Skocz do zawartości

WallEast

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O WallEast

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Kudowa Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BUL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

124 wyświetleń profilu
  1. Podbijam wątek. Wiem, że ważkę będę musiał ogarnąć z EU, bo za dużo przerabiania. Dalej nie wiem co z pasem i co z ECU, bo w UK jest po prawej stronie.
  2. Witam. Od początku marzył mi się 3.2FSI, ale ciężko było dostać z bogatym wyposażeniem z Quattro w manualu... Pojawił się w sąsiednim województwie 2.0TFSI 2x S-Line, czarne, manual z Quattro i po obejrzeniu paru filmików POV zdecydowałem się po niego pojechać - nie żałuję. Silnik jest naprawdę bardzo fajny,, daje dużo frajdy, były nawet plany na +300 hp do czasu, aż po 3 latach posiadania miałem okazję przejechać się w 3.2FSI - dźwięk silnika oraz pełna moc z samego dołu jak w dieslu to jest właśnie to co sprawiło mi radość, czego nigdy nie da mi 2.0TFSI. Do rzeczy. Dawcą będzie Anglik w ośce w automacie. Co zostaje, a co potrzebuje? Na pewno cały wydech z katami, skrzynia i sprzęgło. Co potrzebuje? Dwumas, wiązka, sterownik, chłodnica. Pas przedni? Dostaje różnę informacje, że zostaje i że potrzebuje z 3.2FSI, a jak zerkam to numery OE są takie same. Liczę na to, że forum jeszcze żyje i dostanę konkretną pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam. Czy ten silnik w B7/C6 jest taki sam w B8? Czy jest możliwy swap 3.2FSI z A4/A5 B8 do A4 B7?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...