Skocz do zawartości

Pawelkiwi

Pasjonat
  • Postów

    940
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawelkiwi

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawelkiwi

26

Reputacja

  1. W tym silniku bez obaw EGR-off czyli tak jak poprzednicy zaślepić i po problemie.
  2. EGR sprawdź lub zaślep 5 min roboty a już jedno wyeliminowane bo przyczyn może być wiele. Jak nie to to następne. Przepływomierz, sonda lambda... itd
  3. Pawelkiwi

    Błąd p2108

    Wymień na lepszy zamiennik lub oryginał. Często się tak zdarza np. zamiennik SKV tak robi. Działa 2 dni potem zonk i błąd. Jak zmienisz na VDO to będzie "0" problemów. Testowane też na Febi, Pierburg - działają ok. Inne szrot. Błąd zaraz po założeniu lub po 2-5 dniach.
  4. Zaślep EGR (kawałek blaszki, 5 minut roboty) i jazda. Jak OK to wymień EGR na sprawny lub zaślep + zmiana softu.
  5. A to parę tematów poruszasz. Na jednym się skup. Sprawdź ciśnienie dochodzące do pompy tandemowej. Będziesz miał odpowiedź na pytania: - czy działa pompa - czy jest odpowiednie ciśnienie - czy masz paliwo w baku po źle zamontowanej pompie ( to wnioskuję po wypowiedzi z innego tematu który ciągniesz tu)
  6. To może szybciej jest dolać paliwa niż pisać? Pompa ma Ci dać 3 bar-y do pompy tandemowej na jej wejście. Sprawdź manometrem albo kciukiem jak nie masz manometru.
  7. Dodaj osobny dodatkowy separator oleju i sprawdź czy w wężach nadal masz dużo oleju. Piszę dużo bo olej tam ma być ale tylko w postaci że wszystko pokryte tzw. mgiełką olejową. Po odkręceniu dolnego przewodu intercoolera ma pokapać olejem ale nie ma prawa coś się wylać.
  8. Pawelkiwi

    Wymiana świec żarowych

    Ja dokręcam 10Nm. Gwint posmaruj smarem miedzianym.
  9. Właśnie tak Futurum. Dlatego że rezonans niszczący przy wadze wałków i pompy oleju to poniżej 1500 obr
  10. Migająca kontrolka świec żarowych ---- może być też uszkodzona klapa gasząca. DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA !!!
  11. A program dobrze zrobiony? Uszkodzona klapa gasząca zaświeca z tego co pamiętam migającą sprężynkę świec żarowych. A teraz najważniejsze - DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA !!!
  12. Co potwierdza że jazda z zamulaniem, non stop na jak najmniejszych obrotach no bo eco-driving niszczy nie tylko dwumasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...