Skocz do zawartości

WhiteA4B7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O WhiteA4B7

Informacje

  • Imię
    White
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odświeżę bo miałem ten sam problem a w zasadzie bardzo podobny i po wymianie przekaźnika 373 pod kolumna kierownicy ze strony prawej bo są tam dwa problem zniknął. Autko Audi A4 B7 2007. Pozdrawiam
  2. Okazuje się że cieknie po głowicy z tyłu z pod uszczelki vacu pompy paliwowej . Oczywiście po zrobieniu głowicy była nowa uszczelka ori . Mechanik twierdzi że mogło tam dojść do odkształceń i kolejna wymiana uszczelki może nie mieć sensu tylko możliwe że trzeba myśleć o nowej pompie. Co sądzicie i czy to może mieć wpływ również na nierówna pracę??? Przypomnę że nierówno pracuje na ciepłym.
  3. Dziś zatankuje verve. 2 dni było względnego spokoju i po BP znów odczuwalna nierówna praca. Planuję jeszcze me hanika w tym tygodniu więc podłącze pod kompa i zobaczymy może coś wypluł. Zauważyłem jeszcze drobny wyciek oleju z przodu po lewej stronie i muś,e to obadać. Niby drobny ale czuć olej wewnątrz auta.
  4. Ok. Jutro będę działał bo jeszcze czeka mnie przeróbka oświetlenia tablicy rejestracyjnej to przy okazji ogarnę. Jeszcze taka obserwacja dzisiejsza bo tankuje na CircleK olej napędowy ten Miles ale od 3 dni zmieniłem na BP Ultimate i wydaje się że nierówna praca zrobiła się wręcz śladowa prawie nie odczuwalna. Autosugestia czy może mieć to wpływ rzeczywiście na pracę silnika???.
  5. Sprawdzone wartości Rano aku ma 12.4V Po przekręceniu stacyjki 11.8V Po odpaleniu bez dodatkowych obciążeń 14.3V Światła + halogeny 14.1V Św. Dmuchawa,grzanie,klima,ogrzewanie szyb 13.8V Pełne obciążenie 13.7V Generalnie wydaje się że jest ok ale chętnie wysłucham opinii czy innych sugestii dotyczących tego przygasania. Co do nierównej pracy to żadnych błędów komputer nie pokazuje w przyszłym tygodniu robie plukanke wymianę oleju i wlewam ceramizer wiec zobaczymy co będzie. Dzięki pozdrawiam.
  6. Jeszcze jedna obserwacja. Lampka w aucie też przygasa oraz dzieje się to samo jak naciskam podnoszenie szyby jak jest zamknięta . Może jestem przewrażliwiony co do tego przygasania i poprostu tak objawia się obciążenie. Tylko ta nie do końca równa praca dziwna.
  7. Wymieniona pokrywa zaworów na ori chyba że nieszczelnosc występuje gdzieś dalej.
  8. Witam Audi A4 B7 1.9 tdi BRB . Podczas dodawania gazu na wolnych obrotach dosłownie Przy dotknięciu pedału przygasają światła mijania dodam że auto na wolnych obrotach na zimnym silniku pracuje równiutko natomiast jak osiągnie temperaturę to pracuję delikatnie nierówno i czuć to pod tyłkiem czasami jadąc dłużej jednostajnie na przykład autostradzie 10 lub 20 minut w momencie kiedy hamuje i auto pracuje na wolnych obrotach ta nierówna praca jest trochę mocniejsza przy bardziej dynamicznej jeździe nie jednostajnej rzadko pojawia się Ten objaw Ja jestem bardzo wyczulony na wszelkie objawy i coś mi tu nie gra obawiam się o alternator lub akumulator a z uwagi na to że idzie zima wolałbym się niemiło Nie zaskoczyć. Dodam że auto kupione cztery miesiące temu po zrobieniu kompletnym głowicy czyszczeniu wtrysków układu dolotowego czyszczonym EGR wymianie intercoolera wymianie przepływomierza naprawię regeneracji Turbo wymianie pokrywy zaworów oraz wszelkich przewodów podciśnieniowych itp. Autko jeździ dynamicznie nie przerywa podczas przyspieszania również przy 4000 ,200 km na godzinę nie przerywa idzie elegancko ale trochę swiruje jak potym pracuje na wolnych. Podpięte pod komputer nie pokazuje żadnych błędów pomiary i Logi u mechanika prawidłowe. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam
  9. Temat do zamknięcia. Turbo naprawione kierownica wymieniona była zatarta czyszczenie i nowa gruszka hula jak złoto dekiel wymieniony na oryginał w rurce śladowe ilości oleju wszystko okej.
  10. Kapie z rurki olej w ilości powiedziałbym znaczącej mechanik ( mój kolega całe życie więc nie sądzę żeby mnie naciagal na koszty tymbardziej ze wymianę dekla robi mi w cenie montażu demontażu turbo i kilku innych wężyków .) stwierdził wadę membrany do tego jest mokro pod uszczelka w 1 czy 2 miejscach a była wymieniana na przestrzeni 2 mscy 2 krotnie. Do tego spec od turbo nie chce dać gwarancji bez wymiany pokrywy.
  11. U mnie przerywał a pozniej palił jakby na 3 i okazało się że rozsypuje się 1 wtyczka pompowtrysku . Wtyczka wymieniona i wszystko grało.
  12. Turbo rozebrane. Okazuje się że zatarta kierownica . Wszystko z regulacją czyszczeniem itp. i ma hulać. Magik krzyknął 600 jestem ciekaw czy to dużo w Krakowie?? I jeszcze pokrywa zaworów do wymiany bo membrana puszczą olej a magik stwierdził że nie da gwarancji jeśli nie wymienię pokrywy. Aż tak bardzo nie siedzę w temacie więc niewiem do końca czy to prawidłowe działanie z jego strony. W poniedziałek ws,ystko składam więc dopisze do wątku jak zakończyła się choroba.
  13. Witam. Mam problem z membrana pokrywy zaworów w 1.9 tdi 116km BRB pojawią się olej w wężyku lecą krople wręcz .. nowa pokrywa oczywiście oryginał około 600-800 złoty ale jestem ciekaw czy nie warto wymienić samej membrany bo wiem że są dostępne ale czy to później nie przyniesie negatywnych skutków no i pozostaje jakość wymiany i samej membrany czy warto to ruszać?? Dodam że auto ma 334k i pokrywa chyba jeszcze oryginał. Dzięki z góry za sugestie.
  14. Dziś pojechała do magika więc będę wiedział co jej dolega ale dzięki za podpowiedz. Przy okazji odkryty olej z odmy dekla więc zobaczymy co się okaże dalej ale chyba będzie dekiel do wymiany biorąc pod uwagę że są problemy z membrana w tych deklach. Pozdrawiam.
  15. Witam. Pacjent A4 B7 1.9 tdi 116km silnik BRB 334k przelotu. Autko kupione 3 miechy temu. Na dzień dobry uszczelka pod głowica okazała sie do wymiany więc przy okazji mając wszystko rozebrane głowica wyremontowana kompletnie bez oszczędności. Podczas prac EGR oraz Turbina przegladane co bylo do czyszczenia wyczyszczone. Dalej domino ale po kolei - motor przestał palić na 1 gar więc wtyczka pompowtryskiwacza pokruszona wymieniona, zaczela sie czkawka wiec przeplywka do wymiany i tu chwilowy spokoj. Dalej gwizdanie z pod maski intercooler do wymiany. Chwilą radości i tu zaczynają się schody mianowicie jadąc po autostradzie mając około 3000 obr. jednostajnie odcina moc, po wyłączeniu motoru i startu moc wraca, podczas jazdy po mieście przy spokojnym przyspieszaniu ale też czasami przypałowaniu do 4,4.500 obr. bez zmian. Raz włączył się check engine i pokazało błąd ciśnienia doładowania po skasowaniu się nie pojawią ale po ponownym podłączeniu pokazuje sporadycznie błąd 00564 . Podczas jazdy z kompem jedyne co moze zastanawiac ze turbo troche przeladowuje wiecej niz chce. Jest jeszcze jedna rzecz mianowicie przy jednostajnym wzroscie obrotow i zmiany biegu po wcisnieciu sprzegla i naglym spadku obr. w srodku w aucie slychac dzwiek jakby czesczacego bulgotajacego powietrza. Gdzieś doczytałem że zapieczona geometria turbiny ale czy też przy tej okazji warto byłoby wymienić czujnik cisnienia doladowania lub na początek wyczyscic ale niechce nic sugerować. Mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość . Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...