Skocz do zawartości

Szczypior21

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szczypior21

Informacje

  • Imię
    Igor
  • Miasto
    Kłodawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szczypior21

0

Reputacja

  1. Mówisz o czujnikach klamki i tego czujnika parkowania, czy tylko czujnika parkowania. Tylko nawet jeśli chodzi Ci o ten czujnik parkowania, to przełożyłem mój fabryczny czujnik z jednego miejsca w to co nie działa i problem dalej jest ten sam, więc podejrzewam gdzieś przetarta, uszkodzona wiązka. A co do czujnika klamki znalazłem 4G8927753B taki kod i czy w moim przypadku wymienić wszystkie czujniki klamki i czy też brać ori czy zamiennik na allegro za 50 ?
  2. Witam mam problem odnośnie czujnika parkowania g252, to jest ten prawy przedni. Raz działa, raz nie, kupiłem nowy jakiś zamiennik, podłączyłem podziałał trochę i dzieje się to samo. Mam wrażenie, że tylko się tak dzieje po myciu samochodu lub obfitych opadach, dostałem się dzisiaj tam znowu, kable były wilgotne oraz sam czujnik, ale napięcie cały czas pokazywało 9,5V, podczas włączonego zapłonu, nawet jak pokazywało na mmi, że czujniki nie działają. To samo tyczy się czujników klamek, po obfitych opadach lub myciu samochodów, nie działa to zbyt dobrze, ponieważ gdy łapię za klamkę w różnych drzwiach to jest różnie, jedne się nie chcą zamknąć, jedne otworzyć lub jedno i drugie, ale błędu z tym żadnego nie ma. Teraz pytanie, czy wymienić wszystkie czujniki w klamkach, czy spróbować zrobić z tym coś innego ? A odnośnie czujnika parkowania to ktoś ma jakieś pomysły, jak to można rozwiązać ?
  3. Nie wymieniałem czujników, zostały wymienione dwa zawory zmiennych faz rozrządu oraz dwa elektromagnesy, które nimi sterują. Problem znikł.
  4. Nie kolego, nie rozwiązałem problemu niestety. Dzisiaj po wróceniu z miasta przed domem zaczął samochód szarpać oraz zgasł, odpaliłem drugi raz znowu zaczął szarpać i zgasł. ODrazu komputer skan błędów i błąd p0016. Dochodzę chyba do wniosku, że może być to czujnik położenia wałka rozrządu lub wału korbowego.
  5. Nie odmy nie było wymienianej, Tak przed wymianą rozrządu się to działo. Cewki zamienie jeszcze miejscami bo to nie zaszkodzi tylko mówie problem w tym, ze nie dzieje sie to zawsze i ciezko bedzie to sprawdzic czy faktycznie to cewki.
  6. Gdzieś tez około 1000km temu. Aktualny przebieg 170tys
  7. Tak, zawsze na tych samych, błąd jest niewyregulowany zapłon na 2,4 cylindrze, a po sekundzie na 3 i to pokazuje przy tym ilość niewyregulowanych zapłonów 3 razy, 2 razy. Nie posiadam zdjęcia, żeby to pokazać. Ale mam nadzieje, ze zrozumienie napisałem.
  8. Szczypior21

    Wypadanie zapłonu

    Witam, samochód 2.0 tfsi cncd, quattro, s tronic 2013r. Temat pisze drugi raz, temat pisałem o szarpaniu samochodu, a dokładnie silnikiem co przechodzą wibracje na całą budę, wspominałem, że dzieje się to do dojeżdżaniu i zatrzymaniu samochodu na skrzyżowaniu, lub po prostu zatrzymaniu samochodu. Nie dzieje się tak zawsze, tylko raz na jakiś czas, w dodatku nie wali check'iem w trakcje szarpania, ani co lepsze nie pokazuje żadnych błędów. Jedyne co udało mi się zaobserwować to to, że w chwili szarpania samochodu pokazuje wypadanie zapłonu, lub niewyregulowany zapłon (jeśli o dobrze pamiętam, jak coś takiego jest) na 2,3 i 4 cylindrze jednocześnie. Po kilku sekundach wszystko dochodzi do normy, można też w trakcie szarpania dodać gazu wtedy też wszystko się normuje. Świece wymieniane ok 1000km temu. Pomyślałem sobie, że może być też to wina paliwa, pojechałem na stacje raz zalałem 98 do pełna, niestety dalej to samo, potem pojechałem na kolejna stacje zalałem 95 do pełna dalej to samo. Patrzyłem całe okablowanie czy nie ma nigdzie przerwanego przewodu, czy może coś było lekko poluzowane i nie stykało, lecz wszystko było ok. Wiem, że jeszcze mogą być winne cewki, no ale żeby aż 3 naraz były wadliwe ? Jest to realne ale chyba mała jest szansa na to. Kończą mi się pomysły co to może być dalej. Słyszałem, że co niektórzy radzą wyczyścić kolektor ale jak by był tam syf to by działo się to prawie za każdym razem, a nie co jakiś czas. Jakieś pomysły co to może być, bo mi już się kończą,
  9. Jakie dokładnie lejesz Liqui Moly ? oraz jaki dokładnie stosujesz specyfik do płukanki. Jeszcze wracając do komentarza tego odnośnie tej odmy, jak zobaczyć najprościej czy ona jest uszkodzona lub zapchana. Jak zapchana to lepiej wyczyścić jak można czy nadal lepiej wymienić na nową ? Czy jak nie mam dwóch lewych rąk to będę sam to w stanie zrobić i ewentualnie na co zwrócić uwagę przy demontażu tej odmy, żeby nic nie popsuć. Jedyne co mi się kojarzy z objawami uszkodzonej-zatkanie odmy to szarpanie samochodem na wolnych obrotach, ale to tez stworzyłem osobny post jakiś czas temu na ten temat.
  10. To jaki polecasz olej zamiast Castrola ? Zrobienie płukanki wypłucze nagar, który można by rzec służy tez jako uszczelniacz, po wypłukaniu nie będzie gorzej ?
  11. Tylko dla mnie dziwne jest to, ze jeszcze do nie dawno wszystko było ok, teraz zrobiłem 400/500 km i nagle 0,5l mniej.
  12. Witam, audi a4 b8 2.0 tfsi cncd 224km quattro s tronic 2013r ok 170tys km. Olej 5w30 castrol od wymiany 5 tys km. Ostatni raz poziom oleju sprawdzałem miesiąc temu na bagnecie tylko Max. Ostatnio podróżując samochodem zapalił się komunikat żeby dolać maksymalnie 1l oleju. Od sprawdzania poziomu oleju zrobiłem może 400-500km podróżując tylko w weekendy. Dolewając ten sam olej, dodałem go gdzieś z 500ml. Pytanie jest takie czy jest to możliwe, żeby tak o wciągło naglo 0,5l, gdzie w po lifcie już wada olejowa została poprawiona ?
  13. Minęło trochę czasu odkąd napisałeś, ale udało się co nie co odczytać. Podczas tego szarpania samochodem wyskakuje problem z uregulowaniem zapalono na 2, 3 i 4 cylindrze. Błędów tak to nie ma, po tym wszystkim check się nie zapala. A po co ci vin skoro mogę spytać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...