Pawelkiwi

Pasjonat
  • Zawartość

    915
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

20

2 obserwujących

O Pawelkiwi

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Pawelkiwi

      Coś długo zakładana ? Brak wieści.
    2. Pawelkiwi

      Dokładnie. Odpływy w grupie VAG to bardzo częste przypadki wizyt. "Dbajta" ludzie o to bo czasami grubą kasą się kończą.
    3. Pawelkiwi

      Oczywiście jeszcze jedno. Wyeliminowana nieszczelność i częste przypadki pęknięć obudowy skrzynki elektrycznej z lewej strony na podszybiu.
    4. Pawelkiwi

      Tak jak napisałem jednemu zadziała a 5 innym nie. Mechanik nie ma czasu na eksperymenty. Niestety klient gdyby do mnie wracał na kolejne eksperymenty byłby powiem delikatnie niezadowolony. Ty Pablo umiesz to zrobić, masz czas, inwestujesz i ryzykujesz swoją kasą. Kupiłeś, "siadło" = kasa w kieszeni, ale nie zawsze tak to działa.
    5. Pawelkiwi

      Sterownik silnika ma zaimplementowaną mapę dwóch potencjometrów w pedale przyspieszenia. Jest to zrobione dla podwójnej weryfikacji sprawności potencjometrów. Jakakolwiek odchyłka sygnalizowana jest błędem i trybem awaryjnym - dla bezpieczeństwa użytkownika. Oporności potencjometrów w zależności od stopnia wciśnięcia mają się zmieniać zgodnie z założeniami producenta. Przyczyną niezgodności mogą być sam potencjometr, instalacja, sterownik silnika. Usterki nasilają się w okresie wzmożonej wilgotności lub zima=sól. W grupie VAG może to nie jest nagminne ale np. w Citroenie C5 w ciągu tego okresu zimowego wymieniłem już 5 pedałów przyśpieszenia oczywiście z pozytywnym efektem.
    6. Pawelkiwi

      A błąd pedału przyśpieszenia? Pedał do wymiany.
    7. Pawelkiwi

      Cześć Tomek. Powiedz mi czy będziesz miał rozrząd kompletny z pompą wody do Skoda Octavia 2.0TDI 2011r silnik CFHC VIN TMBTEC1Z8C2033334. Daj cenę na prv lub [email protected] pozrawiam Paweł
    8. Pawelkiwi

      Firma K2 robi wszystko. Aborcję chemią też. Jak jeździsz autkiem 10 km dziennie to normalne że DPF Ci się zapycha. Jak jeździsz więcej to znaczy że trzeba szukać przyczyny w innych usterkach silnika.
    9. Pawelkiwi

      Zamiennik to loteria. Jak u Ciebie działa ciesz się taniością.
    10. Pawelkiwi

      Tylko oryginały więc ASO lub oryginały ze szrotu lub allegro.
    11. Pawelkiwi

      Myślę że najlepszą decyzją było by wykastrować.
    12. Pawelkiwi

      Tylko nowa Boscha lub oryginał używka jak chcesz taniej. Żadnych zamienników !
    13. Pawelkiwi

      Stosuje się różne techniki. Są specjalne preparaty do świec żarowych i wtryskiwaczy (nie będę reklamował) które są głęboko penetrujące. Nie raz du.ę uratowały. Oczywiście najgorsze jest "targanie" na siłę - to zawsze źle się kończy.
    14. Pawelkiwi

      Raczej niemożliwe by sprawne auto nowy DPF tak zepsuło. Jeśli DPF oryginalny zastosowany to szukaj przyczyny w silniku. Musi być jakaś usterka. Coś powoduje że za mocno dymi lub z jakiegoś powodu nie regeneruje się. Zrób wymuszoną regenerację serwisową i zobacz efekty.
    15. Pawelkiwi

      Niestety nic z tego. Nie ma co ratować. Wymień lub wywal. Auto silnikowo sprawne przechodzi badania bez DPF-a.