-
Postów
940 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pawelkiwi
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Pawelkiwi
26
Reputacja
-
W tym silniku bez obaw EGR-off czyli tak jak poprzednicy zaślepić i po problemie.
-
EGR sprawdź lub zaślep 5 min roboty a już jedno wyeliminowane bo przyczyn może być wiele. Jak nie to to następne. Przepływomierz, sonda lambda... itd
-
Wymień na lepszy zamiennik lub oryginał. Często się tak zdarza np. zamiennik SKV tak robi. Działa 2 dni potem zonk i błąd. Jak zmienisz na VDO to będzie "0" problemów. Testowane też na Febi, Pierburg - działają ok. Inne szrot. Błąd zaraz po założeniu lub po 2-5 dniach.
-
Termostat do wymiany.
-
Zaślep EGR (kawałek blaszki, 5 minut roboty) i jazda. Jak OK to wymień EGR na sprawny lub zaślep + zmiana softu.
-
A to parę tematów poruszasz. Na jednym się skup. Sprawdź ciśnienie dochodzące do pompy tandemowej. Będziesz miał odpowiedź na pytania: - czy działa pompa - czy jest odpowiednie ciśnienie - czy masz paliwo w baku po źle zamontowanej pompie ( to wnioskuję po wypowiedzi z innego tematu który ciągniesz tu)
-
To może szybciej jest dolać paliwa niż pisać? Pompa ma Ci dać 3 bar-y do pompy tandemowej na jej wejście. Sprawdź manometrem albo kciukiem jak nie masz manometru.
-
Dodaj osobny dodatkowy separator oleju i sprawdź czy w wężach nadal masz dużo oleju. Piszę dużo bo olej tam ma być ale tylko w postaci że wszystko pokryte tzw. mgiełką olejową. Po odkręceniu dolnego przewodu intercoolera ma pokapać olejem ale nie ma prawa coś się wylać.
-
Ja dokręcam 10Nm. Gwint posmaruj smarem miedzianym.
-
Właśnie tak Futurum. Dlatego że rezonans niszczący przy wadze wałków i pompy oleju to poniżej 1500 obr
-
Migająca kontrolka świec żarowych ---- może być też uszkodzona klapa gasząca. DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA !!!
-
A program dobrze zrobiony? Uszkodzona klapa gasząca zaświeca z tego co pamiętam migającą sprężynkę świec żarowych. A teraz najważniejsze - DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA !!!
-
Co potwierdza że jazda z zamulaniem, non stop na jak najmniejszych obrotach no bo eco-driving niszczy nie tylko dwumasy.
-
Jak silnik sprawny a kat uwalony tulejka pomoże.
-
No to się nie wypowiadam.