miedzy tymi dwoma motorami to całe sterowanie zmiennymi fazami rozrządu jest na trochę innym poziomie, więc przeróbka kostki za dużo nie da. Sterownik w ALT to najczęściej ME 7.5, nie wiem jak w AGN. Zrobiłem też takiego swapa u kolegi i wszystko działa jak należy, choć trochę słabiej idzie z dołu, może to kwestia właśnie sterowania wałkiem ssącym, którego nie przestawia żaden układ przy takich przeróbkach. A w ALTkach są duże problemy ze sterowaniem temperaturą, ja wywaliłem to ze sterownika we wsadzie i zamontowałem normalny, mechaniczny termostat. W swoim ALTku już 2 raz zmieniam go na Mahle (made in china) i średnio po roku-dwóch padają drugim problemem jest to, że ten elektroniczny skurwiały termostat trzyma bardzo wysoką temperaturę i otwiera się dopiero koło 105-110st celsjusza, co nie sprzyja trwałości silnika. Tak samo słaba jest pompa oleju w nich, jeśli ktoś jeszcze ma taką w ALT to warto ją zmienić na taką zwykłą z 1.6/1.9. Delikatnie bardziej drga silnik ale przynajmniej nie ma problemów z utratą ciśnienia