Pawelkiwi

Pasjonat
  • Zawartość

    909
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

1 obserwujący

O Pawelkiwi

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Firma K2 robi wszystko. Aborcję chemią też. Jak jeździsz autkiem 10 km dziennie to normalne że DPF Ci się zapycha. Jak jeździsz więcej to znaczy że trzeba szukać przyczyny w innych usterkach silnika.
    2. Zamiennik to loteria. Jak u Ciebie działa ciesz się taniością.
    3. Tylko oryginały więc ASO lub oryginały ze szrotu lub allegro.
    4. Myślę że najlepszą decyzją było by wykastrować.
    5. Tylko nowa Boscha lub oryginał używka jak chcesz taniej. Żadnych zamienników !
    6. Stosuje się różne techniki. Są specjalne preparaty do świec żarowych i wtryskiwaczy (nie będę reklamował) które są głęboko penetrujące. Nie raz du.ę uratowały. Oczywiście najgorsze jest "targanie" na siłę - to zawsze źle się kończy.
    7. Raczej niemożliwe by sprawne auto nowy DPF tak zepsuło. Jeśli DPF oryginalny zastosowany to szukaj przyczyny w silniku. Musi być jakaś usterka. Coś powoduje że za mocno dymi lub z jakiegoś powodu nie regeneruje się. Zrób wymuszoną regenerację serwisową i zobacz efekty.
    8. Niestety nic z tego. Nie ma co ratować. Wymień lub wywal. Auto silnikowo sprawne przechodzi badania bez DPF-a.
    9. W F126p też nie było tych czujników. Chmm... no to w BRD też można je wszystkie wywalić. Po co komu sonda lambda.
    10. Diagnostyka komputerowa. Myślę że coś z paliwem. Ciśnienie paliwa na pompie CR w fazie rozruchu ?
    11. Myślę że diagnostyka komputerowa jest wskazana. Pewnie układ paliwowy zapowietrza się ale to "dyrdymały" moje.
    12. Jak uszkodzony EGR to odpinanie wtyczki nic nie da. Odkręć, poluzuj 2 śruby, wstaw na próbę kawałek blaszki, dokręć śruby i w drogę.
    13. Jak go ktoś nie wykastrował to jest.
    14. Nie mylisz się Piotrek. Z rozpędu napisałem bzdurę. Oczywiście wałki dźwigienek pompowtrysków. Ostatnio mam serię BXE z wypadającymi brokami i zrobiło się to trochę nudne i ogłupiające.
    15. A tak naprawdę to nie jest ot tak i myślę że mało ogarnięty mechanik tego nie zrobi dobrze. Nie żebym komuś ujmował ale kupisz sprzęt pomiarowy, dorobisz przejściówki do manometru to już przekroczy koszty diagnostyki u kumatego diagnostyka-mechanika.