Skocz do zawartości

haczyk31

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O haczyk31

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia haczyk31

0

Reputacja

  1. witam wszystkich, jakos nie bylo czasu zagladac na forum, nie bylo mnie chyba z 1,5 roku hehh, a odnosnie tego kawalka metalu co kiedys zarzucilem post na forum... do dzis jezdze sobie autem bez problemu, zrobilem juz chyba z 50k po tym znalezisku w EGRze i odpokac wszystko ok. HGW co to bylo. ale faktycznie i u mnie i u kolegi zatrzymal sie na blaszce od EGRu. W miedzy czasie wymienili mi komplet wtryskiwaczy w ASO naszczescie na akcji serwisowej wiec BRD smiga dalej a juz ponad 250tys na blacie
  2. napewno to nie to, egr ma moze 2miechy wykrecilem go calego i jest w stanie idealnym poza lekkiem okopceniem[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 14:23_________________________________________________a czy ktos z was ma moze fotke chlodniczki egr do BRD ale wykonana w takiej pozycji aby wylo widac wlot i wylot spalin? moze to mnie nakierunkuje co tam moglo sie urwac, narazie nie mam czasu wykrecic chlodniczki i auto odpoczywa w garazu. Jak tylko wykrece to napewno wrzuce fotki jesli faktycznie to z niej cos wylecialo
  3. ciekaw jestem z czego to moglo sie urwac, tak czy siak wydaje mi sie na 99% ze tylko z tej nieszczesnej chlodniczki spalin moglo sie cos upier... Nowa w aso jakies 1,2k ale na alledrogo mozna dzieki bogu za jakies 300-400 wyrwac dobra sztuke
  4. u mnie odpala sie OK, wklej linka do przegladarki
  5. witam wszystkich serdecznie. Zaczne moze od poczatu, jakis tydzien temu zauwazylem ze moj brd miedzy 1,2-1,5k obr. raz na jakis czas ma czkawke jakby brakowalu mu paliwa albo uklad byl zapowietrzony. olalem sytuacje do czasu jak auto przestalo jechac, praktycznie po przekroczeniu 1,2k obr. brak reakcji na pedal gazu tzn. byla reakcja taka ze silnik b. dziwnie pracowal, jakby nie chcial sie wkrecic, z wydechu wydostawaly sie spaliny w kolorze bialym o intensywnym zapachu nieprzepalonej ropy i jakby sie cos palilo. Zjechalem na pobocze i zabralem sie za ogledziny. VAG nie wykazal zadnych bledow, ale tu dziwne po sprawdzeniu koleracji jak zwykle na rozgrzanym mialem po max 0,2 tak przy tej sytuacji co chwila bujalo buda i pokazywaly sie chwilowe wartosci nawet do 4,15 na 2 i 4 cyl. Wygladalo to tak jakby auto dostawalo za malo powietrza albo zablokowala sie klapa gaszaca w pozycji min. Sprawdzilem przepustnice (kalpa dzialala ok) natomiast po wylaczeniu zaplonu slychac bylo jak EGR nie mogl sie ustawic w pozycji bazowej, caly czas cykal do momentu jak przekaznik odcial napiecie ok 15sek. po wylaczeniu zaplonu. Zaznaczam ze jakies 2mc temu wymienilem na nowy org. EGR, oraz oczyscilem caly kolektor ssacy + nowa gruszka podcisnienia od kolektora bo sie stara przedziurawila, oczywiscie nowe uszczelki etc. Wiec zabieram sie do zdemontowania calego egra i ku mojemu zdziwieniu grzybek od EGR byl blokowany przez kawalek metalu, hgw skad to, przypuszczam ze urwalo sie cos w chlodnicy spalin i zassalo do momentu grzybka zamykajacego egr. W sumie fart ze nie poszlo dalej bo jakby zassalo do kolektora to amen. Wyjalem ten kawalek metalu, poskladalem wszystko do kupy i ku mojemu zdziwieniu auto wrocilo do zywych, koleracje w normie 0,15 lub nawe 0,05. cicho i ladnie chodzil. dojechalem do domu jeszcze 15km i chodzi super. czy zablokowany egr w pozycji m. wiecej 40 % otwarte moglo miec taki wplyw na prace silnika przy rozgrzanym? i drugie pytanie z czego to sie urwalo? ponizej foto tego metalu. Narazie autko spoczywa do czasu rozebrania chlodnicy spalin i zalozenia nowej tak na wszelki wypadek http://fotoshare.info/image.shtml?image=metal.jpg dodatkowy link http://imageshack.us/photo/my-images/696/metalel.jpg/
  6. Jadac dzis do sklepu zauwazylem pewna rzecz, mianowicie 1,5 tys obr. 2-bieg pedel w podloge i do 4,5tys(tu akurat udaje sie bez wpadania w tryb serwisowy) auto zbiera sie jak SDI w VW do ok 3,7tys potem nastepuje maly kop mocy, nie jest to rakieta ale wyraznie odczuwalny wzrost, az do 4,2-4,3 potem to wiadomo juz zbliza sie do odciny. [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 16:41_________________________________________________witam ponownie sprawdzilem wezyki podcisnienia, niezauwazylem zeby gdzies przepuszal, wymienilem jeszcze raz zawor n75 na nowy, bez zmian, po podlaczeniu sie na krotko wezykiem do gruszki turbo bez problemu sila wlasnych pluc sztanga unosi sie bardzo wysoko bez zadnego problemu. byc moze jest jakas szczelina w ukladzie intercoolera, ale tam sie dostac to naprawde sztuka, sprobuje jeszcze wpiac sie bezposrednio z pomby vacum jednym przewodem do gruchy turbo, wg mnie powinno byc wtedy od razu max doladowanie na vtg, wiec jesli nadal bedzie mul, to bedziem szukac dalej dziur w dolocie. aha od strony zimnej po zdjeciu weza od filtra pow. i odmy, sladowe ilosci oleju (tak jakby film z oleju na wlocie do trubo) wirnik kreci sie bez problemu, minimalny luz wirnika mniej niz jeden mm (ledwo wyczuwalny) logi z dynam. z bl. 03,10,11 http://www.wrzuc.to/dMoNgy5Ys.wt oraz BS11 http://www.wrzuc.to/qX83D3Isq.wt moze jakies inne pomysly ??[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 20:06_________________________________________________moze N249 swiruje, albo peknieta membrana jest?[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 20:21_________________________________________________Problem rozwiazany, po dokładnym sprawdzeniu ukladu podcisnienia okazalo sie ze membrana w gruszce od sterownia egr jest rozerwana (ta mala czarna tak jakby za rozrzadem patrzac na silnik od przodu auta), powietrze calkowicie tam uciekalo, po odlaczeniu i zaslepieniu weza, auto wypier.... az milo. ESP znowu nie gasnie do 3 biegu Wielkie dzieki dla Przemika za trafna diagnoze. Temat mozna zamknac
  7. z jakich blokow byloby wskazane? dzieki za info[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 23:18_________________________________________________witam, dzis porobilem troche logow, przeplywka wyglada ok trzyma parametry zgodne z mapa, porownanie temp. plynu, otoczenia i paliwa na zimnym silniku OK. zrobilem rowniez test (u mnie na vagu test el. wykonawczych) i tu mam zagwostke bo przy sprawdzaniu zaworu n75 - przy zal. cisnienie jest takie same jak przy wyl. zmienia sie tylko napiecie w [V] na elektrozaworku, mysle sobie no coz niby nowy zawor ma moze 3tyg ale roznie bywa, wiec sprawdzam czy sztaga sie porusza przy zal i wyl. Niestety dojscie w brd do sztangi od gruszy jest malo komfortowe wiec wkladam lape i na wyczucie palcami, sprawdzam czy w ogole sie porusza. faktycznie dziala jest ruch gora dol, jednak jak dla mnie bardzo maly - to moje subiektywne odczucie napewno nie jest to ruch 2cm moze max 1cm. dla spokojosci popsikalem na ruchoma czesc przy gruszy WD-40 - bez zmian, jak chodzilo tak chodzi. Dawki wtryskow na rozgrzanym nie przekraczaja +-0,2. Jeszcze raz robie test i to samo niedoladowanie, ciagne go na 3-biegu az wbija sie tryb serwisowy czyli o 3,5tys obr blad SAE P0299 :66 Regulacja cisnienia doładowania Nieosiagnieta granica regulacji Zwarcie do plusa Lamp OFF tu logi z BL11
  8. witam, z gory przepraszam za tak wrzucone logi, czy moge prosic o interpretacje, silnik BRD - czyzby kierowniczki sie przyblokowaly na amen, jeszcze do niedawna od czasu do czasu auto zasuwalo, czasem byl mulasty, czasem smigal, a teraz juz tylko jakby mial 60KM, n75 nowy, egr nowy. czesto wpada w tryb serwisowy przy ok 3-3,5k obr.. aha przelot auta to 211tys i nic nie bylo od nowosci w turbo robione,auto nie dymi turbina nie ma niepojocych szumow etc. vag mowi jak wpadnie w tryb serwisowy SAE P0299 :26 Regulacja cisnienia doładowania Nieosiagnieta granica regulacji Zwarcie do plusa Lamp OFF sporadyczny pojawia sie tez SAE P0299 :66 Zwarcie do plusa Lamp OFF logi blok 11 dynam. http://wrzucacz.pl/file/4891302731067/turbo1.txt
  9. mysle ze mechanior cos spier.. przy czyszczeniu lopatek kierownicy, albo zle zlozyl piercien i turbo przeladowuje, albo cos krecil przy gruszy lub sama gruszka do wymiany
  10. w sumie jest cos na rzeczy, bo ja przerabialem juz kilka vw i teram mam audi i to samo tylko jedno lusterko jest podgrzewane a drugie nie nie wiem dla czego i zawsze ta sama strona
  11. dziekuje koledzy za pomoc, usterka spowodowana byla slabym stykiem na nozkach przekaznika styku roboczego o nr 373 (pod kolumna kierownica nad MCE) Wyjecie i oczyszczenie stykow dalo efekt porzadany. Wszystko dziala az milo, pozdrawiam goraco i zamykam temat
  12. koledzy zauwazylem jeszcze jedna akcje, jak jeden z kolegow pisal powyzej o swiatlach przeciwmgielnych. Przy c-l home halogeny dzialaja, ale jak chce odpalic przelacznikiem to ani przednie ani tylne przeciwmgielne nie dzialaja.
  13. w pierwszej kolejnosci wyjmij i oczysc styki przekaznika, jak nie pomoze to wymien na nowy i po klopocie
  14. w sumie dziwna sprawa bo na 19 bezp. jest napiecie, cos czuje ze sie spierd.... MCE, naszczescie na allegro cena bez szalenstwa. czekam tylko do wtorku az przyjdzie mi nowy kabelek can+k i mysle ze wszystko sie wyjasni. P.S. czy w tym modelu jest cos takiego jak uaktywnienie modulu wycieraczek z pod vaga? Czy po rozebraniu MCE sa w srodku jakies przekazniki czy tylko gola elektronika? Zauwazylem tez takie zielono-aluminowe bezpieczniki 2szt. chyba topikowe zamontowane na obudowie zew. MCE maja po 30A, do nich ida jakies przewody - do czego to jest? tych jednych nie sprawdzalem.
  15. tak wszystko dziala, c-l home, swiatla dzienne czujnik zmierzchu, wszystko procz tych jeb... wycieraczek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...