Skocz do zawartości

WaldekE36

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WaldekE36

Informacje

  • Imię
    Waldemar
  • Miasto
    Nisko

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WaldekE36

0

Reputacja

  1. Po wymianie zaworu na listwie CR wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc.
  2. Bardzo nierówno pracuje. Jak na 3 cylindry Przy demontażu wtrysków jarzmo, które trzyma 3-4 niemal odrecilem ręką z sama przedłużka. Oring nie istniał na 4 został tylko mały kawałek. 3 jest zapieczony muszę się zaopatrzyć w jakiś młotek bezladnosciowy. Na 1,2 wszystko wydaje się git, śruba też byla dokręcona
  3. Dzisiaj zacznę od sprawdzenia opilkow. Niestety wczoraj nie miałem czasu zrobić nic więcej. Brak opilkow na zaworze pompy. Wszystko czyste ladne.
  4. Witam. Mam problem z moim b8 z silnikiem cjcb. Cała akcja rozegrała się jednego dnia, wcześniej auto jeździło normalnie. Zaczęło się od drgań przy przyspieszaniu, z wyższym biegiem drgania się nasilały po którymś razie zaczęła migać kontrolka świec, auto straciło moc. Od tamtej pory silnik bardzo nierówno pracuje. Też jak by ciężej odpala. Wrzucam rzut z vcds. Proszę doradzie co zrobić i gdzie szukać. Za każdą radę dziękuję.
  5. Cześć. Mam problem w mojej A4 B8 cjcb, od jakiegoś czasu zauważyłem dym pod maska podczas wypalania się dpf z okolic kolektora wydechowego/4 cylinder. Raz już sprawdzałem szczelność wydechu, ale przy sprawdzaniu dpf się nie wypalał i wszystko wydawało się szczelne. Miał ktoś taki przypadek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...