Skocz do zawartości

Shadow_36

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Shadow_36

Informacje

  • Imię
    Wiesław
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Shadow_36

0

Reputacja

  1. Można zamknąć. Po skasowaniu błędów sytuacja nie wróciła. Wymieniłem jeszcze dla świętego spokoju zaworek zwrotni na podciśnieniu. Przyczyną musiała być turbina.
  2. Oddałem turbo do regeneracji, wszystko poskładane, myślałem że będzie ok, a tu znów błąd "P0299 - 000 - nieosiągnięta granica regulacji - MIL zapalona". Sytuacja dzieje się na zimnym silniku (zwykle rano) po zgaszeniu i odpaleniu błąd już nie wyskakuje, na ciepłym jest ok. Zrobiłem logi na zregenerowanej turbinie. Może ktoś rzucić okiem i się wypowiedzieć? Kończą mi się pomysły :/ Nie wymieniałem jeszcze przepływomierza i czujnika różnicy ciśnienia - pytanie czy te elementy też mogą być przyczyną? Nowe logi dynamiczne. Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_QL03Q1.html
  3. Jakiś czas walczę z problemem i nie mogę dojść do ładu więc postanowiłem zasięgnąć porady. Problem polega na tym, że na zimnym silniku pojawia się błąd najpierw P0299 - wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i N75. Jakiś czas był spokój ale niedługo. Wyskoczył błąd P0238 - sygnał za wysoki i wyskoczył check. Przy okazji pojawił się P1592 - niewiarygodny stosunek - MIL zapalona. Zmieniłem czujnik ciśn doładowania na stary i zrobiłem logi dynamiczne - na ciepłym silniku nie wyskoczył żaden błąd. Proszę o przeglądnięcie logów - logi dynamiczne 011 i 010. Czy możliwe, że turbo niedomaga i trzeba regenerować? Dwa logi na dwóch różnych czujnikach ciśnienia doładowania . Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jY4nfu9.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_8Its1.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...