodzonym regulatorze filtra paliwa? Jak myślicie?
  5. Cześć wszystkim! Jak w tytule mam problem z odpalaniem. Pozwólcie, że zacznę od początku. Pewnego dnia w drodze do pracy 3x zgasł mi samochód. Za każdym razem po dłuższym kręceniu samochód odpalał. Tego samego dnia notorycznie włączający się wentylator rozładowywał do zera akumulator. Okazało się, że zalana była obudowa ECU, a przekaźnik 219 (443 951 253 AA) był w dość zaawansowanym stadium rdzewienia. Wymieniłem go na zamiennik VEMO V10-71-0001 i od tamtej pory problem szalejącego wentylatora minął. Bodajże po 2 dniach pojawił się problem z odpalaniem - silnik startuje od tamtej pory za drugim razem. Przez niecałe 2 sekundy silnik pracuje nierówno ale potem jest w porządku i wchodzi na obroty, podczas jazdy nie ma żadnych problemów ani spadków mocy. Zakręciłem gaz - problem dalej występuje. Cewki są ok. VCDS poza sporadycznymi błedami 16683, 18010, 17511, 16804 (kata nima) nie pokazuje nic szczególnego. Czy możliwe jest, że winowajcą jest nieoryginalny przekaźnik 219? Nie jest przypadkiem odpowiedzialny za pompę paliwa? W internecie znajduję same sprzeczne informacje na ten temat. Może problemem jest filtr paliwa? Zmieniałem go rok temu na zamiennik z Mahle. Problem z odpalaniem pojawił się nagle. Gdyby uszkodził się regulator problem nie narastał by stopniowo? Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź! Pozdrawiam PS. Zapomniałem dodać. Przed tym wszystkim notorycznie świecił się Check który miał związek z instalacją LPG, niestety nie mam kodu błędu. Teraz Check zgasł i się nie pojawia. Trochę mnie to zastanawia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...