Skocz do zawartości

Vador

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vador

Osiągnięcia Vador

0

Reputacja

  1. samo zablokowanie kół tymi wałeczkami to połowa sukcesu trzeba jeszcze popuścić obydwa koła od rozrządu tak aby mogły się przestawić podczas kasowania luzy (wałeczki zabezpieczają wałki rozrządu przed przestawieniem). Ale skoro wiedział o takiej blokadzie to może i to zrobił jak należy. To co teraz opisujesz (wcześniej pisałeś o szarpaniu ) to mi wygląda na not laufa czyli coś jest z turbiną może być to wina nieszczelnego połączenia na wężach jeśli było coś rozbierane ale wtedy powinieneś słyszeć coś jakby włączający się odkurzacz gdy turbo zaczyna cisnąć może poszedł standartowo zawór sterujący turbiną ? jak masz vag-a to sprawdź sobie co się dzieje na doładowaniu będziesz miał odpowiedź Zaworek EGR poszedł na taras. Właśnie jest wymieniany i wróci zaraz.
  2. z tego co opisujesz to wygląda mi na źle złożony rozrząd jeśli robiłeś go tuż przed tą usterką. Podstawowy błąd u mechaników "od wszystkiego" jest to że nie robią blokady na wałkach i wale tylko robią sobie znaki składają niby rozrząd niby jak był napinają napinacz i niby cacy. Koło wału jest elipsoidane i taka metoda jest błędna. Pasek ma niewłaściwe napięcie i rozrząd minimalnie się przestawia co skutkuje zmianą kąta wtrysku stąd dyminienie i szarpanie. Wałki rozrządu powinny być zablokowane a koła rozrządu popuszczone przy napinaniu napinacza na nich jest właśnie "wybierany luz paska" a gdy są nie popuszczone to pasek jest nie właściwie napięty. Nie wiem o jakich wężach dolotu piszesz (przypuszcza że chodzi o IC) nie mają raczej z tym nic wspólnego a zresztą nie wiem jak je można pomylić. No chyba że zajechałeś na warsztat do jakiejś blondyny co stała w lesie z szyldem "ssaki leśne - ciągnę i naciagam rozrząd TDI że jajka wyciąga przez wąż wylotowy. Przemek for ju Aż tak źle to chyba nie jest. Mechanik (blondyna ale widać, że farbowana ;P ) wkładał dwa wałeczki w koła żeby je zablokować i dodatkowo zaznaczył markerem. Po założeniu paska je wyciągnął i napinał. Później robił ileś tam obrotu wału i sprawdzał czy jest ok. Przez "źle poskładane węże" miałem na myśli niepoodkręcane obejmy bo resztę składał jakiś ułomny pomocnik który się o wszystko pytał i upewniał czy dobrze robi, stąd moje podejrzenia, że gdzieś nieszczelność jest. Autko jeździło bardzo dobrze przez ponad tydzień. Teraz mogę jechać na w miarę płaskiej drodze do 4 biegu, stopniowo rozpędzając. Szybsze dodanie gazu kończy się zamuleniem i chmurką dymu na chwilę, podobnie kończy się podjazd pod wzniesienie. Na jałowym chodzi normalnie. Mogę nawet jechać na jałowym do 3 biegu. Poza tym na 1 biegu dojdzie do około 2k-2,5k rpm bez zamuły, na 2 do 2k rpm max a na 3 przy 1,5k rpm już muli wiec nawet logów nie mogę zrobić. Czy można sprawdzić kąt wtrysku w próbie statycznej? Zostało mi jeszcze baterii w laptopie (tym z VCDS) na około 30min pracy. W sumie to mam wrażenie, że trochę nie ten wątek na takie dyskusje ale dziękuje wszystkim serdecznie za odpowiedzi i sugestie wysłane tu na forum i na komórkę. Większość wskazało na Wąskiego, który ma warsztat na Mokrej, czyli około 3 minuty od miejsca gdzie jestem (pół godziny jakbym musiał auto dopchać). Mam nadzieję, że jutro to ogarniemy albo przynajmniej zdiagnozujemy przyczyny lub skieruje mnie do kogoś innego. Jeszcze raz dzięki
  3. Witam, Pilnie szukam mechanika w okolicach prokocimia, który by zdiagnozował/naprawił b7. Auto przestali jechać jak należy. Ledwo jedzie, szarpie i kopci. Podejrzewam źle poskładane węże dolotowe bo tydzień temu miałem robiony rozrząd. Auto jedzie na tyle, ze mogę dojechać. Mój numer kom 513244905. Do internetu mam dostęp co kilka godzin bo większość czasu spędzam w szpitalu dziecięcym. Juto mieliśmy odebrać synka wcześniaka ale auto nie nadaje sie do bezpiecznej jazdy, wiec proszę o jakiś namiar bo nie wiem czy organizować lawetę/alternatywny transport do Gliwic czy probować to zrobić na miejscu. Dzięki za pomoc
  4. Witam, U mnie potwierdzony problem z lancuszkiem na pompie oleju który raczej przekreśla szanse na strojenie. Opcje mam ograniczone do swapa silnika albo pompy oleju nowszego typu. Czasu mi dużo nie zostało, nie wiem czy będę w stanie to zrobić do wtorku.
  5. Jestem umówiony na wtorek (26/07) na 15.30. Jutro jadę na samą diagnostykę.
  6. Potwierdzam Jutro wyjeżdżam do Polski. W niedzielę będę na miejscu. W poniedziałek dzwonię i umawiam się na konkretny termin. Zrobiłem logi i zamieściłem na forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=211918.0 ale jak na razie brak zainteresowania. Ja tam się nie załamie jak nikt na forum nie pomoże ocenić czy wszystko ok ale było by super to wiedzieć aby w razie czego nagrać szybką naprawę zanim ustalę termin. W ostateczności wszystko się okaże na miejscu. Jak ktoś z ECU to czyta to prosiłbym o ocenę logów czy nie ma czegoś oczywistego co mogłoby zrujnować szanse na program. Aha, dzisiaj wymieniłem termostat co nie jest uwzględnione w logach. Jak wszystko ok to wszystkie 4 ręce w górze na tak, na pewno się nie wycofam. Pozdro i graty dla Góral65 za udany zabieg
  7. Jest już komplet. "Zaleca się logować grupy pojedynczo w próbie dynamicznej [ze względu na sample ratio]." Logi robiłem VCDS 10.6.4 w trybie 'turbo' z bardzo wysokim sample ratio więc nie wiem w czym problem. Mogę zrobić pojedyńczo jeśli to w czymś pomoże. "III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym]" Zrobiłem i na III i na IV, więc paliwa mi nie szkoda. Komentarz na temat paliwa kompletnie nietrafny i nic nie wnosi do tematu :gwizdanie: Zaznaczam, że są to jedne z pierwszych moich logów robionych bez pomocy drugiej osoby, na drogach w kraju, w którym za przekroczenie 160km/h można stracić prawko. Nie jestem mechanikiem a zależy mi na analizie logów przez kogoś komu nie sprawia to trudności, zna się na tym i ma ochotę podzielić sie swoja wiedzą a nie na wytykaniu palcem na szczegóły, które są mało istotne i nie powinny być przeszkodą dla ogarniętego/doświadczonego fachowca. Pozdrawiam
  8. Witam ponownie, Statyczne: Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 018) Log (7 - 023) Basic Settings: Log (0 - 003) Log (1 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 003,008,010) na trzecim biegu Log (0 - 003,008,010) na czwartym biegu Log (0 - 011) na trzecim biegu Log (1 - 011) na czwartym biegu Dzięki za opinie Pozdrawiam
  9. czytałeś regulamin działu??? Mógłbys się wysilić i zrobić kpl. tych logów skoro planujesz program Czytałem. To nie z lenistwa tylko z braku sprzętu. Robiłem na pożyczonym kablu, na 10 letnim laptopie z wywaloną baterią. Chciałem się dowiedzieć cokolwiek z tego co mam. Teraz mam już swój kabel i nowy laptop, tylko mi brakuje drugiej osoby do zrobienia bezpiecznie dynamicznych. Postaram się to zrobić i wrócę do tematu jak należy. Sorki jak zaleciało cienizną i w sumie nie dziwię się brakiem zainteresowania.
  10. Witam, Mógłby ktoś obadać poniższe logi dynamiczne czy wszystko ok? Niedługo planuję przerezać chipa i chciałbym wyeliminować wszelkie przeszkody przed operacją, jeżeli jakieś występują. Statyczne: Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 018) Log (7 - 023) Basic Settings: Log (0 - 003) Log (1 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 003,008,010) na trzecim biegu Log (1 - 003,008,010) na czwartym biegu Log (0 - 011) na trzecim biegu Log (1 - 011) na czwartym biegu Dziękuje za wszelkie opinie
  11. Juz po zabiegu. Klima działa jak nowa. Układ szczelny a weszło 510gr R134 Całkowity koszt to £55 (240pln)
  12. No, śmiało! Sprzedawać niepotrzebne graty. Po co np komuś zajefajna komorka jak dziadki kompresorami na światłach odejdą rujnując cały lans Zaprzęgać do klekoczących rydwanów parę dodatkowych koni ! Tak na serio, to przewiozłem sie kumpla B6 1.9tdi z 2002r po wszywce (169kucy) i wrażenia porównywalne jak przesiadka z osła na pegaza! Pełna kultura jazdy na każdym biegu i mniej bierze przy normalnej jeździe. Po tym doświadczeniu nie mam sumienia zostawić mojej gabloty ze standardowym programem. Gorąco polecam wydobyć druga młodość z naszych wspaniałych powozów.
  13. Oczywiscie wpisuje na liste :> i mam nadzieje,ze uzbieramy ekipe zebys mogl w tym terminie sie zglosic na chipowanie,tylko nie wiem co bedzie jak tych 10 osob sie nie znajdzie ,takze jak macie kolegow(osoby na liscie i nie tylko) to nakrecajcie ich,moze tez chca sie pobawic w chiptuning a zawsze bedzie blizej do dychy ,pzdr. Mam nadzieje, ze sie znajdzie jeszcze kilku chętnych. W przeciwnym razie polecę za pełną stawkę
  14. Witam, Również chetnie dopisze się do listy jeśli wszystko ok z autkiem. Tylko termin 18-28 Lipiec mi odpowiada, później powrót na wyspy. A4 B7 2.0TDI BLB Pozdro
  15. Witam, Również chetnie dopisze się do listy jeśli jeszcze nie jest zamknięta. Termin 18-28 Lipiec Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...