Skocz do zawartości

walldi

Pasjonat
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O walldi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia walldi

0

Reputacja

  1. Virus, jakie miałeś korekcje i BIP-y wymienionych pompowtrysków (jeśli pamiętasz oczywiście)? Jeszcze jedno, wczoraj sprawdzałem pompę paliwa i po włączeniu zapłonu pompa podała jakieś 50 ml ropki. Czy to ni[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:20_________________________________________________C[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:21_________________________________________________Sory, komp sie wysypał. Kończę zapytanie, czy to nie za mało? (samochód po 3 godzinach postoju)
  2. No i niestety ASO się nie popisało, bo diagnoza nie była trafna. Wymiana EGR-a nic nie dała i na wolnych obrotach dalej buja. Natomiast wymiana listwy spowodowała, że korekcje na 3 cylindrze zrównały się z pozostałymi (BIP-y pozostały na tym samym poziomie). Zauważyłem ostatnio, że czasami rano po odpaleniu i przejechaniu ok 10 km silnik pracuje równo i przy tym jakby ciszej. Jak występują drgania to silnik ma dżwięk jakby buczący. Może ostatnie 2 zdania naprowadzą Was na jakiś trop, bo co pojade do jakiegoś mechanika to każdy rozkłada ręce, łącznie z ASO.
  3. Generalnie tankuje tylko Verve i czasami V-power. Dodam STP i zobaczymy czy coś sie zmieni. Dzieki za sugestie.[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 15:31_________________________________________________Dodanie STP nic nie zmieniło, ale byłem dziś w ASO na diagnostyce i stwierdzono uszkodzony EGR. Podano mi nr EGR "03G 131 501 R". W ASO EGR kosztuje 1200 zł, natomiast na allegro są dostępne od 400 zł ale z końcówką B, J, Q. Czy orientuje się ktoś jakie są różnice? Acha, czy mogę wypiąć EGR na jakiś czas żeby osobiście sprawdzić różnicę?
  4. Logi powyżej są sprzed wymiany listwy. Przy najbliższej okazji sprawdze czy coś się zmieniło z BIP-ami.
  5. Ja mam podobny problem z bujaniem (nie zawsze, zależy od dnia) na wolnych obrotach. Podejrzewałem pompowtrysk na 3 cylindrze, ale zamieniłem 3 z 4 i znowu najgorsze korekcje na 3 cylindrze. Panowie proszę o jakieś podpowiedzi, zastanawiam się czy powodem bujania może być listwa zasilająca pompki. Poniżej log statyczny: Grupa 001: Injection Quantity 903 /min Engine Speed (G28) 5.2 mg/suw Injection Quantity 7.1*KW Injection Duration (specified) 81.0*C Coolant Temperature (G62) Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.56 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.78 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 1.51 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.12 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation -62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -47.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -73.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -72.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 16:54_________________________________________________Wymieniłem listwę zasilającą pompki, ale jest tylko trochę lepiej. Dalej czasami zatrzęsie na wolnych obrotach a ponadto po długim postoju gorzej odpala. Proszę o podpowiedzi co jeszcze sprawdzić.
  6. jest -7, ale to log sprzed zamiany pompek
  7. Mam taki sam problem, i tu moje pytanie: czy poniższe wartości w GR 023 są dobre? -45.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -41.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -71.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 W chwili obecnej nie mam możliwości skorzystania z vag. Dodam, że korekcje pompowtryskiwaczy są w normie czyli: -0.47 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.40 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.59 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.28 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 [br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 15:57_________________________________________________Czy BIP na 3 cylindrze może być powodem drgań na jałowym?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 15:15_________________________________________________Zamieniłem u siebie miejscami pompowtryski 3 poszedł na 4 a 4 na 3. Po zamianie okazuje się, że nadal 3 ma najgorsze korekcje. Wychodzi na to, że to nie wina pompki tylko?? No właśnie co może być przyczyną, może listwa zasilająca pompki? Proszę o jakieś sugestie. log po zamianie pompek miejscami: 09:49:03 Grupa 001: Injection Quantity 882 /min Engine Speed (G28) 5.5 mg/suw Injection Quantity 6.6*KW Injection Duration (specified) 81.0*C Coolant Temperature (G62) 09:49:03 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.54 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.75 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 1.46 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 09:49:03 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation -58.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -43.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -72.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -71.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
  8. witam, dostane u Ciebie szklanki do silnika 2.0 TDI BLB 16v? Jeśli tak to w jakiej cenie. Pozdrawiam
  9. Witam, u mnie w BLB też jest takie buczenie i po przeczytaniu tego postu wybrałem się do mecha żeby rzucił okiem na szklanki i wałek. Mechanik stwierdził, że zarówno szklanki jak i wałki są ok. Czy mogą być inne przyczyny takiego buczenia? Dodam, że co jakiś czas nie ma tego buczenia i silnik pracuje wtedy ciszej
  10. Tu: http://www.motoallegro.pl/item1140331985_t_naprawa_sterownika_dsg_multitronik.html
  11. Ja naprawiłem za 400 i jak na razie jest OK
  12. U mnie kilka razy na chwilę multi wszedł w tryb awaryjny (błąd F125) i też mnie czeka naprawa sterownika. Znacie dobry i w miarę przystępny cenowo warsztat.[br]Dopisany: 14 Lipiec 2010, 17:55_________________________________________________Czy ktoś korzystał z usług tego warsztatu: http://www.motoallegro.pl/item1140331985_t_naprawa_sterownika_dsg_multitronik.html ?
  13. Czy wystająca uszczelka przepustnicy (zaznaczona na fotce) przed EGR może być przyczyną nieszczelności. Przy czyszczeniu EGR próbowałem ją poprawić ale uszczelka ta jest rozciągnięta i nie da się nic z tym zrobić. W ASO taka uszczelka nie występuje (jest w komplecie z przepustnica za...1400 zł). Też mam od czasu do czasu lekkie poszarpywanie ale u mnie bardziej na rozgrzanym silniku. Po czyszczeniu EGR jest trochę lepiej ale nie tak jak powinno być, dlatego szukam przyczyny w nieszczelności.[br]Dopisany: 28 Maj 2010, 17:35_________________________________________________ Jeszcze raz prawidłowa fotka
  14. walldi

    [B7 BLB] Auto kopci

    Miałem kiedyś podobne objawy i po podłączeniu komp wykazał uszkodzona przepływkę. Wymieniłem przepływkę i za jakiś czas problem wrócił. Okazało się, że turbinka była do czyszczenia. Turbinka została dokładnie wyczyszczona i po kłopocie. Jako ciekawostką podam, że po czyszczeniu przełożyłem starą przepływkę (dla sprawdzenia) i okazało się, że owa przepływka działa prawidłowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...